Ayda Bir Kez Bayılmak Adettendir

Bülent Ersoy bayıldığında çok dalga geçmiştim, eee Allah'ın sopası yok tabi başıma geldi :) Aman durun, tabi ki Diva gibi etkileyici bir performans sergileyemedim ben. Yani öyle ağır çekimde düştüm mü bilemiyorum, uyandığımda sol tarafımdaki ağrıya bakılırsa bildiğin hönk diye falan çakılmış  olmam lazım :) Hah, durun asıl bomba: postanenin ortasındaaa! Üstelik bu ilk de değil!!!
Başımdaki yorgun kalabalık, ki bunların yaşlı teyzeler ve amcalardan oluştuğunu söylememe lüzum yok sanırım, yüzüme diye hedef almış ama tutturamamış su... ahahahh :) Şaka bir yana dışarıdan bakınca eğlenceliydi :)
Ama postanedeki memur bile kanıksamış olacak ki düşüp düşüp bayılmamı 'Siz bir doktora görünün' demeden geçemedi :)
Eee tabi o kadar takas yapıyorum ki artık akraba gibi olduk memurlarla, tanıyorlar haliyle. Bi de geçen ay da aynı sahne vukuu bulduğundan... İnandırıcılığımı kaybedeceğim diye korkuyorum ey ahali :)
Tamam zevzekliği bıraktım, asıl konuya geliyorum: Ben niye bayılıyorum ki ya ???

2 yorum :

  1. Geçmiş olsun...bence de doktora gitmelisin...eğer aç kalmak, kan şekeri düşmesi falan değilse mutlaka bir görün, ihmal etme...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olasın :) Zannederim tansiyonumla ilgili sorun yaşıyorum, ikidir düşüyo. Bu hafta bir görüneceğim doktora :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI