Blogger'lar ile "Kitaplığımdaki En İlginç Kitap İsimleri" || Kitap Yorumu


Selamlar herkese :) Blog etkinliklerini duyunca kendimce nasıl bir heyecan yaptığım genelde bilinir :)
Bu kez de Pınar yine etkinlik var deyince bir heves ben de katıldım.
Tabi bu kararı verirken dün gece kitaplığımla galibi olmayan bir savaşa gireceğimden haberim yoktu. 
Neyse benim bu amansız savaşım başka bir posta konu olsun. Ben şimdi sizlere etkinlikten bahsedeyim:
Etkinlik isminden de anlaşılacağı üzere kitaplığımızda keşfe çıkıp bizim için en ilginç gelen kitap isimlerini bulduk :) İşte benim listem:


  • Gözyaşlarıma Rağmen Babam - Lily King
Benim nedense baba-çocuk konularını işleyen kitaplara zaafım var. Martı etiketiyle çıkan bu kitap da onların en önde gelenlerinden. Henüz okuma fırsatı bulamadım ve sanırım okumamam gereken bir dönemdeyim. Ama kitabın kitaplığa her bakışımda gözüme takıldığı doğrudur. 
  • Anne Kafamda Bit Var - Tarık Akan
1980 dönemini konu edinen, o dönemde Tarık Akan'ın tecrübe ettiği tutukluluk ve yargılama dönemini işleyen Anne Kafamda Bit Var elbette bu konu başlığında gözüme takılan ilk kitaplardan. Eğer dönem olarak merak ettiğiniz bir süreçse 1980 dönemi ve askeri darbesi kitabı okumanızı öneririm. 
  • Serafina - Mine Duran 
Yine okumaya fırsat bulamadığım kitaplardan biri Serafina... 
Konu olarak da ilgi çekici bulduğum bu kitabın ismine Latin-Amerika kökenli bir kadın ismi ilham olmuş sanırım. 
Ya da ben internetin yalancısıyım :)


  • Sarhoştum Hatırlamıyorum - Jennifer Echols
Konu olarak tam olarak beklediğimi veremese de isim olarak bilhassa çik-lit ve romantik komedi sevenlerin ilgisini çekebilecek bir kitap Sarhoştum Hatırlamıyorum. Ve o da gözüme takılınca listeme ekleniverdi :)

  • Aşk Kaç Beden - Sarra Manning
Feniks etiketiyle çıkan kitap buram buram Hadise şarkısı koksa da ismi ilginç sonuçta :)))

  • Kırık Camlar Üzerinde Dans - Ka Hancock
Dram okumaya bayılıyorum evet, hele böyle ismiyle ilgi çeken dramlara ayrı bayılıyorum :)

Bu kategoriye uyacak ilginç tur kitapları okuduk esasında ama etkinliğe katılan iki tur arkadaşıma bırakıyorum o isimleri :P Bu arada etkinliğe katılan bloglar aşağıda listelendi onlara da göz gezdirin derim ben :)
Keyifli okumalarınız olsun :)))



Bookowski-TKKB






10 yorum :

  1. Hakikaten "Aşk Kaç Beden" de şarkı dimi :D

    YanıtlaSil
  2. Anne Kafamda Bit Var çok çok güzel bir kitaptı ya yıllar önce okumuştum. Ben de tavsiye ederim merak edenlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de okuyalı baya oldu lisede okumuştum. Bir ara tekrar etmek gerek sanırım :)

      Sil
  3. Anne Kafamda Bit Var gerçekten güzel isim , ben de ismine kapılıp okumuştum Tarık Akan'ı dönem itibarı ile anlamak açısından oldukça ilginçtir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı düşünceyle okumuşuz belli ki :)

      Sil
  4. Bir piştimiz var :D Aşk Kaç Beden benim de aklıma gelmişti, çok manidar bir isim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha sizleri dolanamadım ya :))) hemen bakıyorum

      Sil
  5. Hımmm gerçekten ilginçmiş isimler...Anne Kafamda Bit Var'ı merak ettim bak şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum özellikle o kitabı tavsiye ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI