Kitaplığıma Son Eklenenler

Çok fazla yeni kitap postu giriyorum değil mi :) Neyse bundan sonra çok fazla yeni kitabım olmaz muhtemelen, belki mayısta da kendime torpil geçerim ama ondan sonra bir süre ara vereceğim :) Özellikle takasa.
Takaslarla başlayalım :)
Yağmur Sonrası ve Kraliçenin Hamlesi'ni Okur Yazar'la takaslaştık. İki kitap da çok iyi kullanılmıştı. Yağmur Sonrası'nı okumuştum malum, ama kitaplığımda yoktu. Çok iyi isabet oldu :) Aynı şekilde  Açlık Oyunları Serisi'nin iki kitabı da kitaplığıma eklemek istediğim okunmuş kitaplardı. Şimdi bir tek serinin ilk kitabı kaldı.
İkinci Şanslar Durağı ve Sevgilimden Son Mektup ise çok çok uzun zamandır edinmeyi beklediğim kitaplardı. Onlara da acayip sevindim :) Kör Kuyu'yu ise Pınar'la takaslaştık. Ne zamandır İlker Balkan okumak istiyordum, denk geldi :)

Bunlar sipariş :) Az göründüklerine bakmayın, iki posta aslında bu. İlkinde Annem Gibi ve Kocan Kadar Konuş'u sipariş ettim. Bu sipariş İzmir'e Meltem'e gitti. Zavallım Meltem bana hem Kocan Kadar Konuş'u hem de  Fatma Erdek'in iki kitabını imzalattı İzmir Fuarı'nda. Bir de üstüne fuar fotoları, fiyat haberleri... Oooo... Gitmiş kadar oldum fuara :) Neyse efendim Kocan Kadar Konuş'u Meltem'le okuduk postu bu gece yayınlarım. Annem Gibi de sonraki etkinlik kitabımız.
Diğer siparişe gelirsek... Orada bir Sarah Jio var gördünüz mü :) Sırf bu kitap için verildi sipariş. Kitap Sihirbazı'ndan da ilk siparişim oldu. Yanına bir de Son Pişmanlık'ı ekledim, okuyanlar epey methettiler. Aspendos kitapları bayağı indirimdeydi malum... Bazılarında çok gözüm kaldı ama abartmayayım dedim :)
Veee...
Asıl posta :)
Yıllar yıllar sonra postacı bizim evi nihayet bulabilmiş :) Bence bunda Meltem'in yolladığı kutunun etkisi büyük. Adam baktı ki kutu kolay taşınmayacak acıdı bana sanırım :) Meltem sözde fuar için yolladığım kitapları bana geri gönderdi. Ama kutuyu bir açtım! Evet, 3 tane eşantiyon :)
Daha evvel laf arasında geçen kitapları toplamış resmen. Ama nasıl mahcup oldum anlatamam :) Tamam, itiraf ediyorum sevindim de :D
Arkadya'nın yenilerinden Düşlerin Ötesinde malumunuz, ayraç yine çok şirin. Aslında Kimse Sevmiyor turu yapıldığı zamandan beri aklımda olan bir kitaptı. Denizden Gelen Mektup ise artık baskısı yapılmayan, zor bulunan bir kitap. Hepsi de listem de hepsi deistediğim kitaplar uzun lafın kısası. Buradan bir kez daha teşekkür etmiş olayım Meltem'e :)


7 yorum :

  1. Sevgilimden Son Mektup ve Açlık Oyunları Serisini okudum. Kocan Kadar Konuş'ta okumak istediklerim arasında. :D Güle güle oku. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Daha güzelleri senin olsun *-*

      Sil
    2. Amin ya cümlemizin inşallahh. :D

      Sil
  2. Hepsini keyifle oku canım benimmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sağolasın Meltem'im *-*

      Sil
  3. Ne güzel kitaplar katılmış kitaplığına :D Keyifle oku canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pınar'cım daha güzelleri sana olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI