Aksiseda-Başak Kızıltan || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Başak Kızıltan
Yayınevi: Postiga Yayınları

Kitap Türü: Aşk , Romantizm
Yayınlandığı Yıl: 2014 
Sayfa Sayısı: 384
ARKA KAPAK 
Sevgiye aç iki yaralı yürek Buse ve Berke'den sonra Buse'nin en yakın arkadaşı Seda'nın hikâyesini okumaya hazır mısınız?
Buselik adlı ilk romanıyla okurlarını samimi kahramanlarıyla tanıştıran Başak Kızıltan, hiç bitmesin denecek bir romanla daha bizi baş başa bırakıyor. Seda kendisini aşka teslim edecek kadar güçlü bulmazken onun gerçek aşkı olmayı kim hak edecek dersiniz? Peki Yankı, Seda'nın kendi yüreğine bile dinletemediği sesini dünyalara duyurabilecek mi? Geçmişin acı dolu yükünü geleceğin mutluluk umuduna yüklemekten yorgun yüreklerin aşkını okumaya hazır olun. Buse ve Berke'yle Buselik'te hissettiğiniz heyecan, Aksiseda'da Seda ve Yankı'yla artacak.

"Seda, ben öyle aşk meşk sözleri söyleyebilen bir adam değilim. Dümdüz biriyim. Beni tanıdın, aksi, sert, düz, patavatsız bir adamım. Hani odun diyorsun ya bana, öyle işte. Hep böyleydim, önceden de, şimdi de. Sana kalbimi açtım ben, en kanayan yaramı anlattım. Senin bu yaramı iyileştirmeni, bizi iyileştirmeni bekliyorum Seda. Asıl sen kanatma yaramı. Eğer ben şu zamana kadar sana olan hislerimi belli edemediysem, tamam eşeklik bendedir, ama sen de anla beni lütfen."
(Tanıtım Bülteninden)

Selamlar,
Şu ara bloga dönüşümü kutluyor sayılırım. O yüzden mümkün olduğunca, elimden geldiği kadar fazla kitap yorumu girmeye çalışacağım. Tabii bir de üzerimdeki ölü toprağını silkip, üşengeçliğimden kurtulabilsem tam olacak :)
Neyse... Lafı uzatmadan fuar ganimetlerimden Aksiseda hakkında konuşmaya başlayayım.
Aksiseda Başak Kızıltan'ın 3. romanı, aynı zamanda da ilk kitabı Buselik'in devamı. Buselik'in sonunda devam kitabı geleceğinin haberi zaten vardı, işte Aksiseda bu haberin hayat bulmuş hali :)
Yani şunu baştan söylüyorum ilk kitabı okumadıysanız Berke-Buse ilişkisi biraz havada kalabilir; ama yine de esas hikaye Seda'nın olduğu için çok büyük bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.

İlk kitaptan tanıdığımız Buse'nin en yakın arkadaşı, kardeşi Seda kitabımızın esas kızı. Birkaç yıldır
hem patronu hem de erkek arkadaşı olan Ahmet'le sürdürdükleri ilişkiyi Göcek'e Buse'nin yanına gittiğinde sorgulamaya başlıyor kızımız. Aralarında eksik olan şeyin adını koymaya çalışıyor. Anne babasından kaynaklı ilişkilere güvensiz yaklaşımı, Ahmet'in rahat ve umursamaz tavırlarıyla birleşince uzaklaşma ve kopuş da kaçınılmaz oluyor haliyle. İşte tüm bu kafa karışıklığı ve karmaşayla kendini dinlemek ve ilişkisine ara vermek için gittiği Karaburun'da Yankı ile yolları kesişiyor. Ve asıl hikaye de buradan sonra başlıyor.
Bundan sonrası hakkında bilgi vermeyeceğim onu belirteyim öncelikle.
Kitap bir yandan Seda-Yankı ilişkisini anlatırken diğer yandan da Buse-Berke ikilisinin birlikteliğindeki gelişmeleri aktarmaya devam ediyor.
Okuduğum üç Başak Kızıltan kitabından sonra gönül rahatlığıyla şunu söylüyorum: Yazar gerçek aşka inancını korurken okurunu da buna inandırma gayretinde. Kalp kırıklıklarını gideren mutlu aşklar insanın umutlu kalmaya çalışan tarafını okşuyor ne yalan söyleyeyim :)

Ve bu arada... İkinci kitabı Tesadüfen Aşk'da tam bir Ayaz'cı kesilmiştim. Ve itiraf ediyorum favorim yine değişmedi :))

Velhasıl-ı kelam kitaba puanım 8...
Keyifli okumalarınız olsun :))





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI