Etkinlik || Şimdi Mevsimi


Selamlar,
son zamanlarda ne kadar tembel oldum farkındasınız değil mi? Farkında değilseniz de ben söylüyorum işte :D Sağolsun Kitap Meltemi beni mimlemiş teee bir zamanlar. Ben ancak fırsat bulabildim. Neyse lafı uzatmadan Meltem'e çok teşekkür edip cevaplara geçiyorum :)

1) Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?

Hımmm... Kitaplarımı hiç böyle kategorilendirmek aklıma gelmemişti. Hemen kitaplığıma bakıyorum ve cevabım: Öksüzler Treni...

2)Kapağı mavi olan bir kitap?

İki farklı ton maviyle geldim bu cevaba: Susan Elizabeth Phillips Balayı ve Cecelia Ahern aşık Kuşlar...

3)Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabilceğin bir kitap?

Yeni bitirdiğim ve bayıldığım bir kitap olan Küçük Bir Hayal Kur...

4)Kış tatili için mükemmel olan kurgusal dünya?

Aaa kış temalı kurgusal dünya neden aklıma gelmiyor acaba o.OO 
Pas deme hakkımız var mıydı :P İlle soğuk bir yere gitmek zorunda mıyım canım :P
Aaa buldum Harry Potter'ın Hogwarts'ında bulunmak isterdim. O okul kampüsü <3 <3 <3

5)Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?

2015'den dileklerim belliyken ben tercihimi taşlanacağımı bilsem de Gideon Cross'dan yana kullanıyorum :P Eva, affet beni bebeğim :D

6)Bu sene için listende olan bir kitap?

Oooo, hangi birini saysam!!! Ama ilk iş Tersyüz'ü okuyacağım. 

7)Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?

Evet bana bunlarla gelin :D
İçecek kış içeceğim salep, atıştırmalığım cips ve filmim... İşte sonuncusu zor :) Film değil de dizi seçeyim Fringe... 

Sanırım bu etkinliği yapmayan kalmamıştır. Ama eğer kaldıysa, ey kimliği meçhul arkadaşım, bu etkinlik sana gelsin :D


7 yorum :

  1. Gideon mııııığğ ?? yaa daha da kitaplara kış gelmemiş ağustosta kalakaldık Gideon nerden geldi aklına hatuuunn :D bakarsın yeni kitapta kar yağar :D ellerine sağlııık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah şimdi dicem ki asıl kışın soğuğuna Gideon yaraşır adım arsıza çıkacak :D En iyisi ben susayım :P Sustum :D

      Sil
  2. Ahhh Hogwarts! Harika cevaplar. :)

    YanıtlaSil
  3. hahahaha vatana millete ilan ettin artık :P kimse bilmese ben biliyom :D haha seni seni... o değil doğru dedin ne diyem :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiçbir şey demedim Münevver :D :P

      Sil
  4. ıhım öhöm... hadi öyle olsun :P :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI