Yeni Kitaplar

Her yeni kitap postu girdiğimde kendimi bayramlıklarına aşık çocuklar gibi hissediyorum :) Benim de en en büyük tutkum kitaplar ama ne yapayım :)

Efendim bu güzel 4 kitap bana çok çok kıymetli bir dostumun hediyesi. Huzurlarınızda teşekkür etmiş olayım :) Hem acayip mahcup edip hem de bir o kadar mutlu etti kendisi beni :)
Dördü de fazlasıyla merak ettiğim kitaplardı.
Viyana Valsi ve Yabancı Evin Tanıdık Odaları ciltli baskılarıyla insanın gönlünü hemen çalıveriyorlar. Papatya Falı'nı hiç söylemiyorum, Rachel Gibson hayranları zaten bekliyorduk yeni kitabı.
Nemesis'in kitap kapaklarının tasarımını İlknur Muştu yapıyor bilmem biliyor musunuz, ki zaten hemen fark ediliyor bu detay :)

Bunlar da takas kitaplarım :) Evet farkındayım acayip birikmiş gibi duruyor ama aslında okuyup da kitaplığımda eksik bıraktığım kitapları topluyorum. Yani tamamen masumum ben :)
Şaka bir yana Kolay'ı okumuştum zaten biliyorsunuz. İçinde Aşk Var yine öyle. Bendeki cep boydu normal boyu bulunca kaçırmak istemedim. Julia Quinn'ler Meltem'e hediye gidecek :) Geri kalan da okunacak :)
Takası ukitap'dan yaptım yine :) GreyCross ve asist rumuzlu üyelerle. GreyCross(Satıgül Ablam) la daha evvel de takasımız olmuştu zaten.

Bunlar da geçen hafta bahsini ettiğim Elif Şafaklar... Aslında ben Elif Şafak'a fazlasıyla önyargılıyım ama Meltem ve Aybiş sağolsunlar ısrarcılar okumam konusunda. Bakalım bu kitaplar nasıl çıkacaklar :)
Melek de fantastik malumunuz... Ah bir de karakterlerin yaşları biraz daha büyük olsa fantastikler tadından yenmiyorlar aslında :)
Şimdilik bu kadar :)

Bir dahaki hafta Fatma Erdek kitaplarım imzadan gelecek, onları da paylaşırım :P
Keyifli okumalarınız olsun :)

4 yorum :

  1. Yaaa koymuşsun yine cıvıl cıvıl kitapları ...senin yüzünden bütün paramı fuar alanında bırakıp gelicem yarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :) çok kötüyüm şu an farkettim bunu :)

      Sil
  2. Heyooooo kuzumm güle güle oku hepsiniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın balımmm :) Sende olanları okuma etkinliği yapar birlikte okuruz <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI