Gizemli Adam-Kristen Ashley || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Kristen Ashley

Orjinal Adı: Mystery Man
Seri Adı: Dream Man #1
Çeviren: Belgin Selen Haktanır
Yayınevi: DexPlus
Kitap Türü: Yetişkin Aşk, Romantik Komedi
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 509
ARKA KAPAK
Sadece geceleri yatağında beliren bir adamla ne yaparsın?
Gwendolyn Kidd hayallerinin erkeğiyle tanışmıştı. Gece adamı evine götürdü. Ve sabah tek başına uyandı. Ve bu defalarca tekrar etti. Gecenin karanlığında adam geliyor, Gwendolyn'i mutlu ediyor ve ortadan kayboluyordu. Adını bile bilmiyordu adamın. Gwendolyn bir gün çılgın kardeşinin zor durumda olduğunu öğrendi, onu kurtarmak için bir motorcu çetesinin içine daldı. Ve çok fena bir belaya bulaştı. Şimdi korunmaya muhtaçtı, herkes peşindeydi, polisler bile. Onu sadece bir kişi kurtarabilirdi: Gizemli Adam gün ışığında da Beliriverdi.
(Tanıtım Bülteninden)
Selamlar herkese :) Yine, yeniden ben... Şu sıra genellikle tur kitaplarının postlarıyla geliyorum malumunuz. Bir şekilde iteklenmem gerekiyor kitaplar konusunda. O birkaç ay evvelki okuma performansım nerde şimdiki nerde... Ama demekki bana sınav dönemi falan olması lazım bol okumam için. Aradaki o paradoksu hala çözebilmiş değilim :) Neyse efendim boş lafları bırakıp kitap hakkında konuşayım biraz da.
Hemen belirteyim tur kitaplarının arasında elime geçen bir kitaptı Gizemli Adam. Üstelik pek fazla bir şey beklemeyerek, şöyle bir göz atayım diyerek başladım. Hoşuma gitmezse bırakacaktım; ama kitap beni şaşırttı. Beklediğimden çok daha keyifliydi ve eğlenerek okudum. Konusuna gelirsek:

Gwen'ın bir buçuk senedir adını bile bilmediği gizemli bir yakışıklıyla ilişkisi vardır. Tabi nasıl bir ilişki olduğunu tahmin edebilirsiniz sanırım. Sadece geceleri gördüğü bu adamı merak etse de, ilişkilerinin pek mantıklı bir yanını bulamasa da adamı bir türlü reddedemez kızımız. Bu durumu pek sorguladığını da söyleyemeyeceğim, ta ki kız kardeşi dolaylı yoldan kızımızın başını belaya sokana dek.

Kardeşinin ne haltlar karıştırdığını öğrenmek için bir motor çetesinin inine dalınca kendini bir anda olayların merkezinde bulur Gwen. Ve tabii gizemli adamı da yanıbaşında...
Böylelikle bir buçuk senedir gizemini koruyan adamın adının Cabe 'Hawk' Delgado olduğunu ve komandovari bir ekibin başında olduğunu öğrenir. Ha bir de bu beyzadenin son derece dediğim dedik, ben ne dersem o olur tarzı bir erkek olduğunu da yaşayarak öğrenecektir kızımız.
Yangınlarla, silahlı saldırılarla, kaçırılmalarla dolup taşan bir süreci etrafını saran üç yakışıklıyı da hesaba katarak nasıl atlattığını varın siz düşünün. Diğer iki yakışıklı kimler mi? O kısmı siz okuyup keşfedin zira bu diğer ikili serinin diğer kitaplarının kahramanları.

Son olarak hemen şunu belirteyim yazarın son derece eğlenceli bir üslubu var. Çoğu yerde gülümseyerek okudum kitabı. Bunda Gwen'ın renkli karakterinin etkisi büyük. Hawk son derece baskın bir alfa erkek olsa da tarzı sinir bozucu olmaktan uzak. Tabi Gwen adamın hakkından geliyor orası ayrı mesele :D Kadının fendi hesabı bu olsa gerek. Kızımızın son derece tehlikeli 13 adet silahı var: Minik siyah elbiseler :) Topukluları da unutmamak gerek :)

Kitabın yurtdışı görselleri böyle. İşin açığı bunları da Türk kapağı da pek beğendiğim söylenemez. 
Diğer yandan kitabın edisyonundan ve redaktesinden bahsetmek gerekirse o konuda kitabın biraz aceleye geldiğini düşünenlerdenim. Zaten DexPlus'ın çıkardığı son kitaplarda bu durum tanıdık ne yazık ki...

Kitabın içerdiği cinselliğe gelecek olursak... Çok daha beterlerinin basıldığını hepimiz biliyoruz.
Bu kitaptaki rahatsız edecek boyutta değildi. 
Velhasıl-ı kelam benim kitaba puanım 9.
Keyifli okumalarınız olsun :)


13 yorum :

  1. O okumama sorunu bendede var ya. Tatildeyken okunmuyor ben onu anladım. Sinav dönemi olsa hemen biterdi kitaplar. Yorumdan anladığım kadarıyla bu kitap tam benlik. Okurken gülümseten kitapları seviyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen o sınav dönemi gizemini ben de çözebilmiş değilim :) Gerçi artık o faslı bitirdim bundan sonra hangi dönemde okuyasım gelir hiç bilemiyorum :)

      Sil
    2. Ve bu arada fırsatın olursa kitaba kesinlikle şans ver derim vakit geçirmek için iyi bir alternatif :)

      Sil
  2. Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Off off bende okuyamıyorum bide diyodum ki bi tatile gireyim sömürcem bütün kitapları bana lütfen bi yav he he der misin :D bazıları çok sevmiş bazıları sevmemiş kararsız kaldım ama sen kolay kolay 9 vermezsin okucam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yav he he :P
      Ben sevdim canım muhtemel sen de seversin şans ver derim :)

      Sil
  4. Bu kitap kahraman bakış açısı içeriyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yazar o tarz anlatımı tercih etmiş

      Sil
  5. Gerçekten DexPlus'un son zamanlarda çıkardığı kitaplardaki yazım hataları, vs. beni okumaktan soğutuyor özellikle Duvarların Dili Olsa'yı büyük bir hevesle alıp okumaya başlamıştım ve okurken sinir oldum cidden. Bu kitabı aldım kitaplığımda duruyor, okusam mı okusam mıdiyordum bu yorumdan sonra artık okuyayım dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen ben de DexPlus'un hem kitap seçiminden hem de redaktesinden son derece şikayetçi olanlardanım. Hele ki önümüzde Acıtan Güzellik gibi bir fiyasko varken...
      Ama bu kitabı beğendim. Bir şans vermeni öneririm, umarım sen de beğenirsin :)

      Sil
  6. Ben çok severek okumuştum Hawk a aşık olmuştum tam benlik diye düşündüm ikinci kitabı çıktı Vahşi Adam oda çok eğlencelidir seriyi tamamlamayı düşünüyorum çünkü ilk kitapda geçen yakışıklıların serisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim ama seriye devam etmek mümkün olmadı. İnş daha sonra

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI