Biz Evleniyoruz (Bridgerton Serisi-8)-Julia Quinn || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Julia Quinn
Orjinal Adı: On the Way to the Wedding

Seri Adı: Bridgerton Serisi #8

Çeviren:  Tuğba Şabanoğlu

Yayınevi: Epsilon Yayınları
Kitap Türü:  Tarihi Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2013
Sayfa Sayısı: 453
ARKA KAPAK

Garip Bir Şey Oldu...
Tanıdığı bütün adamların aksine, Gregory Bridgerton gerçek aşka inanmaktadır. Ve hayallerinin kadınını bulduğunda, onun doğru insan olduğunu bir anda anlayacağından emindir. Başına da tam olarak bu gelmiştir. Fakat...
Bu kadın, doğru kişi değildir. Hatta, nefes kesici Bayan Hermione Watson başkasına âşıktır. Ama en iyi arkadaşı Leydi Lucinda Abernathy, Hermione'yi feci bir birliktelikten kurtarmaya karar verir, böylece Gregory'ye onun kalbini kazanması için yardım etmeyi teklif eder. Ama bu esnada Lucy âşık olur. Hem de Gregory'ye. Fakat...
Lucy nişanlıdır. Ve amcası onun nişandan caymasına izin verecek gibi görünmez. Gregory kendine gelip, doğru kişinin keskin zekâsı ve insanın içini açan gülümsemesi ile kalbine şarkılar söyleten Lucy olduğunu anlayınca bile... Böylece, düğün yolunda, gelini öpme vakti geldiğinde, sunakta duran kişinin yalnızca kendisi olmasını sağlamak için Gregory'nin her şeyini riske atması gerekmektedir...
"Zekice ve komik."
Times Dergisi
Elimde sürünen ilk Quinn kitabı... Allah'ım bu kitabı taa ilk çıktığı zaman aldım ve alır almaz okumayı denedim. Olmadı... Sonra ara verdim hatta seriyi baştan okudum. Tabi baya bir zaman girdi yine :) Tekrar denedim ve... Yok yani... Kitap bitti ama hiçbir şekilde Quinn kitaplarından aldığım keyfi almadım. Yani yazarın çıtasının altında kalan bir kitaptı bana sorarsanız. Hatta Frencesca'nın hikayesinden de haz etmediğimi söylemiştim ya, ondan daha da feciydi.
Lafı uzatmaya başlamadan kitabın konusundan bahsedeyim:
Şöyle düşünün sizden önce evlenen yedi kardeşinizin de aşk evliliği yaptığı bir hayatta siz olsanız siz de aşka inanırdınız. Tıpkı Gregory gibi... Gregory aşık olacağından emindir ve tek yapması gereken o günü beklemek. Tabi beklerken gezip tozmanın, eğlenmenin de kimseye zararı olmayacağı kanaatinde oğlumuz. Bir gün yengesi Kate'in verdiği bir partiye katılıp bir kadının ensesini görene kadar... Evet evet, doğru duydunuz ense! Gregory Hermoine'in ensesine bakıyor ve küt! Aşık oluveriyor. O dakikadan sonrası vay efendim kızın ensesi ne güzel, saçları ne de parlak sarı, gözleri şöyle, vs. vs...  Ama oğlumuzun ufacık bir sorunu var: Hermoine ona aşık değil, üstelik başkasına aşık ve bu yüzden ona kur yapan kimseyle ilgilenmiyor. İşte tam da bu noktada işe Lucy dahil oluyor. Arkadaşının geri dönülmez bir hata yapmasını engellemek için Gregory'den taraf oluyor ve aklınca ona taktik veriyor. Bir yere kadar... Çünkü zaman geçtikçe Lucy Gregory'e aşık oluyor. Ha bu arada Lucy de nişanlı. Çok evvelden amcasının verdiği bir nişan sözü var. Yani efendim demem o ki kimin eli kimin cebinde, kim kime aşık...
Yani işin açığı kitabın ortasına kadar falan o denli sıkıldım ki size anlatamam. Seriyi bitirmeye azmetmiş olmasam bırakırdım kitabı.
Nihayetinde son bekar kardeşi de evlendirdik de kurtulduk. Birileri yazara söylesin de en fazla 5 kardeşlik seriler yazsın artık. Çünkü cidden serinin son kitapları ilk kitapların tadını vermedi.
Uzadıkça uzadı... Hele Daphne, Colin ve Anthony'nin öykülerindeki o muziplik, mizah ve her şeye rağmen aşkı hissedişin dozu nedense seri sıralaması arttıkça azaldı.

Demem o ki Bridgerton Serisi bittiği için acayip mutluyum.
Seri boyunca farklı kapaklar tercih eden yayınevinin en kötü kapak tercihi de sanırım yine bu kitaptaydı.
Ya da ben kitaba taktım, bilemiyorum :)
Velhasıl-ı kelam kitaba puanım 6...
Keyifli okumalarınız olsun :)



2 yorum :

  1. Çok dobra bir yorum olmuş canım yazarım peki serideki kitapların ismini de alabilir miyim ? Bakayım eksik kitaplar hangileri :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama napayım dürüstüm işte böyle :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI