Sana Aşık Değilim-Vefa Enver || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Vefa Enver
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Kitap Türü: Günümüz Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 360
ARKA KAPAK 
Aşk ile nefret arasındaki çizgi hiç bu kadar ince olmamıştı…
Kenan geçmişteki bir hesaplaşmayı sonlandırmak için her nefesinde intikam hırsıyla bilenmiş bir erkektir. Sonunda amacına ulaştığında yıktığı başka hayatlar da olacaktır. Lal küçük dünyasında büyük hayalleri olan masum bir kız çocuğudur. Babasının ani ölümü ile her şeyini kaybeder ve ülkesini terk etmek zorunda kalır. Ama bir gün geri dönüp babasının katilinden intikam alacağına dair yemin eder.
Yıllar sonra Kenan, büyüleyici güzellikte genç bir kadın olarak karşısına çıkan Lal'e gördüğü an vurulur. Ancak onun kim olduğuna dair en ufak bir fikri bile yoktur.

Kalpleri kin ve öfke ile dolu bu ikilinin planlarına dâhil etmedikleri, hayatlarında olmasına ihtimal vermedikleri tek bir şey vardır. Aşk.
Geçmişin karanlık gölgeleri ile yüzleşirken, hangisinin daha güçlü olduğuna karar vermek zorunda kalırlar. Aşk mı, nefret mi?
(Tanıtım Bülteninden)
Selamlar herkese...
En son postu ayın 19unda girdim ama bana sorsanız sanki aylardır uzağım blogdan. Araya iki kitap sıkıştırabilince hemen soluğu burada aldım yine :)

Kitabı okumam için Meltem kanıma girdi ne yalan söyleyeyim. Okuyan birkaç arkadaşımdan hayal kırıklığı olduğu yönünde yorumlar alınca kitaptan beklentimi azaltmıştım. Ama Meltem okuyup da kötü bir şey söylemeyince ben de şans vermek istedim. Nasıl bulduğum konusuna sonlara doğru değineyim, heyecan olsun :P

Evvela sizlere kitabın konusundan bahsedeyim:
Arka kapak bunun nefretten doğan bir aşk hikayesi olduğu konusunda epey açıklayıcı aslında. Lâl henüz 13 yaşındayken hayatını değiştiren olaylar silsilesinin mimarı olarak hep Kenan'ı görmüştür. Yıllar boyunca yaşadığı tüm zorlukların sorumlusu olarak gördüğü bu adamdan intikamını almakta kararlıdır genç genç. Aradan geçen on yılın ardından yaptığı planlarla adamın karşısına çıkıp onu güzelliğiyle büyüler. Ve devamını elbette tahmin edebilirsiniz.

Nefretten doğan bir aşk, yanlış anlamalar, kötü adamlar, pişmanlıklar ve de mutlu son... Spoiler vermeden daha başka nasıl anlatılır bilemedim :P
Neyse bundan sonrası SPOİLER içerir bilginize... Bilip öyle devam edin okumaya :)

Kenan'ın intikam nedenini güzel bir yere bağlamıştı yazar, bu konuda hakkını teslim etmek lazım. Ama Lâl'in söylediği yalanlar ortaya çıktıktan sonrası biraz aceleye getirilmişti sanki. Okuduğum kadar kolay bir affediş ve sahipleniş bana pek inandırıcı gelmedi. Beri yandan Lâl'inki kadar bilenmiş bir nefrete sahip birinin kitapta anlatıldığı kadar çabuk aşık olduğunu kabullenmesi, hele ki yıllardır düşman bilip nefret ettiği adama, inandırıcılığını sorgulattı bana.
SPOİLER BİTTİ, rahatlayın :)

Sonuçta sorguladığım yerler olmasına rağmen kitabı beğendiğimi söylemeliyim. Belki  de başta söylediğim gibi beklentimi düşük tutmamın etkisi vardır bunda bilemiyorum.

Benim kitaba puanım 7...
Keyifli okumalarınız olsun :)




2 yorum :

  1. Vefa Enver seviyorum <3 Beğenmene sevindim canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani ortalamaydı :))) Ama bence romantik komedidense bu tarz yazmalı...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI