Sonsuza Dek-Kiera Cass || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Kiera Cass

Orjinal Adı: The One

Seri Adı: Selection #3
Çeviren: Derya İmer Aydınlık
Yayınevi: DEX
Kitap Türü: Fantastik, Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 292
ARKA KAPAK

Seçim, Americanın hayatını tamamıyla değiştirmişti.
Illéanın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspene hissettikleri ve Prens Maxona karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.
Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.
Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.
İstediği gelecek için savaşma zamanı.
Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.
Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elitten sonra seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dekte KieraCass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir ?nale imza atıyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Ben geldim millet :))) Belki çok çok uzun zaman olmadı yeni post girmeyeli ama bana öyle uzun geldi ki anlatamam size. Öyle güzel bir meşguliyet oldu ki bu blog bana ara verince özlüyorum. Neyse lafı dolandırmayayım gevezeliğimi başka bir posta saklayayım :)
Tahmin edebileceğiniz gibi sınav haftasıydı falan baya uzak kaldım kitaplardan falan. Ama araya birkaç kitap sıkıştırmadım değil. Fırsat buldukça okudum, sadece post giremedim. Bu kitaplardan ilki Sonsuza Dek...
Çıksın diye aylarca merakla beklediğimiz The Selection Serisi'nin son kitabı. Geri sayımlar, yol gözlemeler... Çıksa da okusak America-Maxon-Aspen üçgenini diye dört gözle bekledik. En azından ben bekledim, bakın son derece dürüstüm :)
Kitabı ediniş maceramı alışveriş postuna saklıyorum. Bu post için söylemem gereken kitaplar gelir gelmez içlerinden Sonsuza Dek'i seçip bir çırpıda okuyup bitirdiğim.

Ne desem ne söylesem spoiler olacak. Bu yüzden çok fazla konuşma imkanım yok kitap hakkında. Sadece şunu söyleyeyim nasıl bulduğum konusunda kararsız kaldım... Bir kere iki kitaptır süre gelen asiler mevzusunun netleşmesi kitap için olumlu bir puan aldı. Aynı şekilde distopik anlamda daha çok detay var gibiydi sanki.
Nihayet America'nın hislerinin netleşmesi de ayrı olumlu bir yandı ama kitabın sonunda beni tatmin etmeyen şeyler vardı. Yine de çok bahsetmeyeceğim. Zaten ilk iki kitabı okuduysanız ben ne dersem diyeyim üçüncüyü de okuyacaksınız. Ama benim için sürpriz Celeste'ye sempati beslemeye başlamamdı :) Hakikaten şaşırtıcı :))


Malumunuz orijinal görsellerden biri kullanılmış. Bu tabi olumlu bir artı kitap için. Kapak kızını zaten ilk iki kitapta da beğenmiştim :)

Neticede kitaba puanım 8 :)
Keyifli okumalarınız olsun :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI