RKBT 5. Gün || Kimliksiz-Selvi Atıcı || Kitap Yorumu ve Çekiliş

Kitabın Yazarı: Selvi Atıcı
Yayınevi: Müptela Yayınları
Kitap Türü: Macera, Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 520
ARKA KAPAK

"Seni sevmekten nasıl vazgeçebilirim ki? Ben geçsem bile kalbim vazgeçmez..."
Deryal Yiğit, nam-ı diğer Kimliksiz... Kirli geçmişiyle, acımasızlığıyla, kadınlara değer vermeyişiyle bilinen karanlık bir adam... Garip takıntıları ve sadece kendine sakladığı sırlarıyla kendi çöplüğünden yarattığı krallığında hükümdarlığını süren Deryal'in hayatına Burcu bomba gibi düşmüştü.

Burcu, Deryal'in yeni takıntısı mı, yoksa hayatının yörüngesini tamamen değiştirebilecek olan tek kadın mıydı? Sırları ve çözemediği sorunlarıyla Deryal'in hayatına girmek zorunda kalan Burcu, omuzlarına binen tonlarca yükün arasında aşkı kaldırabilecek miydi?
(Tanıtım Bülteninden)

Selamlar herkese :)  Kimliksiz Turu'nun son günündeyiz artık. Kendi adıma heyecanla beklediğim, keyifle okuduğum bir kitabı uğurluyorum :)
Önce kitaptan bahsedeyim sonra gevezelik edeyim :)

Deryal, otuzlu yaşlarının başında, geçmişi kirli, acımasız bir kulüp sahibi. Aynı zamanda da bir nakliye firmasının sahibi. Her ne kadar geçmişi sorunlu da olsa elini ayağını bu tür işlerden çekmiş ve bulaşmamaya çalışan bir adam Deryal. Diğer yandan etrafındaki kirin kendine bulaşmasına da pek mani olduğu söylenemez. İşte hayatı bu tür karmaşalarla doluyken bir gece karşısına Burcu çıkar. İlk başta yaşının küçük olduğunu düşünüp korumaya çalıştığı genç kız Deryal'in hayatına ummadığı anda giriş yapar.
Deryal'in sağ kolu Adem'e göre Burcu Deryal'in yeni takıntısıdır. Bu konuya siz okurken karar verin :)
Diğer yandan Burcu'nun gizemi de yine sayfalarda çözülecek. O konuda da şu an çok bir detay vermek istemiyorum. Ama genç kız Deryal'in hayatına girer girmez bunun basit birtesadüften öte olduğunu anlıyorsunuz.

Kitabı ilk olarak Twilightturk'de rastladığım e-booklar sayesinde keşfetmiştim ben. Daha sonra yazarın bulabildiğim diğer e-booklarını da okumuştum ve kitap haberine en çok sevinenlerden biriyimdir sanırım. Bu arada e-book haline eklemeler yapıldığını da hemen belirteyim. Deryal'in geçmişiyle ilgili güzel bir detayın gizemiyle süslemiş Selvi Atıcı Kimliksiz'i.
Okumayı düşünenleriniz için hemen biraz detay vereyim özellikle karakterlerle ilgili. Evvela Deryal'i kitabı okuyacak pek çok kadın gibi ben de iki kısımda irdeliyorum. Kitabın üçte ikilik kısmında o kadar güzel seven ve itinalı bir adam var ki okuyanın karşısında sempati duymaması imkansız. Ama öyle bir nokta var ki tam da bahsettiğim yerden sonra Deryal'e duyduğunuz tüm sempati yerle yeksan oluyor.
Diğer yandan Burcu... Başlarda Deryal'in aşkının gölgesinde kaldığına inandığım bir karakter. Ama tam da Deryal'e sempatinizi yitirdiğiniz noktada Burcu'yu daha iyi anlıyorsunuz.

Ve yan karakterler... Adem-Şirin ikilisi sizi çok gülümsetecek haberiniz olsun.
Yazarın diyaloglarının son derece akıcı ve esprili olduğunu da yeri gelmişken söyleyeyim. Benim açımdan kitabı sekteye uğratan tek detay bahsettiğim kitabın son üçte birine vakıf olan olaydı.

Öte yandan kitap künyesi editör adı barındırmıyor. Tam da bunu haklı çıkarırcasına ufak tefek hatalar göz kırpıyor okuyana. Baskıya hazırlanırken iki üç yerde cümle ortasından 'enter'lanmış yer vardı.
Kitap 520 sayfa ama yazı puntosu minik tutulmuş. Sayfa sayısı azaltılırken okuma bir parça zorlaştırılmış yani. Ama bunlar da nazar boncuğu olsun :)

Kitapla ilgili aslında baya baya konuşmak istiyorum. Bilhassa 'o olay'la ilgili... ama ne söylersem spoiler olacağından kendimi engelliyorum. Ama başka bir zaman sizlerle despot erkek karakterler ve Türk kadınının bu karakterlere sempatisi üzerine sohbet edelim :))

Velhasıl-ı kelam kitaba puanım 8 :)
Keyifli okumalarınız olsun :)
Çekilişimizi unutmayın :)
a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI