Kalbimi Salla-Michelle A. Valentine || Kitap Yorumu


Kitabın Yazarı: Michelle A. Valentine
Orjinal Adı: Rock the Heart
Seri Adı: Black Falcon
Çeviren: Tuğçe Nida Sevin
Yayınevi: AspendosYayınları
Kitap Türü: Günümüz Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 272
ARKA KAPAK

İyi kız Lane, Noel Falcon'dan ayrıldığı için son dört yıldır pişmanlık içinde. Rock yıldızı olma hayallerinin onu bir yere götürmeyeceğini söylediğinde mantıklı davrandığını düşünüyordu. Ama şimdi kendi kariyeri durgunken, onun bir rock tanrısı olduğunu görünce ne kadar yanlış yaptığını anlıyor. Noel, Lane'in staj yaptığı pazarlama şirketini kiraladığından Lane onu yeniden görmek zorunda kalacak. Hayalindeki yöneticilik işini şirkette garantilemek istiyorsa, Noel'i ikna etmek ve müşteri olarak kazanmak zorunda. Ne yazık ki kalbini kırdığı için Noel hâlâ ona kızgın.
Lane'in şirketi, Noel'in dikkatini çekmesi için onu Black Falcon konserine gönderdiğinde, onu görür görmez Lane'in hisleri allak bullak olur ve onu unutmadığını anlar. Ama Noel'in hayranlarıyla olan sayısız kaçamakları ve kendini beğenmiş tavırları, onu, bir zamanlar sevdiği aynı adam olmadığına inandırır. Görünüşe göre Noel şimdi sadece Lane'in vücudunu istemektedir. İşi kazanmak için ona ihtiyacı olduğunu söylediğinde, Noel değişmiş bir adam olduğunu Lane'i kendisiyle turneye gelmeye zorlayarak ispatlar.

Lane, Noel'in teklifini istemeyerek kabul ettikten sonra onu memnun etmek için ne gerekiyorsa isteyerek yapmaya başlar, bu onun baştan çıkarıcı isteklerine boyun eğmek de olsa... Lane çok geçmeden kandırmacanın tehlikeli bir oyun olduğunu ve oynayanın sadece kendisi olmadığını anlayacaktır. Söz konusu aşk olduğunda yapabileceğin tek hata, peşinden gitmemektir.
(Tanıtım Bülteninden)
Okunmuş ama yorum yapılmayı bekleyen kitaplardan biri daha :) Evet benim şu an sınava çalışmam lazım ama sıfır motivasyonla hiçbir şey yapasım yok... Bari aradan bunlar çıksın dedim. Önce Daima Aşk, peşine Kalbimi Salla. Aslına bakarsanız okuma sırası da aynen böyle oldu. İki kitap peş peşe aynı gün okundu...

Lane staj yaptığı reklam şirketinin toplantısında gündem konusunun ünlü rock grubu Black Falcon olduğunu duyunca şaşırır. Elbette bunda grubun solisti Noel'in unutamadığı lise aşkı olmasının etkisi büyüktür. Lise mezuniyetinde Noel'i daha ciddi bir şeyler yapıp, üniversiteye gitmediği için terk etmiştir kızımız. Tüm bu kötü geçmişe rağmen şirket müdürü gözlerini ona dikip işi Lane'e verdiğinde itiraz edemez kızımız. Çünkü bu beklediği fırsattır.

Noel'in konserine gidip eski ve unutamadığı aşkını ziyaret ettiğinde karşısında lisedekinden farklı bir Noel bulur, ya da öyle olduğunu zanneder. Tabi Noel'in de Lane ile ilgili kendince planları vardır. Anlaşma şartlarına Lane'in onlara 15 gün boyunca turnelerinde eşlik etme şartını koyan Noel için bu beklediği fırsattır. Çünkü aradan ne kadar geçerse geçsin ve nasıl ayrılmış olurlarsa olsunlar Lane'i unutamamıştır.

Bundan sonrası kızımızın kendini naza çekişi, sözde iş ahlakı ve hisleri arasında gidip gelişi, birbirlerine karşı koyamayışları falan filan...
Konu itibariyle kitabı fazlasıyla Günahkarlar Turnede Serisi'ne benzettiğimi söylemem lazım. Diğer yandan Lane'e fazlasıyla sinir oldum ve Noel'in hiçbir şey olamamışçasına Lane'i sorgulamadan affetmiş olmasını da inandırıcı bulmadım.
Hele o kitabın sonuna doğru kriz yaratan durum... Ki ne olduğunu söyleyip spoiler vermeyeceğim ama yok artık dedirtti...

Gördüğünüz üzere yayınevi orijinal görsel tercih etmemiş. 
Kimse kusura bakmasın ama Aspendos'un kitaplar için seçtiği görseller hep feci oluyor ama bu seferki cidden son noktaydı. Kapaktaki alevlerin eğretiliğini mi söyleyeyim yoksa gitar dövmesinin saçma sapan yerini mi? Yahu azıcık bile ps kullanabilen biri o gitarın biraz daha makul bir yere ekleyebilirmiş. Ne desem bilemedim şahsen... Bence bu kapaklara bir an evvel iyi bir tasarımcının el atması lazım. 

Gelelim çevirisine... Başarılı bir çeviri olduğunu söylemek lazım, hakkını vermem gerek :) Ama son okuma yapılmamış gibiydi kitaba. Birkaç yerde yazım hatası vardı, gözden kaçmış büyük ihtimale.

Ama neticede tür kabak tadı vermeye başladı. Üstelik kitap dediğim gibi fazlasıyla klişeydi. 
Aslında gönlümden geçen 6 vermekti ama çevirisine kıyamadım. 
Kitaba puanım 7 arkadaşlar...
Keyifli okumalarınız olsun :)




4 yorum :

  1. Sınav dönemi ben daha çok kaçıyorum bişeyler karalayayım diye =) Günahkarlar turnede serisini sevmiştim o yüzden alsam mı bu kitabı da diyodum ama benzer kitapları okumayı sevmiyorum. Kararsız kaldım =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende de sınav dönemi böyle ters tepki bıraksalar 24 saat okurum o derece :)
      Ben pek tavsiye etmiyorum açıkçası. Karakterler iticilerdi

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI