Sohbet-Muhabbet ve Haziranda Kitaplığıma Eklenenler

Selamlar herkese :)))
Aslında dönüşte ilk alışveriş postunu yazmak lazımdı ama D&R siparişini bekledim hepsi toptan aradan çıksın diye... Onun için bu uzun bir hem alışveriş hem muhabbet yazısı olacak.

Ciddi manada blog bir parçam olmuş. İhmal ettiğim zaman kendimi kötü hissediyorum ve daha da önemlisi acayip özlüyorum. Bilenler bilirler bilmeyenler için de ben söyleyeyim sınavlar için kayboldum bir müddet ortalıktan. Umuyorum ki, yani büyük ölçüde tescillendi esasında, öğrencilik hayatımın son final-bütünleme dönemini yaşadım. Yine de henüz çıkış işlemlerime fırsat olmadı çünkü tek ders sınavlarına kaldım. Tembelliğimi göz ardı edip bardağa dolu tarafından bakmayı deniyorum bu kez. Sınavlardı, bitirme projesiydi falan derken baya baya yoğun bir zaman dilimini geride bırakmak üzereyim.

Diğer yandan son birkaç ay da hayatımın sıkıntılı bir süreciydi maalesef. Her şey üst üste geldi... Genelde uzaklaşmak için çok okurum ama son zamanlarda okumak da pek gelmiyor içimden. Bakalım nereye varacak bunun sonu :)

Neyse efendim ne diyordum... Hazır sınavlar için uzaklaşmışken ve harçlıklarımdan tırtıklamışken önce Hepsi
Burada'da çok güzel bir kitap indirimine rastladım. Üstteki üç kitap 5.90 kampanyasına dahildi. Aşk Falcısı okuyup edinmek istediğim bir kitaptı. Keyifli bir romantik komedi tavsiye ederim bu arada :) Diğer ikisi malum belli oluyorlar zaten fantastik.

Sırça Fanus ve Anansi Çocukları ise 9.90 liraydı. Sylvia Plath merak ettiğim bir kalem çok iyi denk geldi o yüzden.
Anansi Çocukları da okuyanlardan güzel yorumlar almıştı.
Bakalım ben nasıl bulacağım.
Bu üç kitap da İnkılap Kitap'ın kampanyasından alındı.
Fiyat olarak acayip uygunlardı, birer lira ama tahmin edersiniz kargoları vardı. Kargoyu ekleyince bile üç kitap yine de çok makul bir fiyata denk geldiler.

Bu arada bu kitapların hepsi ben Samsun'dayken geldiler. Bir de eve kitap taşıdım.
Bu arada her gelen kargoyla yurt müdüresi tuhaf tuhaf yüzüme baktı yine mi der gibi :)))

Bunlardan sonra ben yine hızımı alamadım tabi.
Tam finallerimin bitişinde yakın arkadaşımın mezuniyet töreni vardı Trabzon'da. Fırsat bu fırsat deyip oraya geçtim.
Bu arada eğer mezuniyet töreni sizin değilse bu son derece keyifli ve de gurur verici bir maceraymış onu keşfettim :)) Ben kendiminkinde çok gerilmiştim...

Trabzon maceram tahmin edersiniz ki kısa sürdü. Ama gitmişken bir Trabzon Forum gördüm :))) Bu arada da
D&R'ye uğradık tabi. Can Yayınları'nın geleneksel 5 lira kampanyasını da böylece değerlendirdik :)

Erdal Öz çok severek okuduğum bir yazar zaten biyografisini görünce kaçırmak istemedim.
Susanna Tamaro daha önce okumadığım bir yazar. Arka kapakları ilgimi çekti kitapların.

Marc Levy zaten malumunuz...
Keşke İlk Gece'sini de bulsaydım ama yoktu.
Vee bitti sandıysanız yanıldınız.
Bir de Kitap Sihirbazı alışverişim var.
Buna sebep de hep SEP'dir. Chicago Stars Serisi'nin sonuncusu Ah Şu Kalbim çıktı malumunuz. Sihirbaz da bi güzellik yapıp indirim yaptı ben de Meltem sayesinde haberdar olup atladım. Onu alırken de sepetimde beklettiklerimden de sipariş verdim. Bu arada SEP'den tek bir eksiğim kaldı umarım onu da en kısa zamanda tamamlarım.

Özellikle Kiera Cass'lar acayip merak ettiğim ama verdiğim paraya acıdığım kitaplar oldular. Julia Quinn'in eksiklerinden birini daha tamamladım çok şükür. Diğeri de çiklit bi kitap, bakalım nasıl çıkacak :)

Ve geldik sona... Bunlar da daha yeni gelenler. Aslında temmuz alışverişi sayılır ama yazayım gitsin :D

D&R yaz indirimi yaptı duymuşsunuzdur. 5 liralık bu kampanyaya her defasında ayılıp bayılıyorum.

Geçen sefer aldığım kitapların devam kitapları var mesela aldıklarımın içinde. Yine pek çoğu fantastik...

Bu da son görsel... Yoruldum valla :)))

Bir tek Aşkın Gölgesi kampanya harici kitap. O da Meltem sayesinde merakımı cezbeden bir kitaptı bakalım bir ara okunacak.

İşte böyle... Buraya kadar okuduysanız sabrınızı kutlarım :)))
Çok çok daha güzelleri sizin olsun efendim :)


10 yorum :

  1. Çok güzel kitaplar, güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
  2. Keyifli okumalar. Yaz kampanyaları sıcağın çekilebilir tek yönü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :)) Gerçi baharda da yapıyolar, fuarlar apayrı :)) Bize neden çok söz konusu kitap almaksa :D

      Sil
  3. Yaşasın yine sabırlıyım :D Güle güle okuuu birrrrr sürü kitapp <3

    Sen artık resmen mezunsun bence, tek derse girmek öğrenciliğin şanındandır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi çok teşekkür ederim :)
      Öyle mi dersin ben çıkış işlemlerini yapmadan emin olamayacağım ama :)))

      Sil
  4. Evde koyacak yerin kalmadı nereye koyacaksın :D
    kitaplığın yukarı doğru uzuyor artık yakında tavana ulaşacak :D
    hayırlı uğurlu olsun da.. hangi ara okuyacaksan :D
    seviliyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla havaya doğru uzuyo kitaplar :D sen kalmaya geldiğinde düzenleriz :D

      Sil
  5. Geniş bir kolleksiyon, umarım okumak için de uzun kumsallar bulursun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI