Mimlendim :) Kitaplığımdaki En İyi 10 Kitap Kapağı


Selamlar sevgili Kitap Soluğu beni mimlemiş :) Mimleri sevdiğimi daha evvel söylemiştim size değil mi :)
Hem bloglara renk geliyor hem de bloggerlar arası samimiyeti geliştiriyor bence. 
Neyse lafı uzatmadan hemen kitaplığımda gözüme ilişen kapağını beğendiğim kitapları paylaşayım.


1) Kırık Camlar Üzerinde Dans

 2) Cennet Gibi

3) Düşlerin Ötesinde
Sanırım kitap görselleri konusunda Arkadya Yayınları benim için açık ara ön sırada olan bir yayıncı. Birkaç tane daha aynı yayıncının kitabına rastlayacaksınız dikkat :)

4) Aslında Kimse Sevmiyor

5)Kır Çiçeği Tepesi

6) Mutluluğun Öteki Yüzü

7) Tesadüfen Aşk

8)Tesadüfler Adası
 Bir diğer favorimi de sırası gelmişken söyleyeyim: İlknur Muştu!!!
En favori tasarımcım kendisi :)))

9)Çemberin Dışındakiler
Bir diğer başarılı bulduğum yayıncı da şüphesiz Martı Yayınları

10)Böğürtlen Kışı

Oh be!!! Cidden zor bir mimdi. Bir de seçim yapmak söz konusu olduğunda her şey iki katı zorlaşıyor :)
Ben de bu mimi sevgili Kitap Meltemi'ne, Kitap Arası Kahve Molası'na, Kitap Keyfim'e ve Romantik Optik'e yolluyorum :))



8 yorum :

  1. Hepsi birbirinden göz alıcı. :)

    YanıtlaSil
  2. elime geçen ilk parayla tesadüfen aşkı okucam inşallah :D çok sağol canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben sana ödünç yollayayım :)

      Sil
  3. Bütün kapaklar çok hoş... Böğürtlen Kışı benim de beğendiklerim arasında :) Mim için teşekkürler, hemen yapıyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım keyif alırsın :)

      Sil
    2. Mimi yaptım ve en keyif alarak yaptığım mimdi benim için :)

      Sil
    3. canım çok sevindim :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI