Okuma Etkinliği || Belalı Korumam- Corleonis Canan A. Düzgan|| Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Corleonis Canan . Düzgan
Yayınevi: Postiga Yayınları
Kitap Türü: Macera, Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 494
ARKA KAPAK
 
Corleonis canan a. Düzgan'dan tutkunun doruklarında gezinen bir aşk romanı!
Güçlü, hırçın, asi Selin…

Herkes onun kendi dünyasında, lüks içinde ve başına buyruk, özgürce yaşamak istediğini sanırken o, babasından daha çok güveneceği birinin özlemini taşıyor içinde. Büyükbabasının onu korumak adına kişiliğini değiştirme isteği ve bu uğurda yaptıkları, planladığının tam aksine Selinin hayatını değiştiriyor. Korkuların gölgesinde başlayan aşkın dizginlenemez dalgaları arasında kıyıya vuran sadece tutku mudur dersiniz?
Selin ve "koruması" Denizin hikâyesini okurken tutkulu bir aşkın özlemini duyacak olursanız, kitabı yeniden okuyabilirsiniz.
"Aklım karmakarışıktı ama hiçbir şey düşünmek istemiyordum. Kendimi yorgun ve savunmasız hissediyordum. Tüm kötü hislerden kurtuldum ve kendimi ona bıraktım. Öyle yumuşak, kibar ve baştan çıkarıcıydı ki. Beni etkiliyordu. Daha önce hissetmediğim duygulara sürüklüyordu. Başımı yavaşça kaldırdım ve yüzüne baktım. O da yüzüme baktı. Yine göz gözeydik ve de çok yakın. Bu beni kaçıran adam mıydı? Oysa kollarında bambaşka bir diyardaydım."
(Tanıtım Bülteninden)

Herkese selamlar :)
6 blogger toplandık ve Belalı Korumam okuduk. İyi ki de okumuşuz. en ufak bir pişmanlık yaratmayan, eğlenceli, akıcı, tutku dolu bir aşk hikayesi okudum bir çırpıda. Önce kitaptan biraz bahsedeyim, sonra gevezelik edeyim ben en iyisi :)
Selin 20 yaşında genç bir kadındır.  Rahat ve sorumluluk almaktan uzak bir yaşamı vardır. Tabi bunda çocukluk travmasının etkisi büyüktür. Babasının onları terk etmesiyle Selin insanları mümkün olduğunca hayatından uzak tutar. Hayatında en yakını saydığı insan büyük babasıdır. Ama Selin'in hayata karşı bu tutumu büyük babasını memnun etmez ve yaşlı adam genç kadına bir koruma tutmak ister. Selin bu teklife sıcak bakmayınca da aralarında bir tartışma çıkar ve Selin Maimi'ye kaçar. Kafasını dinlemek için çıktığı bu yolculuk hayatını değiştirecektir. İlk olarak Maimi'de bir kafede gördüğü havalı, sarışın genç adamı bilinçsizce sızdığı gecenin sabahında da gördüğünde acı gerçekle yüzleşir: Kaçırılmıştır!
Selin'in hayatına ışık hızıyla giren Deniz inatçılığı ve asiliğiyle Selin'i aratmamaktadır. Ve bu kaçırma işinin sonunda iki inatçı keçi aynı eve sıkışıp kalır. Aralarındaki çekimdense bahsetmiyorum bile...

Daha fazla konuşup detay vermek istiyorum; ama size de keşfedecek şeyler kalsın istiyorum :)
Ama şu kadarını söyleyeyim ki büyükbabanın şeytanın aklına gelmeyen planları ve deniz'le Selin'in birbirini alt etme çabalarıyla kitap son satırına kadar heyecanla okutuyor kendini.

Hele o Deniz'in bitmek tükenmek bilmeyen fantazileri!!! Adam yaşlanınca bile uslanmadı o kadar diyeyim sizlere :)
İkilinin arasındaki tutkulu çekimin haricinde dialogları o denli zekice, doğal ve akıcıydı ki... Gerçekliğinden, olabilirliğinden şüpheye düşürmüyor okuyanı.
Bu arada okurken kızlar Deniz'i paylaşamasalar da yaş sınırımın altında kaldığından ben o kadar da bu savaşa karışmadım :P
Bana sorarsanız New Adult türünün Türk yazarlar içindeki en iyi örneklerinden biri Belalı Korumam.
Kitaba puanım 9 :)
Keyifli okumalarınız olsun :)


4 yorum :

  1. Ayyy deli gibi merak ettim yaaa. :/ Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap sahiden çok güzeldi <3

      Sil
  2. Yaş sınırımın altında kaldı derken?? Seninle aynı yaşta olduğumuza göre buradan Deniz'in bizden küçük olduğunu ve istediğim gibi sulanamayacağım sonucunu mu çıkarmalıyım!!! Nayır!!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bildiğin altında Kübraaaaaa !!! Yaşlandım bennnn artık karakterler bile o sınırın altında kalıyolar :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI