The Book Sacrifice Tag


Merhabalar... Bir süredir tam anlamıyla odaklanıp ilgilenemedim blogumla. O arada da pek çok şey kaçırmışım tabi. Sevgili Kitap Keyfim beni mimlemiş mesela... Öncelikle çok çok teşekkür ediyorum ve hemen mimi yanıtlamaya başlıyorum :)
Senaryo 1: Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün, bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız oradan oraya koşuşan insanlarla dolu, karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok. Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !
Evet evet, bu sorunun yanıtını çok net verebilirim :) Çok satmakla kalmayıp bir de film olan, Türkiye'de Pegasus etiketiyle basılan Ye,Dua Et,Sev benim için tam anlamıyla bir hayal kırıklığıdır. Üstelik hızımı alamayıp devam kitabıyla beraber satın almıştım, kitaplar gözüme iliştikçe içim sızlar.

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor, şiddetleniyor! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz?
Eee tabi o saçlar yağmura feda edilemez, hoşa gitmeyen bir serinin devam kitabı şart :)
Bu soruya cevabım ilk kitabını beğenmediğim Lanet İşleyiciler Serisi'nin ikinci kitabı Kırmızı Eldiven olacak.
Ha, kitabı okudun mu derseniz okumadım :)

Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan, dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.
Offf işte bu soruya bir sürü yanıt verebilirim. Neden mi ilki benim klasik önyargım... Ama buna sebep elbette denk geldiğim kötü çevirilerdir. Şu an net kanım şu ki: Klasik okunacaksa çevirisine güvenilen bir yayınevinden okunmalı. O yüzden net bir yanıt vermeyeyim ben :)

Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün. İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız?
Hımmm... Güzel soru :) Kitap yakmak hiç benlik olmasa da bazen insanın tepesini attıran bunu neden basmışlar ki acaba dedirten, üstelik kütük gibi kitaplara denk gelinebiliyor. Özellikle Türk yazarlardan bu dediğim kategoriye giren yazar var ama söylemeyeyim :P
Laura Reese kitaplarını gönül rahatlığıyla yakabilirdim arkadaşlar. Nasılsa kağıt israfı...

Ben yine fazla konuştum sanırım :) 
Soruları yanıtlamak isteyen herkes yanıtlayabilir. Aklımda özellikle bir isim yok maalesef :(
Keyifli okumalarınız olsun :)

2 yorum :

  1. Ye dua et sev, benim de devam kitabıyla birlikte aldığım bir kitap :( Kardeşim okumaya başladı ve yarım bıraktı. O yüzden elim gitmiyor 3 yıldır kitaba.
    Mimi yanıtladığın için çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de kitabı bi yarım bıraktım o yarım bırakış :D
      bu arada asıl ben teşekkür ederim canım iyi ki mimlemişsin çok eğlendim cevaplarken <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI