Piyango Vursa...


Sevgili TKKB'nin etkinliği "Piyango Vursa da Yayınevi Açsak Hangi Kitapları Çıkarırız?"ı görünce yeni yıl dileğim geldi gözlerimin önüne :) Bu bahsi açmadan evvel etkinliğe katılmak isteyenleri ŞÖYLE alayım... Ben etkinliği Kitap İklimi Blog'unda Pınar'ın listesini okuyunca gördüm. Onun cevapları için de BÖYLE buyrun.

Yılbaşı biletleri çıktığında bir bilet alsam da piyango bana vursa diye çok iç geçirdim. Tabi çıkacak ikramiyeyle ev, araba hayalleri kurdum dersem şaşırın. Hayalim yayınevi kurmaktı. Her ne kadar ismi falan olmasa da basacağım kitapların listesi bile belirmişti kafamda :) 


Hemen belirteyim listemde çeviri kitaplar yok. Aksine ben mümkün olduğunca fazla Türk yazar basmak isterdim. bilhassa kalemi kuvvetli, fırsat bekleyen ilk kitapları...

Şimdi bir çoğunuz sadece bahsettiğim isimleri bilmiyor olabilirsiniz ama ben yine de listeleyeceğim :)

1)Burcu Demet'in final yapmış tüm taslaklarını üçer ay arayla basardım bir kere :)
2)Esen'in Limon Çiçekleri'ni hiç ikiletmez kaç cilt olursa olsun basardım...
3)Eda Tuzcalı'nın Runnin'ini ben kapardım. Çünkü sanırım diğer taslağı kapıldı :)
4)Burcu'nun Çilek Mevsimi'ni unutmazdım
5)Tuba Özkat'ın Kurban 13. Bakire'sini kesin basardım.
6)Selvi Atıcı'nın biten tüm taslaklarını yayınlardım

Demem o ki mümkün olduğunca çok Türk yazar basardım. Sonra da muhtemelen batardım :) Olsun... Mühim olan hayalleri gerçekleştirebilmek :)



15 yorum :

  1. Wattpad'den okuduğum bir Gökçe Doğan'ın Johanna Mason hikayesi var. Bu dediğiniz yazarlara da bakarım. Ben de Deniz diye bir yazar vardı fantastik yazıyordu Facebook'ta, onun kitabını kesin basardım. Hikayesinin adı Av'dı ve Kitap Aşkım sayfasında yayınlanıyordu. Eh, tabii bir de kendim kitap çıkarmak isterdim o da var, daha bol vakit ve daha çok araştırma ile yazdığım hikayelerin tamamı kadar uzun tek bir roman yazmak isterdim. Kısmet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah... Benim ulvi amacımda kendime de az biraz torpil geçmek var aslında :) Ama Türkiye'de yeni yazarlara hiç yardımcı olmuyor yayınevleri, bu duruma el atabilmeyi cidden çok isterdim. Çünkü kalemi kuvvetli bir sürü insan var

      Sil
  2. Yorum yazınca anlamamıştım yahu ben :D Şimdi listeyi görünce çaktım olayı. Bence çok güzel bir bakış açısı olmuş.
    Türk yazar hiç aklıma gelmemişti ama çok haklısın. İlgi görmeyen çok güzel kitaplar var ki Atıcının Leonard'ı kesin basardım. Bir de senin kitabını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Pınar'ım ya beni de mi basıyorsun <3
      Şaka bir yana daha aklıma gelmeyen vardır muhakkak, cidden büyük zevk alarak takip ettiğim amatör demeye dilimin varmadığı insanlar var. Üstelik Türkiye'de basılı kitabı olmayan yazarın yüzüne bakmıyor yayınevleri, satış kaygısı yüzünden. İllaki kendilerini garantiye alacak bir şeyler istiyorlar

      Sil
    2. Tabisi canım az gülmedim kitabında :D
      Ya benim durum malum bitmeden okuyamıyorum ama ona rağmen rastladığım çok güzel kitaplar vardı. Ancak 10-15 kitap yazmış kişilerin çok fanı varsa dikkate alıyorlar. Halbuki basılan bazı yabancı eserlerin puanları bile çok düşük oluyor.

      Sil
    3. Ayşe Kulin bile ilk 6 kitabını kendi parasıyla bastırmış bu ülkede. Demek ki bir yerlerde ciddi problemler var :D

      Sil
  3. Ay Efem tesadüfen buldum burayı :) Adım geçmiş teşekkür ederim :) Gurur duydum yahu...
    Ayrıca diğer yazarlardan da ikisini tanıyorum ve gayet sağlam kalmeler. De Yamak'ım, sen kendini unutmuşsun :D Bence onu da eklemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendime torpil geçtim Eda Abla :) Burda ifşa etmeye gerek yok ki :D
      Bu arada sayın çiçeği burnunda yazarımız bana röportaj sözün var unutma. Basılacak kitabın ilk röportajını burdan okuyacağız değil mi :)

      Sil
    2. Ağğğğ heyecanlanıyorum öyle yazar mazar :D Nasıl kelimeler onlar :D Elbette canım sözüm söz mutu olurum zaten burada yayınlanmasından :) O değil de sen beni layık gördün ya ahhh :D

      Sil
    3. duyan da beni yetkili merci sanacak :D
      bugünki haberden sonra ben hala mutluluk kelebeği gibiyim :) Artık imzamı isterim Eda Hanımcım :*

      Sil
  4. İmza dediğin nedir ki bebeğim :) Sen iste yeter ben fifty shades bile imzalarım :D

    YanıtlaSil
  5. Burçiiiiinnnnn yerim ama seni ben yaaaaa. :D Burcu ben bu arada :P Nasıl teknoloji özürlüyüm belli değil. :D Umaeım becerebilmişimdir yorum yazmayı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcum ya :) Yazmışsın yorumu tebrik ederim <3
      Kız işte piyango bana çıksa çok büyük planlarım var da nerde bende o şans :D ahahh :D

      Sil
  6. Kızım beni 3 ay arayla basarsan batarsın tabii:) Sen kendininkileri 3 ay arayla bas tabi ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhh :) benim o kadar bitmiş taslağım yok ki :) Seninkileri sırayla basardık, süper olurdu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI