RKBT 4. Gün || Romancı-Hakan Yaman || Okuma Listesi ve Çekiliş

Kitabın Yazarı: Hakan Yaman

Yayınevi: Doğan Kitap
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 408
ARKA KAPAK 

İntihar öncesi, kısa bir veda notu yazmak âdettendir; bense arkamda koca bir roman bırakıyorum. Ölümü neden seçtiğimi birkaç satırda anlatmayı beceremediğim için değil, giderken bile hâlâ anlatacak çok şeyim olduğu için yapıyorum bunu.

Önceki romanlarımı okumadıysan da olur, ama bunu mutlaka oku, olur mu sevgili okur? Bu romanda ilk kez gerçekleri anlatıyorum sana, ilk kez yalan söylemiyorum. Zaten sen de kurgudan çok gerçek yaşam öykülerini seversin, bilirim. Dehşetle okuduğun felaketlerin kendi başına gelmeyişinden duyduğun gizli hazzı kendine saklar, sonra içinden sessiz dualar edersin. Yine aynısını yap, yap ama senden küçük bir ricam var. Bu romanı eline her aldığında Naz'ı, Zahide'yi ve onların uzak, renkli hayallerini hatırlamanı istiyorum senden; beni hiç hatırlamasan da olur. Hatta unut beni, unut, sevgili okur.
(Tanıtım Bülteninden)

Efendim  turumuzun 4. gününden herkese selamlar :)
Umarım keyfiniz yerindedir...
Hakan Yaman'ın Romancı'sı edebi anlamda o kadar çok kitabı bünyesinde misafir etmiş ki elimizden geldiği kadarıyla gözümüze takılanları sizlerle paylaşmak istedik.
Lafı dolandırmadan sizleri listeyle baş başa bırakıyorum :)))


  • Virginia Woolf - Orlando
  • Yaşar Kemal - Ölmez Otu
  • Georges Bataille - Gözün Hikayesi
  • Ahmet Hamdi Tanpınar - Saatleri Ayarlama Enstitüsü
  • Ahmet Hamdi Tanpınar - Mahur Beste
  • Ahmet Hamdi Tanpınar - Bursa'da Zaman
  • Bilge Karasu - Göçmen Kediler Bahçesi
  • Jilio Cortazar - Seksek
  • J. D. Salinger - Çavdar Tarlasında Çocuklar
  • Mehmet Rauf - Eylül
  • Mehmet Rauf - Bir Zambak Hikayesi
  • Kemal Tahir - Esir Şehrin İnsanları
  • Comte de Lautremont 
  • William Faulkner - Ağustos Işığı
  • Robert Musil - Niteliksiz Adam
  • Italo Svevo - Zeno'nun Bilinci
  • Raymond Radiguet - İçimizdeki Şeytan
  • Sabahattin Ali - İçimizdeki Şeytan
  • Emile Zola - Beşerdeki İfrit
  • Hermann Hesse - Bozkırkurdu
  • Elias Canetti - Körleşme
  • Aleksandr Griboyedov - Akıldan Bela
  • James Joyce - Ulysses
  • Oğuz Atay - Tutunamayanlar
  • Guillermo Cabrera Infante - Kapanda Üç Kaplan
  • Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu
  • Dostyoyevski - Yeraltından Notlar
  • Vladimir Nabakov - Karanlıkta Kahkaha
  • Jean-Paul Sartre - Bulantı
  • Vladimir Nabakov - Lolita
  • Patrick Süskind - Koku



a Rafflecopter giveaway Bugünlük benden bu kadar arkadaşlar yarın yorumda görüşmek üzere :)
Keyifli okumalarınız olsun :)


3 yorum :

  1. Merhaba, tanıtımını yaptığınız bu kitabı listeme aldım.
    Emeğinize sağlık.
    Sevgiyle,..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, biraz ağır bir kitap bilginiz olsun :)

      Sil
  2. Ben daha ağırlarını okudum, okuyorum. Şuan okuduğum Bekir Büyükarkın'ın "Tanyeri" isimli kitabını okuyorum. Ondan sonra düşünebilirim. Bu arada ben de yazıyorum. İlk kitabım bitmek üzere... İlgilenirseniz bazı bölümlerini bloğumda paylaştım. :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI