Aşkın Müziği-Kylie Scott || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Kylie Scott
Orjinal Adı: Lick

Seri Adı: Stage Dive #1
Çeviren: Müge Hestbaek
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Kitap Türü: Günümüz Aşk, Yetişkin Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 320
ARKA KAPAK 

Vegas'ta geçireceği gecenin sabahını hiç de böyle planlamamıştı… Evelyn Thomas'ın yirmi birinci doğum gününü Las Vegas'ta kutlamak gibi büyük planları vardı. Ama kesinlikle akşamdan kalma bir halde banyo zemininde uyanmak, otel odasında son derece yakışıklı ve dövmeli yarı çıplak bir adamın varlığı ve parmağında King Kong'u korkutabilecek boyutta bir yüzük bu planlar arasında değildi. Bir de tüm bunların nasıl olduğunu bir hatırlayabilseydi…
(Tanıtım Bülteninden)

Tembel blogger döndü :) Yani umarımmm...
Aslında okumaya son hızla devam ediyorum ama maalesef net sorunumu çözemediğimden- çözebilecek gibi de olmadığımdan- sık sık post yazamıyorum. Neyse lafı çok uzatmadan çıktığı ilk günlerde okuyup yorumlamaya fırsat bulamadığım Aşkın Müziği'nden bahsedeyim sizlere.
Evelyn 21 yaşında genç bir üniversite öğrencisi. Farklı ve özel bir doğum günü kutlaması için arkadaşıyla birlikte Las Vegas'a gidiyor. Malum Vegas demek ne demek... Evelyn de bu kanıda olacak ki akşamdan kalma bir halde sızıp kaldığı yerden uyandığında kendini parmağında kocaman bir pırlantayla ve son derece yakışıklı bir adamla buluveriyor. Ve çok geçmeden de bir gece önce evlendiği gerçeğiyle yüzleşmek zorunda kalıyor. Ailesinin iyi çocuğu, kurallara uyan Evelyn, her ne kadar içinde asi bir karakter barındırsa da, durumun vahametini kavrar kavramaz dehşete kapılıp tabanları yağlayarak alelacele eve dönüyor. Arkasında neden kızdığını anlamadığı bir yabancı bırakarak elbette...
Uçaktan iner inmez de yeni bir detaya daha vakıf oluyor magazinciler sayesinde: Kocası ünlü rock grubu Stage Dive'ın gitaristi David Ferris'in ta kendisidir!
Bundan sonrası bir parça hengame, çiftin zorunlu birkaç gün geçirmesi ve o gece ortaya çıkıp evlenmelerine sebep olan büyünün yeniden harekete geçmesi olarak özetlenebilir. Ah tabi, David'in sakladığı sırlar ve bu sırların peşinden gelen bir ayrılığı da saymak gerek. Yani kitap bolca aşk, tutku, sır, gözyaşı, kilo kaybı ve kaçma kovalamaca içermektedir. Spoilerleriyle ün salmış biri olarak daha fazla konuşmayayım, zira cidden adım çıktı :D

Ama şu kadarını söyleyeyim kitabın bir noktasında David beni öyle bir hayal kırıklığına uğrattı ki Evelyn'in yerinde olsam kulağını çekerek uzatırdım :P Hain planlarım burada bitmişken yoruma da son vereyim.



Neticede şunu söylemek istiyorum Aşkın Müziği türünün içinde çok farklılık sunan bir kitap olmamakla birlikte yazarın akıcı üslubuyla okuyucuyu içine çekip bir çırpıda okunuyor. 
Türe sempati besleyenlere öneririm yani :)
Diğer yandan kapak...
Orjinal seçimden şaşmayan yayıncıyı kutlamak lazım.
Ve çevirinin de son derece akıcı olduğunu belirtmeliyim.

Velhasıl-ı kelam kitaba puanım 8 :)
Keyifli okumalarınız olsun :)






5 yorum :

  1. Bu kitabı okumayan bir ben kaldım herhalde :/

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bir de ben kaldım =)

    YanıtlaSil
  3. Kıyamam size :) üzülmeyin okursunuz <3

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yorum olmuş. Netin en kısa sürede düzelir umarım. :) Özledik seni. :) Ben çok beğendim kitabı. Dediğin gibi, açıkçası fazla farklı bir yanı yok türüne göre ama gerçekten çok akıcı bir kitap. Çeviri de çok hoştu çoğunlukla. Bir çırpıda okunabilir ve çok da eğlenceli buldum ben kitabı. Bir de David'e yer yer ben de kızsam da, onun ne olursa olsun aşkının peşinden gitmesini sevdim. Yani genel erkek karakterler gibi böyle yavaş-kendini havada gören vs.. bir tarzı yoktu o üne rağmen. Tam kafa dağıtma kitabı olmuş, eline sağlık yorum için! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy asıl senin ellerine sağlık nasıl mutlu oldum yorumuna <3 ben de çok çok özledim cidden. Fırsat yaratmaya çalışıyorum ama eskisi kadar sık buralarda olamıyorum maalesef :(
      bu kitabı ben de kafamı dağıtmasına minnet ederek okudum. David türünün örneklerine göre mütevazıydı haklısın :D Ama o küpe mevzuunda cidden kulağını koparasım geldi :D Sanırım fazla kıskancım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI