RKBT 4. Gün || AşkaRehin- Sümeyye Akarçay || Okuyucu Yorumları


Bir turdan daha merhabalar efendim :)
Turun 4. gününde okuyucu yorumlarıyla geldim <3
İlk yorum Fatma Demir'den:
Sıcağı sıcağına yorum yapıp bayram hediyesi yapayım Sümeyyem'e Kapak sade şık ve soluk kesiciydi. Bu çalışma için kapak tasarımını yapan Abdullah Dede isimli beyefendiye ve Optimum Kitaba teşekkürler. Mest oldum.
Kitabı önceden okuduğum için az buçuk düşüncem belliydi. Hatta bazı yerlerde kurguya müdahale bile ettim naçizane. Ama açık söyleyeyim belge olarak okumakla kitap olarak okumak arasındaki fark lezzet bambaşka. Sümeyye Akarçay'a bana sunduğu bu iltimas nedeniyle minnettarım. Her iki kitabında da bana güvenip düşünceme değer verdiği için ve bebeğini benimle paylaştığı için teşekkür ederim.
Aslında hikayenin başından itibaren Betül'e katliam planları yaptım diyebilirim. Şımarık kendini bilmez sorumsuz tavırları çekilecek dert değildi.Aşkın gözü körmüş ama Burak'ınkileri şişlemişler herhalde dedim. Her şımarıklığına sonsuz sabır anlayış ve aşkla yaklaştı. Bu onu göz kamaştıran aşık olunası bir adam yaptı. Ama o Hazel meselesi yok mu ? İşte orada zemine çakıldı. Her zaman farklı çözümler üretilebilecekken eşinin ve çocuğunun hayatını riske atması hele böyle aşık bir adamın Betül'ü bu yüzden öfkelendirmesi üzmesi ... Mazlumu (Burak'ı) getirin bana. Vala uçacağım buradan. Yağmur ve Yiğit çok tatlılar ya. Ben de ikizim olsun istedim onları okuyunca. Hele Yağmur o çok bilmiş aşık halleri . Annesini eğlendiren ve babasını şoka sokan maceraları.En çok güldüğüm sahne kesinlikle mahkeme sahnesiydi. Gülmek garanti. Final ise tam bir bilinmezlik.
Yazarı kardeşim olarak çok sevsem de objektif olmak konusunda çok dikkatliyim. Aksiyon kısımlarında biraz pasif bir anlatımı vardı. Elbette bol aksiyon olmamalıydı ama olayı 3. bir göz olarak çok geriden takip etmiş. Olayı yaşayanların hisleriyle birlikte biraz daha canlandırılabilirdi. Bu sadece bir öneridir ve yazara kurgu için müdahale olarak alınmasını kesinlikle istemem. Onun dışında çok başarılı bir çalışmaydı ve finali öyle bir yerde kesiti ki 3. kitabı okumak farz oldu. Esma ve Baran aşkı da bu kitapta yerini aldığından okumak ayrı bir keyifti.
3 kitaplık bir seri olduğunu bilerek ve birbirinden bağımsız da olsa iç içe geçen bu maceraya bence evet deyin derim.

İkinci yorum ise  Gizem Taylan'dan:

"Neden bittiii diye zırlayacağım neredeyse Ama süperdi iki günde bitti vallaha Olaylar bayağı değişmiş kurgu aynı ama bazı şeyler değişmiş Ellerine, klavyene, beynine çok teşekkürler kuzu
Ve özellikle bayıldığım kısım mavi güller adlı yazıydı "

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI