Tatlı Hesaplaşma-Wendy Higgins || Kitap Tanıtımı

Kitap Adı : TATLI HESAPLAŞMA
Yazar : Wendy Higgins
Yayınevi : GO! Kitap
Çevirmen : Bige Turan
Editör : Nurten Hatırnaz
Sayfa Sayısı : 440
Baskı Tarihi : Ağustos 2015

İNANCINA SARIL

Vakit gelmiştir. Savaş artık kapıdadır. Kalbi duru bir Nefilin yeryüzünü iblislerden temizleyeceğine
dair kehanetten haberdar olan Dükler, Anna’nın peşine düşmüştür. Anna, hem kendi soyunun
hem de tüm insanlığın kaderini belirleyecek olan hesaplaşma gününe kadar saflığını muhafaza
etmek zorundadır. İblisleri cehenneme geri gönderecek olan Erdem Kılıcı’nı kullanabilmesi buna
bağlıdır. Ama peşindeki iblisler ve yanı başındaki Kaidan Rowe ile işi hiç de kolay değildir. Anna
ne pahasına olursa olsun, saflığını ve inancını koruyarak hayatta kalmalı ve iblislerle kozlarını
paylaşacakları bu görkemli savaşa öncülük etmelidir.
The Sweet Trilogy Serisi'nin 3. kitabı Tatlı Hesaplaşma okurla buluşmaya hazırlanıyor. Serinin ilk kitabını daha evvel blogumda yorumlamıştım. Göz atmak isterseniz TIKKK!!!

2 yorum :

  1. Diğer kitaba bakmadım.Ama Dük falan dedi,tarihi aşk ve fantastik türünün birleşimi mi ki? :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi aşk değil canım. Distopya fantastik tarzında bir kitap. Ben ilkini okudum ama devam kitabını henüz okuyamadım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI