MİMlenmişim :)

Çiğdem (Kitapperest Dünya'm) beni mimleyivermiş :)  Allah'tan fark ettim de arada kaynamadı :)
Teşekkür ederim Çiğdem'cim <3

Blog açma hikayeniz nedir?
Aslında daha öncesinden çok haberdar değildim bu blog işinden. Sadece bazı kitapları okuyup bitirdikten sonra hakkında konuşmak istediğimi fark ediyordum sık sık. Sonunda hadi bir blog açayım da kendi kendime konuşur gibi oraya yazayım dedim :) Sonrası... İşte gördüğünüz gibi :)
Tabi bu blog işinin kendi kendime konuşmaktan çıktığını düşünürsek iç sesimin ne kadar geveze olduğuna dikkat çekmek isterim :)
Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Her ne kadar isim başta pek çoklarına farklı geliyorsa da benim açımdan çok da ilginç bir hikayesi yok. Blogdan evvel hikaye forumlarında amatör olarak yazdıklarımı paylaşıyordum. Ve amatörlüğüme vurgu olsun diye nick'im 'Yamak'dı. Blogu açınca da yamak'dan olsun bari dedim; ama tabi url kısmına kesme işareti ilave edemedim :)

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Blog yazmak bana en çok harika arkadaşlıklar kazandırdı :) 

Hangi mevsimi seversiniz?
Ben de buna herkes gibi ilkbahar diyeceğim. Ne çok sıcak ne de çok soğuk tam kararında :) Ama benim açımdan esas nedeni çiçekler... Hele o leylakların açmasını nasıl hevesle bekliyorum anlatamam :)

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Yeni başlangıçları... Ama her şeyden önemlisi; bahar bana umut oluyor... 

Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Ruj başlı başına benim için iddialı bir makyaj malzemesiyken bir de kırmızı olanını düşünemedim :) 
Ama ince çekilmiş bir eyelinera hayır demem; tabi üşengeç zamanımda değilsem :) 
Esasında çok da makyaj tercih eden bir tip değilim :)

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Elbette ki okumak :) Çünkü ne kadar hızlı bir okursam onun aksine o kadar yavaş yazan biriyim. 

Şiir mi roman mı hikaye mi?
Hem şiir hem roman... Ama önceliğim roman elbette

En çok etkilendiğin film?
Hayat Güzeldir... Her izlediğimde ağladığım doğrudur :)

Hangi tür kitap/film?
Dramlar benim vazgeçilmezim :) Okurken aynı zamanda kendimi sorgulamayı seviyorum

Kitap okumak mı film izlemek mi?
Elbette okumak :) İki saatimi filme ayıracağıma 5 saate kitap okurum daha iyi :)

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
İkisi de değil desem :)

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor sanırım :) Bilmiyorum ki çok da kategorize etmiyorum. Karışık yani :) 

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Elbette kitaplar :)

En sevdiğin yemek nedir?
Patates kızartması :)

En sevdiğin dizi?
Prison Break

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Zihin okumak

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Hastaneye gitmek

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Olmaz mı :) Her daim var :)
Küçük Bir Hayal Kur
Sonsuz Dek
Tut Elimi
Aşk Dersi
Mutluluğun Öteki Yüzü

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Hiç bilmiyorum desem :) Ben genelde kardeşimden otlanıyorum :)

Mim Bitti :)
Ben de Kitap Meltemi ve Burcu'nun Dünyası'nı mimliyorum :)


4 yorum :

  1. kitapların yazarlarını da yazsaydın da alsaydım sana :D
    özledim ki :*
    aybişciğin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D gerek yok canımcım ben alırım bunları bir ara zaten :))
      napalım sınavlar girdi aramıza

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI