Tehlikeli Kızıl-Tarryn Fisher || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Tarryn Fisher
Orjinal Adı: Dirty Red
Seri Adı: Love Me with Lies #2
Çeviren: Meltem Türkmen
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Kitap Türü: Günümüz Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2013
Sayfa Sayısı: 296
ARKA KAPAK 

Sevgili Fırsatçı,
Onu benden alabileceğini sandın ama kaybettin. Ve şimdi benim olduğuna göre onu elimde tutmak için her şeyi yaparım. Şüphen mi var? Senin olması gereken her şey benim. Olur da merak ediyorsan; aklına bile gelmiyorsun artık. Onu bırakmayacağım… Hem de hiç.
Tehlikeli Kızıl
Leah Smith sonunda istediği her şeye sahiptir. Tam olarak öyle olmasa da. Evliliği, ömür boyu sürecek bir bağlılıktan ziyade daha çok bir borç gibiydi. Oluşturmak için var gücüyle uğraştığı imajı ise gözlerinin önünde dağılıp gidiyordu. Yeni bir rol ve sırlarla dolu geçmişiyle Leah, çaldığı şeye sahip çıkmak için ne kadar ileriye gideceğine karar vermeliydi.
(Tanıtım Bülteninden)
Kadınların istediklerinde ne kadar tehlikeli yaratıklar olduklarını görmek, tescillemek isteyenleri bu kitaba alayım :) İlk kitabı ne kadar beğendiğimi anlatmıştım değil mi, eğer gözden kaçırdıysanız buyurun okuyun efenim :)
Hemen belirteyim yorum ilk kitap hakkında da ikinci kitap hakkında da spoiler içerir. Bunu bilerek okumaya devam edin veyahut etmeyin, karar size kalmış.

İlk kitaptan Leah’a hepimiz aşinayız. Kendisi pek sevilesi olmayan Kızıl Şeytan! Olivia’yı tehdit edip Calep’ten uzaklaştırması yetmemiş bir de tam Caleb-Olivia’nın yeni bir şansı olabileceğini düşündüğümüz anda hamile kalma çalışmaları yürütmüştü alttan alta malumunuz. İşte bu kitap Kızıl Şeytan’ın amacına ulaştığını kanıtlarcasına doğum yaptığı günden başlıyor. Bu arada Caleb’in bebeği Estella’ya da merhaba demiş olalım :)

Leah’ın tüm planların hayat bulmuş hali, bir nevi evlilik sigortası gibi kucağında tuttuğu- daha doğrusu tutamadığı- bebek bir nevi yıkılan ilk domino taşı oluyor. Malumunuz Leah pek de anne olabilecek kapasitede bir kadın değil. Ama o bile Caleb’i ona bağlayabilecek tek gücün onları aile yapacak bir bebek olduğunun farkında. Kızımızın hesaba katmadığı tek şey bir kız çocuğu dünyaya getirip onu da kocasından kıskanacağı. Evet evet, doğru duydunuz kendi bebeğini kıskanacak kadar Caleb’e olan saplantısını aşmış bir kadın Leah.

Ama bebek beklenenin aksine çifti birbirine yakınlaştırmak bir yana daha da uzağa savuruyor. Estella’nın hayatına girmesiyle Leah’ın maskesi her geçen gün buhar olup uçuyor. Ve beklenen sona doğru sürükleniyor çiftimiz.

Bu arada kitap bu kez Leah’ın gözünden anlatılıyor. Yine geçmişe dönüşler var ve bu kez Leah-Caleb ilişkisinin başlangıcını, Leah’ın Caleb’i neden bu denli takıntı haline getirdiğini anlıyoruz. Diğer yandan da bir kopuş süreci okuyoruz.

Olivia evlenmişken, bir bebekleri olmuşken, yani Leah hiçbir sorun kalmadığını düşünürken her şey tepe taklak oluveriyor. Anne olmaya hazır olmayan kızımızın yaptığı her hata Caleb’i biraz daha uzağa savuruyor ve ikilimiz önlenemez bir sonda buluyor kendilerini. Tabi acaba bu bir son mu? Söz konusu Leah dikkatinizi çekerim :)

Ve kitap yine öyle bir yerde bitiyor ki… Sanırım ne demek istediğimi anladınız :)

Kapak yine ilk kapak gibi bir İlknur Muştu tasarımı. Tam da adına yaraşır Kızıl saçlı bir modeli seçmişler kapak için. Beğenmedim desem yalan olur :)

Çevirmen ilk kitabınkiyle aynı. Ki serilerde aynı çevirmenin isabetli bir karar olduğuna inanıyorum.

Velhasıl-ı kelam kitaba puanım 8… Leah antipatim ancak bu kadarına müsaade etti :)


Keyifi okumalarınız olsun :)


5 yorum :

  1. Ne güzel kitaplar okuyorsunuz. tebrik ederim sizi. yorumlarınızda çok özenli. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim çok incesiniz :)

      Sil
  2. Süper,bu kitabı da okuma listeme ekledim. Teşekkürler, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli okumalar ben bu seriye ciddi manada bayıldım :)

      Sil
  3. Türkiye kapağı daha güzelmiş, orjinal kitaptan nefret ettim görünce :D
    Tadı damağımda kalmış, 3. kitabı okumak için çıldırmama sebeb olmuştu. Gerçi 3. kitap benim için hayal kırıklığıydı.
    seviyorum yorumlarını :D
    aybişş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI