Okuma Etkinliği || Kocan Kadar Konuş-Şebnem Burcuoğlu || Kitap Alıntıları

Atkuyruğumu çözüp saçlarımı omuzlarımda salıncak gibi sallandırmalı mıydım? Yerden olabildiğince yükselmeli miydim on iki punt topuklularımla? Dişi mi olmalıydım en inişli çıkışlısından? "Regl oldum git, cemre düştü gel" mi demeliydim? Kendimi evden arabayla aldırıp, salonun ortasına kadar bıraktırmalı mıydım? Bir serçe gibi korunmasız görünüp erkeğimin tüylerini mi kabartmalıydım? 
Evet, etkinlik olur da alıntısız kalır mı? Şansımız mıdır, yoksa iyi tercih midir bilemem Meltem'le okumaya karar verdiğimiz tüm kitaplarda muhakkak alıntıladığımız yerler çıktı. Hayal kırıklığı da olmadı hiçbir kitap :) Kocan Kadar Konuş da kendi adıma başlarda epeyce alıntı işaretlediğim bir kitap oldu. Umarım sizin de fikir sahibi olmanıza yardımcı olur alıntılar.


 "O zamanlar kimsenin inancı noksan değilmiş demek ki."Söz konusu aşk olunca çıplak elimizle sıcak tencereye değmekten korkar gibi karşımızdakine değmekten korkuyor muyuz?
Kızlar muhtemelen elektrik-elektronik mühendisidir. Dört dil biliyorlardır ve Dostoyevski okuyorlardır. Tüm bunların üzerine bir de erkeğine kendini kral gibi hissettirip, börek açıyorlardır.

Ey Türk kızı! Birinci vazifen, 10 saniyelik basit bir konuyu 1 saatlik problem yumağına dönüştürmek üzere erkeğine trip atmak, onu çıldırtmak, zıvanadan çıkarmaktır!
Kadınları mutlu etmek imkansız. Diyeceksiniz ki "Biz kadınız da sen manganez pil misin?" Estağfurullah, ben de kadınım ama kadınlığımı göstermek konusunda o kadar da hünerli değilim. Ben hayatımı daha çok karşımdaki erkeğe rahatsızlık vermemek üzerine kurmuştum. Gördüğünüz gibi hâlâ yalnızım.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI