Ah Şu Kalbim-Susan Elizabeth Phillips || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Susan Elizebeth Phillips
Orjinal Adı: This Heart of Mine
Seri Adı: Chiga-Stars Serisi #5
Çeviren: Selim Yeniçeri
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Kitap Türü: Günümüz Aşk, Romantik Komedi
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 432
ARKA KAPAK

Molly Somerville, Tavşan Daphne çocuk kitapları serisinin yaratıcısı olarak kariyerinden memnundur ama hayatının geri kalanı o kadar da iyi değildir. Kendisine miras kalan on beş milyon doları bağışlamadan önce bile başına bela açma eğiliminde biri olarak tanınmaktadır. Bir de ablasının sahibi olduğu Amerikan futbol takımının yıldız oyuncusu Kevin Tucker'dan uzun zamandır hoşlanmaktadır. Çapkın, çekilmez ve inanılmaz yakışıklı olan Kevin ise onun adını bile bilmemektedir.
Bir gece Kevin, Molly'nin pek de mükemmel sayılmayan hayatına dalıp onu altüst eder. Ne yazık ki bu Ferrari süren, kanişlerden nefret eden, kalın kafalı sporcu aslında Molly'nin tahmin ettiği kadar boş biri değildir ve genç kadın çok geçmeden kendini Wind Lake isimli bir yerde bulur. Sevimli kulübeler ve eski tarz, sıcacık bir pansiyonun bulunduğu bu kasabada Molly ve Kevin, hayattaki en önemli derslerden birini öğrenecektir…
"Tatlı mı tatlı, ateşli bir aşk hikâyesi."
-Milwaukee Journal-Sentinel-
(Tanıtım Bülteninden)
Selamlar herkese :)
Benim için okuyamadan geçen uzun bir aradan sonra SEP'le geri döndüm. Allah'ım bu kadını kendime yol arkadaşı yapmakla öyle güzel bir karar vermişim ki kendimi tebrik ettim. Serinin 4. kitabını okuyamamış ve hala üzüntüsünü yaşarken 5. kitabı okuyuverdim. Allah'tan kitaplar birbiriyle çok fazla bağdaşık değiller.
Her ne kadar bağdaşık değiller desem de aslında Ah Şu Kalbim'in kahramanlarını Aşkta İlk Çeyrek ve Sensiz Olmaz kitaplarından tanıyoruz. Sensiz Olmaz'daki haşarı yakışıklımız Kevin bu kitapta başrolde. Diğer kahramanımız ise Aşkta İlk Çeyrek'ten anımsayacağımız Phoebe'un kızkardeşi Molly.
Haliyle bu kitapta Phoebe ve Dan çiftiyle pek haşır neşir okuyucu ve bu bir hayli keyifli. Hatta ne yalan söyleyeyim bir ara seriye baştan başlama hevesi oluştu bende :)
Neyse konuyu dağıtmadan kitap hakkında konuşayım biraz.
Molly ablası ve eniştesi tarafından büyütülmüş, yeğenlerine tapan belki de en çok bu yüzden çocuk kitapları yazan bir kızcağız. Bir de yıllardır muzdarip olduğu bir derdi var ki o da ablasının sahibi olduğu futbol takımının yakışıklı oyuncusu Kevin'a olan platonik aşkı. Hatta kızımız o denli aşık ki yazdığı kitaplardaki Porsuk Benny'nin ilhamı, her ne kadar kabul etmese de, Kevin'ın ta kendisi. Tavşan Daphne'de de Molly'nin etkileri yok değil. Varın gerisini siz düşünün :)
Kızımız her ne kadar aklı başında, oturaklı bir insan olsa da dönem dönem saçında radikal değiişklikler yapmasıyla başlayan çılgınlık atakları var. İşte saçını kızılın ilginç bir tonuna boyattığı gün de ablası Molly'nin yine öyle bir döneme girdiğinden neredeyse emin.
Molly'nin bu kez yaptığı çılgınlık tesadüfen karşılaştığı ve birkaç günlüğüne aynı evi paylaştığı Kevin'ı ayartmak oluyor ki kitabı okuyanlarınız bunun tam anlamıyla bir ayartma olmadığını fark edecekler. O tek gecelik çılgınlık Molly'e bir bebek olarak geri dönerken ikilinin hayatını da bir şekilde çakıştırıyor. Daha fazla detay vermeyeyim çok bile konuştum.
Ama SPOİLER'li bir kısım yazmadan rahat edemeyeceğim. Kitabı okumayanlar ve okumaya niyeti olanlar lütfen buradan sonrasını okumayın!!!
Molly'nin bebeği kaybedişi ve sonrasında yaşadığı bunalımı öylesine güzel aktarmıştı ki yazar bir kez daha kalemine hayran kaldım. Aynı duygusallığı Balayı'nda da okumuş olsam da bu seride bu tarz şeylere aşina değiliz malum. Ama sonrasında karakterin silkinip kendine gelişi ve hikayenin tekrardan alışık olduğumuz o romantik ve eğlenceli çizgiye kalışı SEP'e olan hayranlığımı katladı. Allah bu kadına uzun ömür versin ve o da hep yazsın :D Biz de okuyalım tabiiiii.... SPOİLER BİTTİ

Okuyalım demişken.... Elbette güzel çevirilerle okuyalım. Bu kitaptaki gibi serinin önceki kitaplarından habersiz bir çeviriyle okumayalım mümkünse. Daha dakika bir gol bir dercesine kitabın başında serinin diğer kitaplarının adları yanlış çevrilmişti. Bu konuyla ilgili Kitap İklimi'nin güzel bir yazısı var tavsiye ederim.

Yine de tüm bunlara rağmen kitap çok güzeldi !!! SEP severler kaçırmasınlar. SEP'le hala tanışmamış olanlarsa ellerini çabuk tutsunlar, zira çok şey kaçırıyorlar :)



Kitabın diğer edisyonları böyle... Yayınevi orijinal kapaklardan birini kullanmış ama şahsen ben olsam başka bir şey tercih ederdim.

Neyse efendim çenem düştü yine :)
Kitaba puanım 8...
Keyifli okumalarınız olsun :)



9 yorum :

  1. Yazarı, okumak istediğim yazarlara ekliyorum o zaman ben de :)
    Bu arada, eğer yanıtlamak istersen bloğumda senin için bir mim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence tek bir an bile durma :) kesinlikle pişman olmazsın :)
      Mimi gördüm ve cevapladım çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Bende başka kapak tercih ederdim, yazıldığı yıl güzel gelebilir ama bu yıllarda o gelinlik aşırı rüküş duruyor (:
    En az sevdiğim kitap olmuştu serideki ama SEP olsun taştan olsun (:
    Gerçi bu seri dışındaki kitaplarını sevemiyorum öyle ilginç bir durumum da var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ayakkabılar :) O nedir yahu :)))
      ya aksi gibi sevdim ben kitabı biliyo musun :D Yazarı ben cidden seviyorum

      Sil
    2. Kapağı bende hiç sevmedim yaa o gelinlik ve ayakkabılar çok rüküş kalmış, zira kitabın çıkış tarihi 2000. Daha modernize bir kapak olabilirmiş. Kitap İklimi'nde okuduğum önsöz fiyaskosundan sonra olabildiğince uzağım kitabı okumaya :D

      Sil
    3. Ah o yazı <3 Hislerime bildiğin tercüman olmuşşşş :)

      Sil
    4. Tüh ya kitaptan soğuttu kızı (:
      Sağolun ama tek takılan değilim ona çok sevindim (:

      Sil
    5. canım takılmayacak gibi değil ki bence :)
      gerçi böyle şeyleri görmezden gelen Polyannalar var di mi :)

      Sil
    6. Çook. Valla benim gözüme gözüme batıyor neon ışıklarıyla (:

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI