BEN GELDİM!


Uzun zaman olmuş...
Ne oldu da buraya yazmayı bıraktım, inanın size bir sürü şey sıralayabilir ama tam olarak sebebi söyleyemem. Hayat koşuşturması deyin adına, kendinden bile kaçma deyin... Size kalmış işte ne söylerseniz söyleyin.
Neticede, tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer yine kürkçü dükkanıymış. Ben de kürkçü dükkanıma döndüm.
Hani uzun zaman dediysem lafta da değil. 2015 Mayıs'ından beri uğramamışım buraya. Dile kolay neredeyse iki sene olacak. Oysa, blogu takip ettiyseniz veya birkaç posta denk geldiyseniz burayı ve yazmayı ne kadar sevdiğimi de fark etmişsinizdir!
Peki ben bu iki senede ne yaptım dersiniz?
Ruhumun göçebeliğini kanıtlarcasına başka bir şehre taşındım. İşimi, ailemi, tanıdığım kim varsa neredeyse hepsini Ankara'da bırakıp İstanbul'un yolunu tuttum, pek çok hayalperest gibi.
Sonra mesleğimin cilvesi bir işe girdim, asansör tepelerinde gezdim bir süre. Sonra o işi beğenmedim, bir zamandır freelance sürdürdüğüm editörlüğü ofis ortamına taşıdım. 
Tam zamanlı olarak bir yayınevinde işe başladım. 
Gece gündüz çalıştım, o kitap fuarı senin bu kitap fuarı benim gezdim.
Bir süre sadece editörlüğünü yaptığım kitapları okudum. Hatta bu kısıtlanmışlıktan bir süre sonra gına gelmeye başladı.
Sonra efendime söyleyeyim, o yoğun tempoya bir aşk sığdırdım. Bir nişan, bir nikah, bir düğün... Tabi bu merasimlerin her birini itinayla fuar aralarına serpiştirdim. Neticesinde evlendim!
Bir ben eksiktim, farkındayım. Başın göğe erdi mi, diye soracak olursanız; erdi efendim :)
Neticede bir de baktım, oooo hayat beni takmış peşine, bir şeylerin akışına yetişememeye başlamışım.
Soluğu burada aldım yine. 
Umarım ara ara yazmayı başarırım.
Kitap okumak hayatının neresinde kaldı derseniz, zorlansam da artık kendime okuma zamanları ayırmayı başardım. Arada o kitapları da paylaşırız belki.
Belki ben hızımı alamam ve elim değmişken bir iki yorum da girerim.
Ne diyelim... Kısmet!
Velhasıl-ı kelam özlendiniz efenim...




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI