Etkinlik || 20 FACTS ABOUT ME

Hayalperest'in Zaman Yolculuğu blogunun güzel sahibesi bu etkinlik için beni mimlemiş. Çok teşekkür ederim. 
İşte benim hakkımda 20 şey:


  1. Ankara doğumluyum.
  2. Sonbaharın son demlerinde ekim ayında doğdum :)
  3. Yeni mezun bir işsizim :) 
  4. Sinema kültürüm yok denecek kadar azdır, nedense eksikliğini de aramam. Ama müzik ve kitaplar vazgeçilmezimler. Bir de yazmak...
  5. Tipik bir siyah severim...
  6. Diloş'umun yoğun baskıları sonucu fanatik olmayan bir Fenerbahçeliyim.
  7. Beni tanımayan insanlar için tam anlamıyla bir soğuk nevale olsam da kaynaşınca tadımdan yenmem :P Çok da mütevazıyımdır :D Ahahah...
  8. Yaptığım hiçbir şeyden tatmin olmam ve de melankolik bir yapım vardır.
  9. Kişisel gelişim türünde kitaplar hiç mi hiç cezbetmezler beni.
  10. Çevirizede olduğumdan Klasikler için bir türlü kurtulamadığım bir önyargım var ne yazık ki.
  11. Sulugözlüyümdür ve dram okumayı severim.
  12. Belli etmesem de içimde iflah olmaz bir romantik var. Mutlu son okumayı seviyorum.
  13. Hayatımın hiçbir evresinde yabancı dil öğrenmeye meraklı olmadım ve bu konuda yeteneksizim. İçimde uktedir orijinal dilinde kitap okuyamamak.
  14. İnsanları kendim gibi zannedip iyi niyetli yaklaştığımdan çok fazla kendimi kullandırtmışlığım vardır.
  15. Evin büyük çocuğuyum :) Ah, bir de anneannemin kıymetlilerinden biriyim :)
  16. Çok fazla fobim olmamakla beraber elbette korktuğum şeyler var. bu konudan bahsetmemeyim en iyisi :)
  17. Sürekli kendimi ve yaşananları didikler dururum. O yüzden geçmişi çok kolay ardımda bırakamam.
  18. Ömrüm boyunca hiç evcil hayvanım olmadı. Bir ara minik bir köpecik edinme hayalim var, kendi evime çıkınca tabi :)
  19. Hayatımda ilk kez 2015 için belirli hedefler koydum kendime. Bakalım ne kadarını gerçekleştirebileceğim :)
  20. Mümkün olursa Paris'i, Venedik'i, Prag'ı, Kahire'yi ve New York'u görmek istiyorum. Tabii, Türkiye'de gezmek istediğim yerler bitince :)
Ben de bu etkinlik için Kitap Meltemi'ni, Okur Yazar'ı ve Masum İnciler'i mimliyorum :)

4 yorum :

  1. 7. şıkta kendimi görür gibi oldu :D

    YanıtlaSil
  2. 3 iptal yenisi gelsin, 8'e dün tanık oldum, 11'e katılıyorum diyor diyor ve diyorum :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D hakikaten de 3 iptal :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI