Kitaplığımın Yenileri

Hazır elim değmişken bugün yazabildiğim kadar post yazayım dedim :) Efendim malumunuz bahar geldi kitap siteleri peş peşe indirim yapmaya başladılar. Hele D&R nin bu ay öyle kampanyaları vardı ki çalışıyor olsam büyük ihtimalle maaşı oraya gömerdim :)

Sevgili Meltem bana link atıp "Koş bak D&R indirim yapmış!!!" dediğimde göreceğim tabloyu hayal dahi etmemiştim. Tabi çoğunuz ne demek istediğimi biliyorsunuzdur, görmüşsünüzdür. Daha evvel pahalı pahalı aldığım kitapları 9.90 a görmek pek iç açıcı olmasa da almak istediğim pek çok kitap yine o fiyattan etiketlenmişti. Ama tabi ortada büyük bir sorun vardı: BU KİTAPLAR NEYLE ALINACAKTI???

Evet, bu sahiden esaslı bir soru :) Neyse efendim kendimi gaza getirip bakmak da parayla değil ya aldatmacasına sığındım çoğu kadın gibi. Başta cidden o psikolojiyle kendime hayali bir sepet yaptım. 25 kitapçık mini minnacık bir şeydi. Sonra da onları eleye eleye 7 kitap sipariş ettim. Aman aramızda kalsın annemin haberi yok :)

Yukarıdaki kitaplar D&R den geldiler. İçinde Aşk Saklı eksik olan 3 Judith kitabımdan biriydi. Şu an Cennet ve Seni Beklerken kaldı takas falan gözünüze takılırsa haber ediverin bana :) Umutsuz'u okumuştum ama kitaplığımda bulunsun istedim. Diğerleri okunacaklar bakalım nasıllar... Lanet İşleyiciler Serisi'ne hemen başlamak konusunda tereddütlüyüm ama neyse...

Altın Bilek'in yenilerini duyurmuştum zaten. Bunlar yayınevinden incelemem için gönderildiler. Gece Geçen Gemiler'i acayip merak ediyorum okur okumaz yorumlayacağım zaten. Tanrının Üvey Evlatları'na başladım biraz. Yazarın gerçekten de akıcı bir üslubu var, betimlemelerini falan beğendim ama bakalım ilerleyen sayfalarda da aynı fikirde olabilecek miyim?

Sonracığıma diyecek olursanız takas işini naptın diye :) Tabi ki rahat durmadım :) Ukitap'tan Minn ile kaçıncı olduğunu unuttuğum bir takas daha yaptık. İki Ekin
Atalar kitabı aldım ondan, ona da Stiletto'lardan gönderdim. Böylelikle benim Stiletto Serisi iyice tarumar oldu :) Müjde'yle bir takas daha yaptık, Kara Prens ve Kara Tutku geldi ondan. Henüz o kitapları okuma listeme bile alamadım. Nir dahaki seneye kadar da alamam sanırım :)

Bir dahaki hafta üç Elif Şafak kitabı gelecek bana bir aksilik çıkmazsa bir de Dex'in Melek'i... Bakalım onlar da başka bir posta kaldılar artık :)
Efendim iki de Sema Bekmez kitabım var. Uzaklarda Üç Mevsim bitmek üzere, Aşk ve Kibir'e henüz başlama fırsatım olmadı. 

İşte böyle... Darısı ve daha nicesi sizin olsun millet.
Hepinize keyifli okumalar :)

6 yorum :

  1. İlk resimdekilerin çoğunu merak ediyorum, iyi okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına diyeyim o zaman :) Çok teşekkürler

      Sil
  2. İçinde Aşk Saklı ve Umutsuz okumak istediğim kitaplar... Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, darısı size olsun :)

      Sil
  3. Merhaba,
    blogunuzu yeni keşfettim, inceledim ve sadece kitabın sayfa sayısını, arka kapağını yazıp, birkaç da alıntıyla post yazan kitap blogları gibi olmadığınızı sevinerek fark ettim ve bundan böyle sıkı takipçinizim :)
    Kitap alışverişleri...ah o indirim zamanları...ben de hafta sonu İzmir kitap fuarı için bir liste yaptım kendime, sabırsızlıkla bekliyorum :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Çok teşekkür ederim, beğendiyseniz ne mutlu bana :)
      İzmir Kitap Fuarı <3 Çok şanslısınız, iyi değerlendirin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI