Kaç Benimle-Kristen Proby || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Kristen Proby
Orjinal Adı: Come Away with Me

Seri Adı: Seattle'da Benimle Serisi #1
Çeviren: Gizem Pekin
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Kitap Türü: Günümüz Aşk, Yetişkin Okur
Yayınlandığı Yıl: 2014
Sayfa Sayısı: 392
ARKA KAPAK
Fotoğraf çekerek geçireceği huzurlu bir sabah, sahilde seksi bir yabancıyla uğraşmak, Natalie Conner'ın planları arasında yoktu. Onun fotoğraflarını çektiğini nereden çıkarmıştı ki hem? Kimdi ki o? Kesin olan bir şey varsa, o da çok yakışıklı ve Natalie'nin yaralı ruhuna dokunacak kadar romantik olduğuydu.
Luke Williams dünyanın onu biraz rahat bırakmasını istiyordu, o yüzden bir kameranın daha yüzüne odaklandığını görünce, lenslerin arkasındaki güzel kadının üstüne atladı. Kendisinin kim olduğunu bilmediğini öğrendiğindeyse, kadın ilgisini çekmiş ve onu baştan çıkarmıştı bile. Natalie seks için yaratılmış bir vücuda, küstah bir havaya sahipti ve Luke ona doyamıyordu. Ama ona kim olduğunu söylemeye de hazır değildi.
Yalanlara ve sırlara gelemeyen ve akıllı bir kadın olan Natalie, Luke'un sakladıklarını öğrendiğinde bu yeni ilişkiye ne olacak dersiniz?
(Tanıtım Bülteninden)

Memnuniyetsiz bir dönemimde miyim neyim bilinmez elime neyi aldıysam beğenemedim şu ara. Peş peşe talihsiz seçimler mi yapıyorum, sorun bende mi kitaplarda mı anlayamadım işin açığı. Delidolu'dan sonra yeni çıkanlardan biri olan Kaç Benimle'ye bir fırsat vereyim dedim. Üstelik yanlış anımsamıyorsam bu benim okuduğum ilk Aspendos kitabı. O da pek iyi bir tercih olmadı. Aslında yorumlamayacaktım ama sonradan vazgeçtim...

Evvela daha ilk bölümden bir dünya yazım yanlış görmemle 1-0 yenik başladım kitaba. Yani düşünsenize ilk bölüm... Çevirmenin gözünden kaçan editörün gözünden nasıl kaçtı, peki ya son okuma? Böyle özensiz işler keyfimi kaçırmaya yetiyor da artıyor bile ne yalan söyleyeyim.

Editoryal açıdan eksiklere takılmayayım kurguya odaklanayım dedim, yok o da olmadı. Klişelerin içine sıkışıp kalmış bir başka kurgu daha okudum. Daha doğrusu yarım bıraktım!
Efendim arka kapaktan öğrneceğiniz üzere Luke ünlü bir film yıldızı, kızımız Natalie ise bir fotoğrafçı. İlginç bir şekilde kızımız bu çok çok çok ünlü arkadaşı tanımıyor. Birlikte geçirdikleri iki günün sonunda öğreniyor bu gerçeği ve bakın görün ki o anda ampüller yanıyor ve adamın yüzünün tşörtlere bile basıldığını bir anda anımsayıveriyor! Bu mega ünlü arkadaşımız da bir hayli kaprissiz, sevilesi böyle tam ev erkeği tipi...

Yani bir kez daha emin oldum ki yazarların işi gücü yok oturup fantazilerini yazıyorlar. Yahu tamam hayalerinizin erkekleri çıplak ayaklarıyla mutfağa girip sizlere yemek pişiriyor anladık! Çok iyi sevişiyorlar onu da anladık! Son model arabalar, ultra lüks evler falan... Prenses gibi hissediyorsunuz anladık! Valla bak, anladık yani, yeter!!! Basmayın artık böyle kitaplar. Film yıldızlarından, müzisyenlerden, multimilyarder iş adamlarından gına geldi. Derinliksiz karakterler okumaktan gına geldi, yetti yani.

Buyrun orjinal kapak... Yayınevi Allah'tan bu görselle basmamış, kaldı ki ben Türkiye kapağını da pek beğenmedim.
Dediğim gibi çeviri kötüydü, redaksiyon deseniz yine kötüydü. 
Kitaba puanım 4...


Keyifli okumalarınız olsun :)


9 yorum :

  1. kitabı yeni aldım daha okumadan soğuttun beni deli kız : )) bakalım okuduktan sonra ne olacak fikrim :)) yalnız ben orjinal kapağı beğendim,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahh :) Ablacım ama ne yapayım :)
      Neyse sen etkilenme benim dediklerimden bak bakalım beğenecek misin :)

      Sil
    2. Ay yok ya hiç beğenmedim. Hep fantezilerini kaleme almış. Klişeden uzak bişeyler görmek ve kitapları yarım bırakamadığım için sonuna kadar okudum ama yok. Hep bi romantiklik, hep bi jestler. Yazım yanlışına girmiyorum bile zaten. I ıh hoşlanmadım. Tiskiniyorum. 😄

      Sil
  2. Bence çok önyargılısın bu konuda :D Sana ünlü erkek ve kadınların olduğu güzel şeyler okutabilirim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen bu kitaptan bi 50 sayfa oku ne demek istediğimi anlarsın :P

      Sil
  3. Ben okudum ve yarım bıraktım. Çevremdeki kitap kurtlarının yorumları da hep olumsuz maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim :)

      Sil
  4. Ben 10 sayfadan sonra bıraktım gerçekten çeviriden mi bilemiyorum ama konu ilerlemiyor. Bu arada blogunuzu severek takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Valla bu kitap bana da cazip gelmedi nedense :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI