Would You Rather Book Tag / Hangisini Seçerdiniz Kitap Mim'i


Evet evet ! Yine aynı replik :
Ben mim yapmayı seviyorum arkadaş !!!
Üstelik şu sıra sık sık bloglarda mim yayınları okuyup 'Keşke beni de mimleselermiş' dediğim mimlere denk geliyorum. Bu da onlardan biriydi. Keşke diye içimden geçirdim bir baktım Meltem beni mimlemiş. Kızçemin içine doğru herhalde :) Sağolsun <3 Sadece o da değil üstelik Beyza'mın da içine doğmuş o da peşine haberdar etti. Yani demem o ki arkadaşlar hem Kitap Meltemi hem de Romantik Optik beni mimlemişler <3
Hadi sorulara geçelim :)



Hangisini seçerdiniz?

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Ve dakika bir gol bir :)) Güzel soru arkadaşlar, yaratıcısını tebrik ederim :P
Gönül rahatlığıyla olmasa da bu soruya tek kitap diyorum. Çünkü bitince okuyucuyu merakta bırakmıyor. 
Üstelik bazı serilerin cidden gereksiz uzatıldığı kanısındayım. Ama öyle bitmiş seriler var ki keşke yazar bitirmeseydi dedirtiyor. Örnek vermek gerekirse Harry Potter... Flu bir yanıt oldu değil mi :))

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Cık cık cık :) Tamam feminist eğilimlerim olabilir ama cinsiyetçi değilim :) İyi yazar olsun yeter...

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?
Buna kitapçıdan almak demek isterdim; ama yayınevlerinin satış politikaları sağolsun diyemiyorum. İnternet alışverişi her daim daha hesaplı olduğundan tabi ki onu tercih ediyorum. 

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
İkisi de değil... Çünkü genellikle hayal kırıklığı oluyorlar. Tabi Game of Thrones'u bundan muaf tutmazsam çarpılırım :))

5- Günde 5 sayfa kitap okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Pek tabii haftada 5 kitap ^_^

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?
Profesyonel bir yazar olmak...

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
Okumadığım kitaplar genelde tercihim; ama arada moduma göre açıp okuduğum bir kitaba tekrar başladığım oluyor.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Kitap satıcısı olmak :) Herkese bol bol indirim yapardım <3

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?
Elbette favorilerim :) Garantici olmak varken neden risk alayım :P

10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e kitap okumak mı?
Fiziksel kitap okumanın zevki elbette bambaşka ama son zamanlarda ebookların daha kolayıma geldiklerini inkar edemem. İlki gece ışığı söndürüp okuyabilme avantajı, bir diğeri çantalarda yer kaplama derdi yok dışarısı için bire bir. 
Veee bir bakıyorum mim bitmiş :)))
Kime yollasam diye bakınırken itiraf ediyorum aklımdaki herkesin bu mimi ya çözdüğünü ya da başkaları tarafından mimlendiğini fark ettim. 
O yüzden cevaplamak isteyen herkes cevaplasın :))

Keyifli okumalarınız olsun :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI