Etkinlik || Kendi Kitabını Yarat


Bugün mim günüm oldu demiştim değil mi :) Öncelikle miminde yer veren sevgili Orta Boy Popcorn'un sahibesi Asena'ya teşekkürler.
Benim açımdan tuhaf bir mim oldu; çünkü ben kısa bir süre önce bu hayalimi gerçekledim :) O yüzden geniş zamanlı cümlelere tecrübe ettiğim yanıtları vereceğim :) 


1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Kesinlikle historical romans olmazdı bunu biliyorum :)) Ve ben genelde dram yazıyorum. Çik-lit de her daim yazamadığım ama yazarken zevk aldığım bir tür.


2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?

Ben seri yazabilecek kadar hızlı ve de sabırlı biri değilim. Bağımsız oluyor genelde :)


3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Çok enteresan isimler bulamamakla birlikte Ayşe, Fatma da koymuyorum. Biraz daha eski; ama aşina olduğumuz isimleri tercih ediyorum.


4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?

Buna tam olarak etkilenmek denebilir mi emin değilim. Ama her fırsatta severek takip ettiğimi belirttiğim yazarlar var. SEP bunların başında geliyor.

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?

Karakter tercihi Türk olan biri olarak elbette Türkiye... İstanbul favori şehrim, Ankara ve İzmir de öyle.


6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?

Anneme verdim <3
Ama bu cidden çok farklı bir deneyim. Ne yazacağınızı bilemiyorsunuz bir kere :))

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?

Ahaha :) Yahu cidden mimi yaparken güldüm :) Geniş zaman sorularına geçmiş zaman cevapları veriyorum, kusuruma bakmayın :) Kitabımın ismi Beni Yarına Bırakma oldu; ama ismi ben koymadım :)


8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?

Ahaaaa!!! İşte buna kesinlikle doğru kelimelerle cevap veremem :))
Ama deneyeyim: Hüzünlü, özgün, buruk...

Nihayet sonuna geldik :)) Bu kez mimi benim gibi ecel terleri döksünler diye Okur Yazar'a ve Ejderin Kütüphanesi'ne yolluyorum :) Hadi bakalım yazar hanımlar cevaplarınızı merakla bekliyorum :))



6 yorum :

  1. Çok güzel olmuş ama tabi zaten kitap olunca baya rahat yapmışsındır. :) Kitabın adı da ilginç. Valla benim aklıma pek bir şey gelmedi, konu falan düşünmeden isim bulamam da ama aklıma ilk geleni yazdım. :) Seninki baya değişik. Yalnız hem hüzünlü hem buruk bir kitapsa, mendilleri hazırlamak lazım. :D Teşekkürler yaptığın için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla enteresan bir tecrübe oldu :)
      Asıl ben teşekkür ederim mimlerken aklına geldiğim için <3

      Sil
  2. Aaaa ne hooş.Kitabını okumayı çok isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım fırsat bulursun :) Nasıl bulacağını bana da haber ver öyle bir durumda :)

      Sil
  3. Bu mimi ben de yaptım kiii. :) Sende gördüm,hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI