Bu Arada-Denise Deegan || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Denise Deegan

Orjinal Adı: And By The Way
Seri Adı: Butterfly #1
Çeviren: Fatma Zeynep Öztürk
Yayınevi: Pena Yayınları 
Kitap Türü: Günümüz Aşk, Yeni Yetişkin
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 344
ARKA KAPAK
Alex annesinin ölümüyle birlikte aynı zamanda babasını da kaybeder. Babası kendini tamamen işine verir ve Alex'le ilgilenmeleri için insanlar tutar. Bu Alex'i deli eder. Ancak Alex'i deli eden tek kişi babası değildir. Bir de sınıf arkadaşı yakışıklı David McFadden vardır. Alex'e yardım edebilecek tek kişi oyken kılını kıpırdatmayan David McFadden artık Alex'e yardım etmeye karar verdiğinde Alex onun yardımını istemez. Artık kendini korumak için kimseye güvenmemeye karar vermiştir. Bu arada beklenmedik bir aşk kapıdadır.
(Tanıtım Bülteninden)
Gelelim bir diğer kitaba...
Bir de durmadan ben new adulta tür olarak önyargılıyım diyorum. Ama bakarsanız sıkça da okuyorum bu kitaplardan son zamanlarda. Bu kitapla bir süre ara verme kararı aldım hemen belirteyim.
Pena peş peşe bu türün kitaplarından çıkarıyor. Aksi gibi kitap kapakları da o kadar güzel oluyor ki insan ister istemez merak ediyor. Ama dediğim gibi biraz daha seçici olmamın zamanı gelmiş bence.

Önce sizlere kitaptan bahsedeyim bir parça:
Esas kızımız Alex 16 yaşında ve yakın zamanda annesini kaybetmiş bir genç kız. Annesinin hastalığı süresince ve ölümünden sonra ünlü bir rock grubu üyesi olan babası tarafından bir hayli ihmal edilmiş ve yas süreci bitmemiş bir karakter. 
Herkese karşı sınırlar çizmiş olmasına rağmen okul arkadaşlarından David'e karşı bir de garip bir öfke duyuyor kızımız. David de annesini kaybetmiş olmasına rağmen bu acıyı atlatmış gibi görünüyor çünkü. Neyse efendim bu ikili arasında bir aşk oluşacağını söylememe gerek yok sanırım. 

Kitap hakkında söyleyebileceğim yegane şey Alex'in bağlanma korkusu olan ergen bir karakter oluşu. 
Okurken bolca sıkıldım, bırakmanın eşiğinden döndüm. 
Eee yirmi beş yaşına gelip on altılık karakter anlatan kitap okursam normal tabi, bu da bana oh olsun :)

David garibim yaşından daha olgun sevilesi bir karakterdi ama o bile kurtaramadı kitabı. 



Kitabın yurtdışı edisyonları böyle. Bence Pena'nın seçimi hepsinden daha hoş...
Sonuç olarak kitaba puanım 6...
Keyifli okumalarınız olsun :)



11 yorum :

  1. Ah şu kapaklar nasıl yanıltıyor insanı :D Ben hiç yanaşmıyım sen beğenmemişsin gelemiyorum ergenuslara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu suç kapakta da değil yüzeysel kitap seçmeyeyim o vakit di mi :)) Allahın sopası yok işte :D
      Bence okuma vaktine yazık

      Sil
    2. Çekemiyoruuuuuuuuum liseli ergen karakter çekemiyorum imdaaatttt -_-

      Sil
    3. Kavun değil ki koklayıp anlayalım kız ister istemez kapağa ve konuya bakıyoruz :D Eh onlar da iyi şimdi :D

      Sil
    4. valla kızlar ben de artık ergen çekemiyorum. Şu new adult furyası da bi biteydi hayırlısıyla :/
      Pınar o konuda haklısın da kitap ben ergen kitabıyım diye çığrınıyo zaten :D

      Sil
  2. Allah'ım çok kötüydü çok çok kötüydü yarın bununla ilgili video yayınlayacağım. İlk Vlog'um düşün yani bana Vlog yaptırdı T_T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah Eren kötü kitap vlog yaptırır :)))

      Sil
    2. Yayındayım *-* izledikten sonra yorumunu beklerim http://erennadiraksamoglu.blogspot.com.tr/2014/07/denise-deegan-bu-arada-yorum-vlog.html

      Sil
    3. Dur hemen bir bakayım :)))
      yalnız vlog apayrı bir cesaret işi tebrikler :D

      Sil
  3. Eren'in vlog'u ve senin yorumu da okuduktan sonra neymiş, bu kitaptan köşe bucak kaçılacakmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bence iki kere bile düşünme :))) Kaç kurtar kendini :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI