Maske-Lemariz Müjde Albayrak || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Lemariz Müjde Albayrak
Seri Adı: Bir Aşk Serisi #2
Yayınevi: Postiga Yayınları
Kitap Türü: Macera, Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2015
Sayfa Sayısı: 360
ARKA KAPAK

Adrian... Bir soy ismi olmaksızın hayatta tek başına tutunmuş güçlü bir erkek. Sahip olamayacaklarını arzularken yıkılan kurallar ve aşılan sınırlarla işlenen bir günah daha önce hiç bu kadar önemli olmamıştı. Maskenin ardına gizlenmiş ihtiyaçlarını saklayabildikçe yıkılmayacağına inanırken, sokakların kanunu aşk kapıyı çaldığında yeterli olacak mıydı?
Jasmine… Hayatından adadığı tek bir geceye ödenen bedellerin altında ezilmiş bir kadın. Arzularına yenik düşmek hiç bu kadar cezbedici olmamıştı. Peki, ya kırılan kalbi? Arzularıyla başa çıkamayan ateşli benliği teslim olduğu aşkın cehenneminde yanarken, maskesinin ardında gizledikleri kaybolan ruhlarına kılavuz olabilir miydi?
"Adrian yangındı! Yakan bir ateş... Tatlı tatlı çıtırdarken bir anda harlanan ve harlandığında yakıp yıkabilen, ardından yeniden başında şarkıların söylendiği bir kamp ateşine dönüşebilen bir yangındı. Şimdi de onun tenini dağlıyordu. Bir yangının aleviydi ruhundan ruhuna akan ve Jasmine yanıyordu. Küle döneceğini bile bile yanıyor, yandıkça harlanıp coşuyordu tükenen yüreği."
(Tanıtım Bülteninden)

Selamlar!!! Yamak, yani bendeniz, ilk Maske kitap yorumunu sunmaktan gurur duyar!!! Ehehe, ufak çapta sevinç gösterim bittiğine göre hemen kitaptan konuşmaya başlayayım :)
Maske Lemariz Müjde Albayrak'ın Bir Aşk Serisi'nin 2. kitabı. İlk kitaptan anımsayacağınız  Adrian ve Jasmine'in hikayesi aslında.
Hissiz'de yazarımız Adrian ve Jasmine'in bir şekilde birbirini tanıdığının ipuçlarını vermişti. Ve malumunuz Jasmine Adrian'ın yanında işe başlayacaktı. İşte Maske tam da bu noktada başlıyor. Jasmine ağabeyi Daniel'in iş için Türkiye'ye gitmesi üzerine oğlu Adriano ile birlikte Adrian'ın evine yerleşiyor. Görevi Adrian'ın evinde yardımcılık. Ama genç kadın eve adımını atar atmaz, Adrian'ın yaptığı düzenlemelere bakarak çok daha fazlası olduğunu biliyor.
Adrian, özellikle Adriano ve dolaylı yoldan da Jasmine için özenle hazırlanmış. Malumunuz Adrian babasız bir çocuk ve Adriano'nun kendi çocukluğunu yaşadığını görmek adama hayli dokunuyor. Adriano'yu kendi çocukluğunun hasarlı iziyle izleyip, Jasmine'de de annesinin çilesini görüyor. Genç adamın amacı bu ikilinin hayatını bir parça kolaylaştırabilmek.
Tabi bunda geçmişten gelen vicdan azabının da payı var. Çünkü üç sene evvelki o gecede Jasmine'in hayatını mahveden bir hata yapıyor. Kendini bu konuda asla affedememişken yıllar sonra Jasmine'i Adriano ile görmek Adrian'ı derinden sarsıyor. Bir de genç kadına duyduğu önlenemez çekim var ki, ne siz sorun ne de ben söyleyeyim.
Olay örgüsü tam da bu eksende gelişiyor. Sayfalar ilerledikçe aklınızda birbirine ardına sorular oluşuyor: Üç yıl evvel tam olarak ne oldu? Adriano'nun babası kim? Ve en mühimi Jasmine ile Adrian için bir mutlu son mümkün mü???

Bu soruların yanıtları elbette kitapta mevcut. Peki, ben söyleyecek miyim? Tabi ki , hayır :) Okuyup görün :)
Belirtmek istediğim birkaç detay var aslına bakarsanız. İlk kitapta ilk kitabın kahramanları Alexander ve Heaven'ın mutluluklarını okumaya devam ediyorsunuz. İkincisi Daniel'in hayatına ve elbette kurguya dahil olan sakar Türk kızı Yağmur!!! Bu karakteri seveceksiniz emin olun :)
Ve bir diğer detay... İlk kitaptan anımsayacağınız Josephine ve Marcus... Yazar bir sonraki kitabın temelini atmaya devam ederek karakterleri detaylandırmış.

Şu kadarını söyleyeyim Hissiz'i sevdiyseniz Maske'ye bayılacaksınız! Ben Hissiz'den çok daha fazla beğendim Maske'yi. Bunda Hissiz'de Adrian'a beslediğimiz sempatinin etkisi büyük olabilir. Ama millet şunu belirteyim, Hissiz'de Alexander'ı sarsıp yola getiren Adrian, söz konusu kendi aşk hayatı olunca tam bir hödüğe dönüşüyor. Evet, evet! Bildiğiniz hödük! Bir ara sarsasım geldi Adrian'ı...
Veee kitabın sonunda sizleri öyle bir sürpriz bekliyor ki... Bayılacaksınız :)

Velhaslı-ı kelam kitaba puanım 8...

Ben merakla Daniel ve Yağmur'u bekliyorum. Ve yazarın seri dışı kaleme aldığı Frezya'yı...
Umarım çok beklemeyiz <3
Keyifli okumalarınız olsun :)

12 yorum :

  1. Yağmur mu??? Bende Beste olsun diye yazacaktım yorumuma ama yazmadan önce Daniel'in kime aşık olacağını öğrenmiş oldum,Beste'yi de sevmiştim ama olsun sonuçta yabancıya gitmiyor canım damat bey bizden birine vuruluyor. :D

    Daniel ve Marcus'a kitap gelecek mi acaba diye düşünüyordum ki bu yorumla cevabımı da almış oldum sanırım. :D

    Ve birde Adrian gibi karakterler nedense hep aynı oluyor etrafa yardım edip mutluluk saçarlar ama iş kendi aşk hayatlarına gelince dediğin gibi olurlar.Mesela Colin ya da Stephan ama yinede seviyoruz tabi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minnn yemin ederim bir spoiler veresim var ki anlatamam :) O yüzden beni konuşturtacak şeyler yazmayın :P
      Yağmur'un yanında Beste ne ki :)) Kıza bayıldımmmmmmmmm :)

      Sil
    2. Haha. :D
      Kitabın yayınlanmasının üzerinden biraz zaman geçsin bol bol spoiler yaparsın,gerçi ben okuyunca spoilersiz olmuyor benim yorumlarım. :D

      Diyorsun yani Yağmur hanımı merak ettim,çatlak bir karakter galiba. :D
      Daniel'in bir kusurunu görmedim gerçi ama erkek milleti değil mi illa bir şey yapıyorlar, Yağmur hemen aşık olupta aşk ateşine düşmese bari önce Daniel sürünsün. :D

      Adriano'dan hiç bahsetmemişsin yorumda, ya ben çok sevdim,yanımda olsa onun o minik ellerini ısırırım o derece. :)

      Sil
    3. valla benimkiler de bol spoilerli :D Napim huyum kurusun :D
      Adriano çok şirin bir çocuk aslında ama Adrian'a o kadar sinir oldum ki zavallıdan bahsetmeye fırsat kalmadı. Ama kitabın son bölümü müthiş o kadar diyeyim sana :D

      Sil
  2. İlk yorum senden diyebiliriz o halde. Azıcık kıskandım ama çaktırmıyorum :D
    Adrian'ın hikayesini wattpaddeyken merak etmişimdir, artık okumak şart oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yorum benden tabi :P Wattpad'dekine ilave bir bölümü daha var. Hele ona bayıldım ben :) Fırsatın olursa oku tavsiye ederim :D

      Sil
  3. hiiiiiiii... kötü bloggeeeerrr.... dahakitap raflara (en azından benim rafıma) düşmeden yapılır mı yaa :'( ühhüüü... ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü müüüüüü!!! Aşk olsun :)
      Acar bir bloggerım ben. Kitap fuarda görücüye çıktı ben yorum girdim :P
      Günlerdir hazırda bekliyordu bu post :D
      Bir an evvel edin derim ;)

      Sil
    2. etme eyleme bacım ben finali okuyamadan kaldırıldı zati watty'den sabırsız bekleyişlerdeyken, kitap kitapçıma gelmemişken post giriyorsun... mürüvvetimi göremeden ölüp gideceğim vallaa :P

      Sil
    3. yok yok :D kitap artık kitapçılarda al da oku hem de çatlama :D

      Sil
  4. İlk kitabı okumadım bunun nedeni yeni çıkan Türk yazarlar arasında hangisi iyi hangisi kötü karar veremiyor olmam. Çok övülen bir yazarın kitabını okudum ve yarım bırakmak zorunda kaldım. Okuyanların dediğinin yarısı kadar bile yoktu kitap. Diğerlerinin de kötü olduğunu düşünürken Işıl Parlakyıldız'ın kitapları bu ön yargımı yıkmamı sağladı neyse ki :D Ancak hala temkinli yaklaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar,
      yazarlar arası kıyaslama yapmayı sevmiyorm ve haksızlık olarak görüyorum. Herkesin kendi tarzı var, yazım üslupları farklı farklı. O yüzden önyargılı olmamakta fayda var. Şans verip, değerlendirip öyle kanaat getirmek lazım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI