Etkinlik || High School Musical Book Tag


Yapılmayı bekleyen bir mim de sevgili MinLiLi'nin High Scholl Musical Tag'ıydı. Mimlediği için çok teşekkür ederim kendisine. Hemen cevaplara geçeyim:
1.Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni favori tür / yazar / seri?

Yeni favori yazarım Tarryn Fisher!!!
Ciddi manada son dönemde beni etkileyen en başarılı yazar kendisi.

2.Öyle bir kitap ariyorum ki - içinde istedigim hersey var?

SEP okudum ya hani :P İller yazıcam yoksa olmaz :)
Küçük Bir Hayal Kur...
Romantizm, dram, duygusallık, sivri dilli zeki karakterler...
Daha ne olsun :)


3.Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D ) 

Evetttt, benim için son dönemlerin divası kesinlikle Olivia Kaspen'dir!!!


4.Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?

Bir önceki cevapla aynı. Hem kızıp hem seveceğiniz nadir karakterlerden biri Fırsatçı'nın güzel Olivia'sı.


5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?

Ya ben neden acaba kitapların erkek karakterlerine ayılıp bayılamıyorum??? Neden , neden???
Valla Günahlar ve İğneler Camden diyorum bu soruya :)
,

6.Ne Zaman – Favori yaz okuman?

Hımm güzel soru... Ben bu yaz çok güzel kitaplar okudum esasında. 
Küller ve Anılar-Lena Diaz favorimdi sanırım.


7.Hergün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?

Kapaklara bayılan bir tip olduğum herkes tarafından biliniyor artık :D 
Durun narsistlik yapayım :P
Kendi kitabımın kapağına bakardım herhalde :D 


8.Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?

Bir ömrü SEP'le geçirebilirim. O yazsın ben okurum...
Bir de Fatma Erdek!!!


9.Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?


Evvettt, bu soruya Lemariz Müjde Albayrak'ın Maske'sindeki Adrian diyorum.
Kitap raflardaki yerini almaya hazırlanıyor malum. O öküz Adrian beni kriz geçirtti!!!


10.High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?

Hogwarts... Bu cevap değişmez kolay kolay :)


11.Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?

Okuduğum en saçma kitap Tepeden Tırnağa...
Hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor.


12.Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ?

Ah buna yine SEP diyeceğim...
Küçük Bir Hayal Kur... Son bölüm öyle güzeldi ki, mutlu sonları seviyorum <3

Vee sanırım bu mimi de yapmayan kalmamıştır. O yüzden yapmak isteyen varsa yapsın belirtebileceğim herkes yaptı :D



4 yorum :

  1. Canım benim yaptığın için teşekkür ederim. :)
    Tarryn Fisher sanırım okuyan herkesi büyülüyor.Seninde Olivia Kaspen sevdiğine sevindim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım asıl ben aklına geldiğim için teşekkür ederim. Mim cevaplamaya bayılıyorum :D

      Sil
  2. Canım mimlendin! Farklı bir mimde mimledim seni. Gördüğüm kadarıyla da yapmamışsın.
    Umarım zevkle yaparsın. :)
    http://ortaboypopcorn.blogspot.com.tr/2015/01/yine-bir-mim-yazs-varms-kendi-kitabn.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Hemen çözeyim hazır bugün blog günü yapmışken :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI