Mayıs'ta Kitaplığıma Eklenenler...

Herkese selamlar :)
Mayısın başında bir süre alışveriş postu girmeyeceğim diyen insan benim, evet :) Yani şimdi kem küm edip bahanelerimi sıralayasım var ama postun devamında göreceğiniz üzere hangi birine bahane bulayım :) Abarttım yine farkındayım :)

Kendime verdiğim sözü bozuşum hep Kitapyurdu'nun yüzünden ve tabii bir de Parodi'nin...
Aylarca Benimle Kal'ın çıkmasını bekle bekle helak oldum. Ha çıktı, ha çıkacak diye diye marttan beri bekletiyorlardı bizi. Nihayet bu ay çıktı. Sonra bir de Kitapyurdu'nun ilk 100 kitap kampanyasına denk gelince elim durmadı tabi, sepete bu 5 kitap eklendi. Son Pişmanlık'tan sonra A.L. Jackson kitaplarını okuyacağım demiştim malum. Kalbimin Sahibi böylece okunacaklar listeme dahi olmuştu. Bir tane daha Jackson kitabım var o postun devamında :)

Sonra Yakamoz'un kokulu kitaplarından olan Papatya Kokulu Hikayeler de yine ilk 100 kitap kampanyasından şansıma siparişime ilave edildi. Kitapyurdu'ndan ilk siparişimdi ve çok çok memnun kaldım. Temin süreci oldukça hızlıydı. Bundan sonra bu site favorilerim arasında.

Yine A.L. Jackson sevdam Kitip Sihirbazı'ndan alışveriş yaptırdı. Haberiniz vardır Aspendos Kitapları indirimdeydi. Aspendosların yanına kargo ödesin diye Kötü Çocukları ekledim ama kitabı beğenir miyim şu an pek emin değilim :)
Yine de önyargılı olmamakta fayda var değil mi :)

Hazır Kitap Sihirbazı demişken hemen memnuniyetsizliğimi dile getireyim. Aynı gün kargoda dedikleri kitabı 4 gün temin edemediler. Üstüne kargoda diye gösterdikleri sipariş 3 güne ancan geldi. Zanndersiniz Fizan'da oturuyorum.

Sözde iletişim formları var yazıyorsunuz tenezzül edip cevap yazmıyorlar. Çok sinirlendirdiler beni çok...
Neyse...

Ve son olarak D&R... Cidden bu kitap satış siteleri ben vicdan yapayım diye indirim yapıyorlar :) D&R nin 5 TL lik kitap kampanyası yeniden başladı malumunuz. Geçen sefer alamadığım kitaplar vardı, özellikle DEX kitapları.

Bakalım kendimi böyle uzun bir süre Fantastik kitaplara vurasım var :) Bu da iyi bir fırsat oldu diye düşünüyorum :D
Karanlığın Kızı ve Mefisto öncelikli, diğerlerine de bakalım sıra ne zaman gelecek :D
Ama muhtemelen bu kitaplar okunduktan sonra takasa konacaklar, bakacaz artık duruma göre :)))

Gelelim diğer D&R ganimetlerime...
Her Son Bir Başlangıçtır ve Düş Bahçelerinin Uzağında da 5 tl'lik gruptan. Asla Başkasını Sevme güzel yorumları sonucunda merak ettiğim bir kitaptı %40 indirimi görünce kaçırmayayım dedim :)

Ve son iki kitap...
Uzun zamandır almak istediğim iki kitaptı. Gözyaşlarıma Rağmen Babam ciğerci kedisi gibi uzun süre gözlediğim ama fiyatı bir türlü istediğim kadar düşmeyince mecbur siparişini verdiğim bir kitap oldu. Anne Kalbi de öyle...
Anne Kalbi'ni dram diye aldım, ki ben dram okumayı seviyorum bilen bilir, ama Meltem polisiye diye duydum dedi. Aranızda kitap hakkında fikri olan varsa beni bilgilendirebilir mi bir zahmet :)

Böyle peş peşe dram okuyasım var. Ki biriktirdiğim kitaplar da var bu türde. Sınavlar bitsin de odaklanayım bir an önce :)
Veee kendimi şımartmak için aldıklarım :)
Şimdi e be kızım bu kadar kitaba şımarmadın mı zaten diyebilirsiniz ama bekleyin lütfen :) Çünkü üç tane Didem Madak kitabım var burada. Kitap isimlerini okuyamadıysanız bilgilendirme olsun :)

Ben şiir okumayı zaten çok severim; ama Didem Madak'ın yeri bir ayrıdır yakın dönem Türk şairleri içinde. Uzun zamandır aklımda olan üç kitabını nihayet edindim ve haksızlık olacak diğer kitaplara belki ama bu üçü ayrı bir şımarma vesilesi oldular :)
Sırada Birhan Keskin kitapları var... Bakalım onları ne zamana edinebileceğim :)
Bu arada D&R siparişini değerlendireyim :) Gerek bahardan beri yaptıkları kampanyalarla gerekse son siparişlerimdeki hızlı temin ve kargolamalarıyla D&R favorilerim arasında. Genelde temin için bekletirlerdi ama şu sıra maşallahları var.
Hala bitmedi... Biraz daha sabırlı olun lütfen az kaldı :)
Ölüm Oyunu'nu malumunuz turladık. Tutsak Sevgiler tanıtımını yaptığım ve çok da merak ettiğim bir kitaptı.
Üstelik yazar imzalı :) En kısa sürede okuyup yorumlayacağım merak edenleriniz takipte kalsın :)
Ve Serafina... Kitabın değişik bir kurgusu var gibi görünüyor şimdilik. Üstelik Türk ve kadın bir yazarımızdan.
Ben Türk yazar okumayı seviyorum dikkat ettiyseniz :)
Evet rahatlayın siparişler bitti... Sırada takaslar var :)
bunlar da son takaslarım... İçlerinde Rachel Gibson'un Aşk Her Yerde'si de var ama ona yer kalmadı resimde :)

5 ayrı kişiyle takaslaştım bu kitapları. Altın Cariye Safiye'yi de kitaplığıma ekleyince Osmanlı Hanedanı Serisi'nde bir tek Pargalı ve Hatice eksik kaldı. Gerçi eksik saymayı bırakmam lazım benim bir an önce yoksa kitap almaktan hiç vazgeçemeyeceğim sanırım :)
Shanna ve İhtiras Çiçeği'ni Müjde'yle takaslaştık...
Alaska'nın Peşinde ve Dublin Caddesi istediklerim arasındaydı. Yani kendi açımdan keyifli takaslardı.
Ama Ptt kargoyla yaşadığım son problemlerden sonra takas işi yıprattı. Bir süre ara vermek kendi ruh sağlığım açısından iyi olacak gibi :) Üstelik resmen takas yapa yapa kitaplığımı revize ettim, yazın biriken kitapları okumam lazım.
Çok uzun bir yazı oldu farkındayım, valla ben de yoruldum yazarken :)


Keyifli okumalarınız olsun :)




8 yorum :

  1. Çooook güzellerrrrr :) Bayıldım resmen bazılarına :D Güzel günlerde oku hepsini :)

    Not. Seri kitap veya sevdiğim bir yazar ise, çıkmış kitaplarını benim de tamamlama hastalığım var :D Yalnız değilsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangileri bakayım o bayıldıkların :D
      daha iyileri senin olsun canımcım :)
      Ay o hastalık beni batırdı ama en iyi sen biliyosun :D

      Sil
  2. Evde yer kaldı mı canım :D Maşallah doldurmuşsun yine kolları :D Hiiç kıskanmadım :P
    Bu arada Kağıttan Kentler ciltsiz geldi bana ya. Ciltsizi yoktu onun yanlış mı biliyorum acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D alaskanın peşinde de bana ciltsiz geldi ama orjinal belli. Seninki de umarım orjinaldir :) Ama takastan ağzım yandı şu sıra ara vermek en iyisi olacak...

      Alışverişten gelenler de daha güzelleri sana olsun :P
      Yer kalmadı vallı üst üste kule yapıyorum resmen

      Sil
  3. Hööhh derim ancak. Gerçekten. :D Güle güle okuu. Allah bana da versin, hepimize, amin. *-* :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :D Amin amin :)
      Daha bir sürüsü senin olsun :P

      Sil
  4. Ne yaptın seeen...yemiyorsun içmiyorsun kitap mı alıyorsun durmadan sen yamak :)
    Maşallah...keyifle oku hepsini, hiçbirinden pişman olma inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu ay biraz öyle oldu Burcu ya :/
      Teşekkür ederim canım, inşallah dediğin gibi olur :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI