Uzunca Bir Aranın Ardından...


Tıpkı görseldeki gibi görünmez oldum şu aralar farkındayım :) 
Hazır fırsatını bulmuşken kısacık bir post yazıp sesimin neden daha az çıktığını açıklayayım istedim:
Blogu takip edenler az çok fark etmişlerdir bir süredir neredeyse sadece RKBT dahilinde paylaşımlarda bulundum. 

Benim için çok çok uzun bir zaman dilimi gibi görünen bir süredir tur haricinde kitap yorumu neredeyse hiç giremedim. Bu demek değil ki okumadım. Aksine bir dünya kitap okudum ama maalesef internet sorunu yaşadığım için bir çoğunu paylaşamadım. 
Evet arkadaşlar maalesef internet problemim var ve sessizliğimin nedeni bu. Bu durum daha ne kadar sürer hiçbir fikrim yok üstelik :(

Bunun haricinde sizlerle paylaşmak istediğim birkaç haberim daha var:
İlki büyük bir heves ve heyecanla başladığım RKBT macerasının benim için sonlanmış olması. 
Güzel dostlukları ve sıcacık samimiyetleri için tüm RKBT üyelerine çok çok teşekkür ediyorum. Onlarla birlikte geçirdiğim süre pek çok kıymetli şey kattı bana. 
Bundan böyle RKBT'nin sıkı bir takipçisi olarak devam edeceğim yoluma :)
Gönlüm birbirinden güzel 5 genç kadının yanında :)

Bir diğer haberse TÜYAP'la ilgili...
Her yıl fuar boyunca kitap sayfaları ve bloglarda paylaşılan TÜYAP İstanbul fotoğraflarını büyük bir özlem ve gıptayla seyrederken bu sene ilk defa TÜYAP macerasını deneyimleme fırsatı elde edeceğim. Üstelik fuarda hem okur hem de yazar olarak bulunacak olmanın şaşkınlığını ve heyecanını yaşıyorum. 
Bilenler için anımsatma, bilmeyenler için de minik bir duyuru olsun ve heyecanımı paylaşayım:)
Beni Yarına Bırakma isimli ilk kitabımın okuyucuyla buluşması için gün sayıyorum ve inanın ne kadar heyecanlı olduğumu anlatabilmem mümkün değil. 
15 Kasım Cumartesi günü yolu TÜYAP'a düşecek olanları Postiga Yayınları standında diğer yazar arkadaşlarımla beraber beklediğimi anımsatmak isterim. 

Keyifli okumalarınız olsun :)




4 yorum :

  1. Her şey gönlünce olsun heyecan yapma diyemiyorum olay büyük ama unutma ki senin başarın :)

    İnternete kavuşman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)))
      İnternet dileğine de amin demekten başka seçeneğim yok şu an :)

      Sil
  2. 15 kasımda Postiga'da olacağım zaten, oralardaysan bir selamlaşırız ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI