Günahlar ve İğneler-Karina Halle || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Karina Halle
Orjinal Adı: Sins&Needles
Seri Adı: The Artists Trilogy #1
Çeviren: Ömer Mülazım
Yayınevi: Novella Yayınları
Kitap Türü: Günümüz Aşk, Macera
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 400
ARKA KAPAK 
Derinize işleyen günahlardan asla kurtulamazsınız
Ellie, bir dolandırıcı, bir hırsız, profesyonel bir yalancı. Aynı zamanda, kendisine çektirdiklerini dünyaya ödetmek isteyen bir kaybeden. Küllerinden doğmak için büyüdüğü kasabaya geri dönüyor.
Camden, bir dövme sanatçısı, kendisi olmaya çalışırken aldığı yaraları sarmaya uğraştıkça batıyor. Yıllar sonra ortaya çıkan eski aşkı Ellie işleri daha da karıştırıyor.
Javier, kendisini dolandırıp kaçan Ellie'nin peşine düşmüş azılı bir suçlu. Ellie'yi her ne pahasına olursa olsun elde etmek istiyor.
Bir kazananı, iki kaybedeni olan bu kedi fare oyununda kozunu doğru oynayan tüm dengeleri altüst ediyor.
Bu baş döndürücü oyuna var mısınız?
"Bu muhteşem hikâyeye kendinizi tamamen kaptırabilirsiniz, dikkatli olun."
-Usa Today-
"Bu kitabı Quentin Tarantino ve Martin Scorsese birlikte yazmış gibi. Ateşli, seksi, romantik ve heyecan dolu."
-Publishers Weekly-
"Tehlikenin sınırlarında dolaşan modern romanları sevenler; karanlık, cesur ve seksi bir dille yazılmış Günahlar ve İğneler'i çok sevecek."
-Xpresso Reads-
(Tanıtım Bülteninden)
Ta ta tam!!! Ben geldim... Nihayet  üşengeçliğimi geçici bir süre öteledim ve kendimi yorum yazmaya ikna edebildim. Hayır, halbuki kitabı pek bir beğendim bir solukta ayraçsız okudum; ama üşengeçlik işte böyle bir şey. Son günlerde o eski soluksuz okuduğum dönemlerden birindeyim. Kitaplar bitiyor bitmesine; fakat iki cümle yazıp da yorum giremiyorum. Neyse efendim benim kendimi şikayet edişim bitmez :) Biz gelelim Günahlar ve İğneler'e:
Ellie'yle tanışın! Kendisi ruhu günaha bulaşmış, ailesinden dolandırıcılığı miras almış bir kızcağız.
İşte kızımız son işinde çuvallayıp neredeyse yakayı ele vereceğinden silkelenmesi gerektiğini idrak edip yeni bir başlangıç yapmaya karar veriyor. Yeni bir başlangıcı da liseden sonra terk ettiği kasabaya, dayısının yanına dönerek yapıyor.
Yıllardır kullanmadığı kendi kimliğine dönüyor bir nevi...
Kızımızın tüm yeni başlangıç ve dolandırıcılıktan tövbe etme planları kasabada Camden'ı görür görmez rafa kalkıyor. Camden kim mi? Kızımızın liseden eski(!) bir tanıdığı. Ama bu iki insanın birbiri hayatındaki yeri ve etkisini sayfalar ilerledikçe çok daha iyi anlayacaksınız. Lisenin iki eski ucubesi(!)nin yıllar geçse de kapanmamış, henüz birbirlerine itiraf edemekleri kinleri var. Ve birbirleri için planları elbette!
Bu planlar bir noktada işlerin sarpa sarmasına sebep oluyor. Tam da o noktada sahneye Javier giriyor. O da kim mi dediniz? Tanıştırayım kızımızın belalı, psikopat eski sevgilisi... Tabi onun da kendince planları var!
Yani efendim güzel bir kaçma kovalamacaya hazır olun. Kitabı soluksuz okuyacaksınız.
Tamam itiraf ediyorum: Sonlara doğru bir yerde azıcık sıkıldım; ama hemen ardından olaylar öyle bir karıştı ki... Son sayfayı çevirdiğimde 'Nasıl ya!!!' dedim, 'Burda bitemezsin!"

Maalesef kitap hiç olmayacak bir yerde bitiveriyor. Umarım yayınevi devam kitabı için fazla bekletmez :)

Orjinal kapağa sadık kalan yayıncıyı tebrik ediyorum :)
Kitapla alakalı son derece güzel bir kapak.
Ve çevirisi de güzeldi, göze çarpan bir aksaklık yoktu.

Velhasıl-ı kelam benim kitaba puanım 9...
Keyifli okumalarınız olsun :)






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI