Aşka Var Mısın?- Natasha Boyd || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Natasha Boyd

Orjinal Adı: Eversea
Seri Adı: Eversea #1
Çeviren: Filiz Tülek
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Kitap Türü: Günümüz Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 368
ARKA KAPAK 

"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?
...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."
Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...
(Tanıtım Bülteninden)
Kayıp blogger geldiiii !!!
Ne çok ihmal ettim şu ara blogumu, ne çok özledim anlatamam.
İnşallah şu ara birkaç yorum girme fırsatı bulurum; çünkü epey okunmuş kitap biriktirdim.
Bunlardan biri de Yabancı Yayınları'ndan Aşka Var Mısın oldu.
Esasında son zamanlarda epeyce bir Yabancı kitabı okudum.
Lafı daha fazla uzatmadan kitaba geleyim.
Sessiz, sakin bir turist kasabasında; aile yadigarı bir evde yaşayan Keri görünürde ertelenen yaşamından son derece memnun.
Çalıştığı restoran, boş zamanlarında yaptığı değişik el işi çalışmaları, yakın arkadaşı... Sıradan ve görünüşte sorunsuz bir yaşam. 
Gelin görün ki aslında pek de öyle değil. Ailelerini kaybetmeleriyle abisiyle birlikte yalnız kalan kızımız, hayallerini gerçekleştirmek için öncelikle abisinin hayallerinin gerçekleşmesini beklemeli.
Yani abimiz okumaya giderken, kızımıza aile mirası evde beklemek düşmüş biraz.
İşte bu kalıplara sıkışmış monoton hayatında bir akşam hiç ummadığı bir şeyle karşılaşır kızımız.
Ünlü oyuncu Jack Eversea ile...
Çalkantılı ilişkisinde, kız arkadaşı tarafından aldatılınca kafasını dinlemek için bu uzak tatil kasabasına kaçan Jack, Keri'yle karşılaştığında; ikisinin de hayatı bir daha eski haline gelemeyecek şekilde karışır.
Vee bu kitapların olmazsa olmazı çekim... Bu çiftin o çekimi yaşamadığını söylesem elbette inanmazsınız :) Yaşıyorlar efenim.
Tabi ikilinin birlikte geçirdiği tüm zaman boyunca Keri'nin kendine güvensizlikleri, Jack2in gelgitleri...
Alın size dengesiz bir çift daha :P
Bu noktadan sonra SPOİLER var aman dikkat!!! Söylemedi demeyin...
Hani çiftin arasındaki çekim dedim ya, bu çekim öylesine cinsel gerilimle doldurmuş ki kitabı... Nasıl anlatsam? En kısa yolu şu: Yani bir türlü sevişemediler arkadaş!
Artık sevişin de siz de kurtulun biz de kurtulalım dedim bir ara :)
Gelelim karakterlere... Keri malumunuz saf, masum kızımız... Erdemli olmak ve öyle kalmak için bir taraflarını yırtan bir kızcağız, ki bu noktada ne kadar "Ona aşık olmamalıyım!" nutuğu attığını tahmin edebilirsiniz sanırım.
Jack ise... Ay, tamam kabul onu sevsem mi dövsem mi bilemedim. İkisini de yapmak istediğim zamanlar oldu. "Hayatım karman çorman!" repliklerinden sıkıldım. O saçma sapan ilişkisi midemi bulandırdı. Ama Keri'ye destek olan o halleri... İşte onlara kıyamadım....

Ama kitabın bir sonu var ki sormayın. Daha doğrusu sonu yok...
Eee, normal; çünkü seri kitabı. Ve benden söylemesi ikincisi de çıktı :)
Darısı ona inşallah :)



Kapaklar...
Gördüğünüz üzere yayıncı orijinal kapaklardan birini tercih etmiş, çok da güzel etmiş.
Kaplumbağalar kitapla, sahil kasabasıyla çok uyumlu. Ve de sayfa tasarımındaki o kaplumbağalar çok güzel olmuşlar. 
Çeviri son derece akıcıydı bu arada.
Kitap pek çok klişe barındırmasına rağmen kendini hızlıca okutuyor benden söylemesi.
Benim kitaba puanım 7...
Keyifli okumalarınız olsun :)




1 yorum :

  1. Merakla okumayı beklediğim bir kitap daha. Teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI