Beni Yarına Bırakma-Burçin Çelik || Kitap Tanıtımı

Kitabın Yazarı: Burçin Çelik
Yayınevi: Postiga Yayınları
Kitap Türü: Dram, Aşk 
Yayınlandığı Yıl: 2014 
Sayfa Sayısı: 520 
ARKA KAPAK 
Sadece üç harfli bir kelime, aşk...
Tüm duyguları barındırmaz ki içinde!
Hiç ummadıkları anda aşkla çarpılan Selma ve Selim birbirlerine ait olmadıkları halde sevebilirler mi aşkla?
Bazen aşka direnmek yersizdir. İnkar ettiğimiz ne varsa imkansızlıktan çıkar, korkularımıza, çaresizliklerimize rağmen sarılır bize aşk diye.
Selim'i de Selma'yı da böyle buldu aşk...
Kimsesizliklerinin, korkularının arasında.
Birbirleriyle sınanıp, akıllarıyla savaştılar; her mağlup çıkışlarında araflarından birbirlerine bir adım daha yaklaştılar. Aşk günahlarınla sınanmaktı belki de, masumiyetini yaktıkça aklanmaktı… Bedel ödedikçe daha çok yanmaktı… Yandıkça pervane misali ateşe çekilmekti… Aşk, cennetten vazgeçip bir ömrü araflara sürgün etmekti onlar için; araflarını cennete çevirmekti.
Kendi kitabını duyurmak ilginç bir duyguymuş :P
Efendim naçizane, merak edeni varsa duyurulur :)
Keyifli okumalarınız olsun :)

8 yorum :

  1. Sezen şarkısı deyince nedense "uzak diyarlarda evli barklı" geldi aklıma :)

    Spoiler falan gibi oluyorsa hiç yayınlama ama söylemek istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :) Seda nokta atışı yapmışsın desem :) Ama bu spoilerdan sayılmaz bence :P

      Sil
    2. kızım kötü müsün ya evli barklı falan ağlamaktan içimiz çıkacak şimdi :) Neyse artık ne soruyorum ne söylüyorum :)

      O şarkı başlı başına içime dokunuyordu benim "ayy allah korusun öyle acıdan" diyerekten :)

      Sil
    3. valla kötü bir tarafım var sanırım :)

      Sil
  2. Ben de merak ediyorum ama ön siparişte falan göremedim henüz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, henüz ön sipariş linki açılmadı. Ama 15 kasım imzasından sonra satışa çıkar diye umuyorum :)

      Sil
  3. Kitabın ön yazısı ilgimi cezbetmek için yeterli oldu, bir an önce kitabı edinip okumak istiyorum.
    Emeğinize, kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Okursanız görüşünüzü paylaşın lütfen :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI