Yeni Yıl Çekilişi Sonuçları!!!


Herkese selamlar, 
Yılın ilk postu keyifli bir haber vermek için gelsin. 
İlk Rafflecopter çekilişim bazı acemilikler içerse de sonunda neticelendi. Çok şükür dediğinizi duyar gibiyim :)
Neyse hadi gelin lafı uzatmayayım.

Beni Yarına Bırakma kitabının talihlisi:
Geveze Kitap Kurdu
( İspatlı delilli çekiliş :P )


Aksiseda kitabının talihlisi:
Satıgül Yüksek

Ve Belalı Korumam kitabının talihlisi de:
Başak Solakoğlu Kırmacı


Çekiliş talihlilerini tebrik ederim. Tabi bir Milli Piyango büyük ikramiyesi değil; ama idare ediverin :P
Bu arada adreslerinizi 02.01.15 saat 21:00'a kadar iletmezseniz diye üç adet de yedeğimiz var.
Yedekler belli; ama adresler ulaşmazsa yeni bir duyuruyla ilan edeceğim. 
Yarışmayı destek veren Postiga Yayınları'na ve katılan herkese çok teşekkürler.

Keyifli okumalarınız olsun :)







7 yorum :

  1. Kazanan arkadaşları tebrik ediyor, kazanamadığım için sinir krizi geçiriyorum :D
    Bir insan katıldığı yarışmalardan hiç mi kitap kazanamaz yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asla ve kata yalnız değilsin :) Asrın şanssızı benim :))

      Sil
  2. çok teşekkür ederim,adresimi gönderdim mesaj olarak : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adresi not ettim tekrar tebrikler :)

      Sil
  3. Çok mutlu oldum teşekkür ederim. İletişim bilgilerimi mesaj olarak gönderdim :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler :) Bilgilerimi direkt ilettim facebook'tan :)

    YanıtlaSil
  5. Bu etkinliği kaçırdığıma inanamıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI