Okunacaklar Listem

Benim ne kadar planlı programlı biri olduğum tartışılır tabi ama şöyle okunacakları sıraladığım bir liste olsa fena olmaz diye düşündüm :) Tabi bu liste uzar gider arkadaşlar, her geçen gün bir dünya kitap basılıyor neticede.

-E.V.Mitchell - Cennetin Rengi 
-Sarah Jio - Böğürtlen Kışı
-Sarah Jio -Yağmurdan Sonra
-Kır Çiçeği Tepesi
-Rüzgarla Gelen
-Caroline Leavitt - Anne
-Caroline Leavitt -Baba
-Huzursuz Kemikler
-Jill Shalvis -Aşkın Büyüsü
-Canan Tan - Hasret
-Ayse Kulin - Hayal
-Nicolas Spark - Defter
-Fırsatçı
-Kamil Murat - Feysbuktan Önceydi
-Fususul-Hikem - Ibnu’l Arabi
-Gölgemi Bıraktım Lale Bahçelerinde - Gül İprepoğlu
-Harper Lee - Bülbülü Öldürmek
-Jane Costello-Gelinler ve Nedimeler
-Jane Graves - Küçük Yalanlar Yüksek Topuklar
-Jane Green-Bay Belki
-Jessica Sorensen - Ella ve Micha'nın Sırrı
-Jill Shalvis - Küçük Tatlı Heyecan
-Jill Shalvis - Aşka Yolculuk
-Jojo Moyes- Sevgilimden son mektup
-Julia Quinn - Kayıp Dük
-Kathleen E. Woodiwis - Shanna
-Kathleen E. Woodiwiss - Kurt ve Kumru
-Kathleen Grissom - Bir Beslemenin Günlüğü
-Lena Diaz - Ölüm Falı
-Lisa Kleypas - Nisan Yağmurları
-Nancy Grossman - Uzak Ülke
-Nicholas Sparks - Sevgili John
-Neil Gaiman - Yolun Sonundaki Okyanus
-Özün Özü - Muhyiddin İbni Arabi
-Sandra Brown - Kirli Oyun
-Marian Keyes - Senden Başka Yok
-Marian Keyes - Gökteki En Parlak Yıldız
-Marian Keyes - Yeni Başlayanlar İçin Suşi
-Sere Prince Halverson - Mutluluğun Öteki Yüzü
-Sophie Kinsella - Düğün Gecesi.
-Sophie Kinsella - Alışverişkolik Serisi
-Sophie Page - Peri Masalı
-Tahereh Mafi - Bana Dokunma
-A.L. Jackson - Son Pişmanlık
-A. L. Jackson-kalbimin sahibi
-Ali Harris - İlk Son Öpücük
-Waris Dirie -Çöl Çiçeği
-Waris Dirie - Benim Ülkem
-Margaret Carrol - Aşk Acısı
-Nermin Bezmen-Kurt Seyt ve Shura
-Sandra Brown -Kaza Kurşunu
-Karen Chance - Cassie Palmer Serisi
-Mina Hepsen-Tarihi Vampirler Serisi
-Raven Hart - Savannah'ın Gölgeleri Serisi
-Caragh M. O'Brien - Birthmarked Serisi
-Catherine Fisher - Incarceron  Serisi
-Devin O-Branagan - Cadı Avı
-J. K. Beck - Gölge Varlıklar Serisi
-Jill Hathaway - Sırçalan
-Melissa Marr - Lanetli Sevgili
-Sherrilyn Kenyon - Karanlıklar Avcısı Serisi
-Elif Şafak - Baba Ve Piç
-Elif Şafak - Bit Palas
-Elif Şafak - İskender
-Elif Şafak - Ustam ve Ben
-Nazan Bekiroğlu - Cümle Kapısı
-Nazan Bekiroğlu - Mor Mürekkep
-Nazan Bekiroğlu - Nar Ağacı
-Nilgün Marmara - Kırmızı Kahverengi Defter
-Pelin Onay - Nü Sızı
-Pucca - Pucca Günlükleri
-Craig Silvey - Tanrı'nın Unutulan Çocukları
-Susan Elizabeth Phillips - Küçük Bir Hayal Kur
-Julie Garwood - Baharı Beklerken
-Susan Mallery - Hüznün Gölgesinde Aşk
-Khaled Hosseini - Ve Dağlar Yankılandı
-Sen Benim Diğer Yarımsın - Holly Bourne
-Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
-Julie Kagawa - Demir Kral
-Kerstin Gier - Safir Mavi
-Kerstin Gier - Zümrüt Yeşil
-Kerstin Gier - Yakut Kırmızı
-Ka Hancock - Kırık Camlar Üzerinde Dans
-Tawna Fenske - Yalancı Aşık
-Jennifer Probst-Aşka İkinci Şans

Daha kütüphanemde eklenecek bir dünya kitap var :) Bu liste uzayacak yani...

4 yorum :

  1. Oh maşallah benim liste gibi sonsuza gidiyor :)) Keyifli okumalar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhh :D daha bu ne ki üçte biri falan sanırım, baktım uzuyo üşendim devam etmeye :D

      Sil
  2. Güzel bir liste. = ) The Iron King/Demir Kral, bana göre pek ahım şahım bir kitap değil ama umarım tüm okuyacakların gibi o da seni sıkmaz ve eğlenceli birkaç saat geçirirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım; ama ona sıra ne zaman gelir hiç bilmiyorum bir dünya okunacak kitap birikti :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI