Kördüğüm- Calia Read || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Calia Read

Orjinal Adı: Unravel
Çeviren: İnci Nazlı
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Kitap Türü: Psikolojik, Günümüz Aşk, Gizem
Yayınlandığı Yıl: 2015
Sayfa Sayısı:  336
ARKA KAPAK 

Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım. Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi. Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı. Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım… Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum… Bana inanıyor musun?
"Seksi, gizemli ve etkileyici bir hikâye… Calia Read'in kelimeleri sizi esir edecek ve aklınızı başınızdan alacak!"
-Claire Contreras, There is No Light in Darkness'in Yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)

Merakla çıkmasını beklediğim, sonrasında da almak için sabırsızlandığım kitap...
Kördüğüm daha tanıtımları çıktığında kapağıyla çalmıştı gönlümü ve o gizemli arka kapak yazısıyla... Kapağa ne kadar bayıldığım konusuna sonra döneceğim. Önce kitaptan bahsedeyim:
Kitap Naomi'nin donmuş bir buz sarkıtını izleyişiyle başlıyor. Kendini o sarkıtla özdeşleştirmiş, içinde bulunduğu durumu düşünüyor. Zihin karışıklığını...
Ama öyle böyle bir zihin karışıklığı değil... Naomi'nin kafasında hiçbir şey yerli yerinde değil, tüm gerçekliği kaybetmiş, her şeyi sorgulamak zorunda. Ve bir de bulunduğu akıl hastanesi var işin içinde...
Kimseye güvenmiyor... Kendine bile...
Naomi'nin zihni Max'le, Lachlan'la, Lana'yla dolu... Onlarla yaşadıklarıyla... Birkaç ayda olanlarla...
Tutunabileceği tek dalı çocukluk aşkı Lachlan'ken, hayatının o kısmı bile o sıralar sallantıda.
Ta ki doktor Rutledge gelene kadar.
O zamana kadar hastanedeki doktorların kırmıyı başaramadıkları duvarlarda minik bir çatlak açıyor Rutledge. Ve o çatlaktan içeri usulca süzülüyor.
Naomi ilk kez Lana'dan, onun büyük sırrından ve Max'den bahsetmeye başlıyor.
Ama zihninde çıktığı bu yolculuğun temposu da istikrarsız.
İki ileri bir geri... 
Tüm olayları yerli yerine oturmak içinse son sayfaya kadar sayfaları hızla çevirmeniz gerekiyor.
Bu kitap spoiler vermeden daha başka nasıl anlatılır bilmiyorum :)
Spoiler verirsem de kitabın esprisi kalmaz. O yüzden yorumu burada kesiyorum :)
Tek söyleyebileceğim yazarın tarzını çok beğendiğim.
Keşke karakteri bir parça daha derin anlatabilseymiş. O zaman kitap tadından yenmezdi :)
Bu haliyle bana  sorarsanız kurguda oturmayan ufak tefek yerler vardı. Özellikle Max konusunda...



Kapakkkk...
Evet orijinal görsel kullanılmış. Ve ben kapağa aşık oldum gerçekten.
Çok etkileyici, çok güzel...
Ki bence Yabancı Yayınları'nın tasarımı orijinalinden bile iyi olmuş.
Yani arkadaşlar kısaca diyeceğim şu ki benim kitaba puanım 9...
Keyifli okumalarınız olsun :)


2 yorum :

  1. Alaaah,kitabı çok merak ettim ya. Özellikle doktorun usul usul çatlaklardan sızması çok ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
  2. bende de bir kaç ufak soru kaldı ama bayıldım kitaba bayıldım... hele başından beri olan tahminimin doğru çıkması çok sevindirdi vallahi :P ellerine sağlııık :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI