RKBT 4. Gün || Hissiz-Lemariz Müjde Albayrak || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Lemariz Müjde Albayrak
Yayınevi: Postiga Yayınları
Kitap Türü: Macera, Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 528
ARKA KAPAK
Aşkın en derinden, inkâr edildiği yerden ortaya çıkışı! Kendilerini ve birbirlerine duyduğu aşkı çığlık çığlığa ve sessizce inkâr etseler de, aşkları ortalığı yakıp kavuruyor!
Alexander, hissiz, acımasız, yakışıklı, güçlü ve zengin… Daha küçücük bir çocukken öğrendi bütün bu özelliklere sahip olabilmeyi. O hislerini acımasızca rafa kaldırmış, kendi sonuna doğru ilerliyordu. Ama bilmediği, her sonun bir başlangıca gebe olduğuydu. Heaven karşısına çıktığında bütün inançları ters yüz olurken, kendi sonu birdenbire başlangıcı olduğunda ne yapacağını elbette bilemezdi.
Heaven; masum, saf ve kırılgan bir papatya… Cennetten gelen bu sessiz melek, tüm korkularını kendine zırh yaparak kökleri ile tutunduğu topraklarında, Alexander'ın fırtınasına karşı direnirken, bir aşk ateşi yakmak için geldiğinde asla tek bir yananının olmayacağını bilemezdi.Var olmadığını zannettiği kalbi boğulurcasına çırpınırken soluksuz kalarak tekrarladı: "Hissetmiyorum, hissetmiyorum, hissetmiyorum…"
(Tanıtım Bülteninden)


Hissiz Turu’nun son gününden herkese merhabalar :)
Wattpad’de methini duyup bir türlü okumaya fırsat bulamadığım bir yazardı Müjde Albayrak, nam-ı diğer Lemariz. Uzunca bir süre herkes Hissiz’i konuştu, bihayet ben de okumaya fırsat bulabildim :)

Hemen kitaptan bahsedeyim biraz:

Hissiz, yani gerçek adıyla Alexander geçmişindeki karanlık gölgeler yüzünden hissetmediğini düşünen, annesinin ona taktığı ‘Şeytan’ adının hakkını vererek yaşayan, güçlü, hırslı, acımasız ve güvensiz bir adam. Geçmişte öyle şeyler yaşayıp, öyle insanlarla karşılaşmış ki insanların özellikle de kadınların sevebileceğine inanmıyor. O yüzden çevresindeki herkese karşı tetikte. Adrian hariç… Adrian’dan sonra bahsedeceğim burada bir noktalı virgülümüz olsun :)

Kendinden bu denli umudu kesmiş bir adam anlayacağınız Alexander… Ancak o kendinden ümidi kesse de hayatın onun için başka planları var. Tabi dolaylı olarak Heaven’ın için de…

Alexander’ın tüm acımasızlığına karşın Heaven bir o kadar iyi niyetli ve saf bir genç kız. Anne babasının ölümünden sonra tüm çocukluk ve ilk gençliğini dedesinin yanında bir çiftlikte geçirmiş. Altı yaşından beri dudaklarından tek kelime dökülmemiş bu masum genç kızın hayatı yolu Alex’le kesiştiği andan itibaren değişiveriyor.

Dedesinin çiftliğini almak için gelen bu yabancı genç adam Heaven’ın korunaklı dünyasını tüm şiddetiyle tarumar ediyor.

Karşılaştıkları ilk andan beri ‘Hissetmediğini’ kendine anımsatıp duran Alexander ne kadar direnirse dirensin onun dünyası da bu yıkımdan nasibini alıyor. Ortada ise aşkan başkası kalmıyor…

Konuyu genel itibariyle böyle özetleyebilirim. Söyleyeceğim başka her detay spoiler olacak. O yüzden kendime engel oluyorum :)

Ama sizlere şu kadarını söyleyeyim. Bu Alex ve Heaven’ın hikayesi gibi görünse de keyifle göz kırpan yardımcı karakterlerin de birer hikayesinin olduğu okuyucuya hissettiriliyor. Ki zaten serinin ikinci kitabı Maske şu an yazılıyor ve benden duymuş olmayın Wattpad’de yayınlanıyor :)

Hem de tahmin edin bu kimin hikayesi? Elbette Adrian’ın… Evet evet kendisi benim bu kitapta favori karakterim olur :)

Velhasıl-ı kelam kitaba puanım 7…

Keyifli okumalarınız olsun :) 



4 yorum :

  1. Kitap hakkında olan bölüm okumadım merakta kalayım diye.Ama deneyeceğim.Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Wattpad`le çok işim olmayınca kaçırmışım ben :( Merak ettim şimdi kitabı. Malum severim ben bu tarz kitapları =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans ver bakalım nasıl bulacaksın :) Ama önceliğin ben olayım, az kaldı artık gün sayıyorum :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI