İçinde Aşk Saklı-Judith McNaught || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Judith McNaught

Orjinal Adı: Whitney, My Love
Seri Adı: Westmoreland Saga #2
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Kitap Türü: Aşk, Tarihi Aşk, Historical 
Yayınlandığı Yıl: 2009
Sayfa Sayısı:  679
ARKA KAPAK
People dergisinin 'Yüreğin Kraliçesi' adını verdiği,

New York Times'ın bir numaralı yazarı Judith McNaught, okurlarıyla yeniden buluşuyor.

Beklenen romanı İçinde Aşk Saklı yazarın müthiş kariyerine başlangıç eseri…

Whitney'in yanına uzandı Clayton. Başparmağıyla Whitney'in yanağına dokundu ve genç kadının elmacık kemiğinin nazik kıvrımını parmak ucunda hissetti. Clayton bu kadının ruhuna, tazeliğine tapıyordu adeta; Whitney'in tutkusu iç yakıcı ve tahrik ediciydi…

Bunu düşündüğünde bile Clayton iliklerine yayılan keskin bir acı hissediyordu. Bu kadın tıpkı onun umduğu gibi, hatta umduğundan da öte bir yaratıktı; inatçıydı, tatlıydı, şehvetliydi, küstahtı ve zekiydi… Heyecan verici bütün zıtlıkları içinde barındıran bir hazineydi. Clayton'ın hazinesiydi!
 Normalde bir Judith McNaught kitabı okuduğumda buraya coşkuyla gelip, uzun uzun ne kadar beğendiğimden bahsetmem gerekirdi. Ne yazık ki bu kitapla ilişiğimiz beni de şaşırttı :)
Üzülerek söylüyorum ki en az beğenerek okuduğum Judith kitabıydı. Ki, yazarın günümüz aşk konulu kitapları beğenmeyen pek çok okur varken ben onları bile beğenen bir Judith hayranıyımdır :)
İçinizde hâlâ kitabı okumayan var mı emin değilim ama ben yine de konudan bahsedeyim.
Whitney, on beş yaşındayken komşusu Paul'e aşık olduğuna inanmaktadır. Bu öyle bir aşk ki, genç kız genç adamın dikkatini çekebilmek için her şeyi yapar. Buna bir seyis yamağının giysilerini giyip ata ayakta binmek de dahil.
Genç kızın bu uygunsuz kabul edilen davranışları o kadar ayyuka çıkmıştır ki babası çareyi teyzesini çağırmakta bulur. Böylelikle Whitney teyzesi Lady Anne ile zorunlu bir Fransa seyahatine gider. 3 yıl süren bu ziyaret genç kadına pek çok şey katar. Adab-ı muaşeret dersleri, zerafet, görgü kuralları, güzellik... Yani tam olarak bir kuğuya dönüş öyküsü deyin siz buna.

İşte Fransa'daki bu süreçte bir maskeli baloda genç kız Clayton'la tanışır. Aslında buna tam bir tanışma da denemez. Kim olduğunu bilmeden aralarında gerçekleşen konuşmada ilk andan itibaren genç kadın Clayton'a hem çekildiğini hisseder hem de ona büyük bir antipati duyar.
Clayton ise birkaç defa daha karşılaştığı bu cüretkar ve asi kızı aklından çıkaramaz ve olaylar da tam da bu noktada başlar.
Clayton evlenmek için Whitney'in babasıyla anlaşır. Tekrardan İngiltere'ye çağrılan kızımızınsa bunlardan habersiz başka planları vardır. Ne gibi mi? Hadi tahmin edin! Elbette Paul'ü kendine aşık etmek!
Eve döndüğünde Clayton'un gerçek kimliğinden habersiz olan kızımız sözde Clayton'un ona kur yapıp evliliğe ikna etme çalışmalarının arasında Paul saplantısına kaldığı yerden devam eder. Bundan sonrasını ne siz sorun ne ben söyleyeyim.
Köprüdeki iki inatçı keçiden farksızlar. Gurur bahanesinin ardına saklanarak yapmadıkları saçmalık kalmıyor. Tanışmaları ayrı, evlenmeleri ayrı çocuk yapmaları ise ayrı terane... Hep sorun, hep bir yanlış anlama, hep bir mücadele.
Whitney için söyleyebileceğim tek kelime ŞIMARIK!
Clayton ise... Ah kitabı okuduysanız ne demek istediğimi anlarsınız. Yaptığı bir hayvanlıktan sonra benim için bitti! Üstüne adam hâlâ burnundan kıl aldırmadı! Yani özetle iki karaktere de zerre sempati besleyemedim.
Bir historical romanceden bekleyebileceğiniz ne kadar entrika varsa yazar hepsini itinayla tek bir kitaba sığdırıvermişti. Tebrikler!!!
ama şimdi belirtmeden edemem: Ben cidden Judith severim :) Sadece bu kitabıyla anlaşamadık, o kadar :)
Neyse... Benden bu kitaplık bu kadar serzeniş yeter :)
Keyifli okumalar...


2 yorum :

  1. İlk Judith kitabımdı benim :D Aynen dediğin gibi hepsi bir aradaydı hakkaten ama ilkler unutulmaz benim için ayrı özeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum belki ilk bunu okusaydım böyle düşünmezdim. ama bu kitap ilerlemek bilmedi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI