Yaz Aşkım-Rachel Gibson || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Rachel Gibson

Orjinal Adı: True Confessions

Seri Adı: Gospel, Idaho #1

Çeviren:  Güzin Pelin Direnoğlu
Yayınevi: Nemesis Kitap
Kitap Türü:  Yetişkin Aşk, Romantik Komedi
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 350
ARKA KAPAK
Idaho'da iki şeye yaygın olarak inanılır.
-Idaho dünyanın en güzel yeridir.
-Dünyadaki tüm kötü şeyler Kaliforniyalıların başının altından çıkmaktadır.
Idaho'da işler bu şekilde yürürken, gazetelere yazdığı küçük öykülerle meşhur olmuş Hope Spencer, kafasını toplamak için tatile çıkmaya karar verir. Üstelik tatil yapmak için daha önce hiç gitmediği Idaho'yu seçmiştir. Unutmadan söyleyelim. Hope Spencer, Kaliforniyalıdır.

Birazcık ilham için başladığı bu tatil, Hope'un kontrolünden çıkmak üzeredir.
(Tanıtım Bülteninden)

Uzun zaman önce okunmuş ama yorumuna bir türlü fırsat bulunmamış kitaplardan biri Rachel Gibson'un Yaz Aşkım'ı. Daha önce bahsettim mi bilmiyorum... Favori yazar listeme dahil olan bir yazardır Rachel Gibson. Ve her yeni kitabında konunun ne olduğuna bile bakmadan alırım okuma listeme. Hal böyle olunca da yazarın neredeyse tüm kitaplarını okumuş durumdayım.

Gelelim Yaz Aşkım'a... Önce biraz konusundan bahsetmek istiyorum.
Mekanımız yine her şeyin meraklı sakinleri tarafından bilindiği küçük bir kasaba: Gospel. Hope, takma isimle yazılar yazdığı gazete tarafından ilham perileri tükendiği için altı ay süreliğine Gospel'e gönderilir. Bu bir çeşit inziva niteliği taşısa da amaç genç kadının yeniden yazabilmesi.
Tabi Hope Gospel'e gelir gelmez bir dizi olay da beraberinde geliyor. Bunlardan ilki gazetenin ayarladığı ev. Daha doğrusu evin eski sahibi, ve evde yaşandığı söylenen olaylar dizisi. Bir diğeri de kasabanın şerifi Dylan. Ve şerifin küçük oğlu Adam.
Tahmin edersiniz ki şerif genç kadının hayatına fırtına gibi giriyor :) Tabi şerifimizin de hayatı güllük gülistanlık değil. Onun bilhassa Adam'ın annesinin sebep olduğu- olacağı- problemleri var ve bu problemlerin doğuracağı kabaklar da ne yazık ki Hope'un başına patlayıveriyor.

Olayların detaylarına girmek istemiyorum. Zira kendimi tutamayıp anlattığımdan sık sık SPOİLER verdiğim artık bilinen bir gerçek :)
Sadece şunu söylemem yeter sanırım. Kitap tipik bir Rachel kitabı. Kendini okutmayı başarıyor, keyifli ve de akıcı. Yine tipik bir Nemesis kitabı... Çevirisinde kusurlar var.

Bu tarz kitapların mutlu sonla biteceği bilindik bir gerçek. Ama yine de yazarın bazı kitaplarında kadınların erkekleri biraz daha süründürmelerini ummuyor değilim :)




Görüldüğü üzere Nemesis orijinal kapaklardan birini tercih etmemiş. Çok da iyi yapmış, kapak benim çok beğendiğim bir tasarım olmuş.
Velhasıl-ı kelam benim kitaba puanım 8...

Keyifli okumalarınız olsun:)

4 yorum :

  1. Rachel Gibso eğlenceli bir yazar. Ben de okuduğum kitaplarını sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel :) Rachel'in kalemi cidden akıcı ve keyifli ama bir süre sonra sanki tüm kitapları aynı gibi, ya da ben bir süre ara vermeliyim :D

      Sil
  2. şu kirazlı olan kapak ne güzelmiş :D aybiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhahah :D Şu adsızlıktan bir kurtulamadın :D Sonuna bir de imza bırakıyorsun :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI