Kitaplarrrr

Yeniden takas haberlerimle geldim :) Her ne kadar çok istediğim kitapların dışında artık takası tercih etmesem de görünen o ki bu uğraştan vazgeçecek gibi de değilim. Bir kere istediğim kitaplar hiç bitmiyor :) İkincisi de kıramadığım insanlardan gelen teklifleri geri çeviremediğim gerçeği...
Neyse efendim lafı uzatmadan son listemden bahsedeyim sizlere. Ukitap'tan sevgili Minn ile iki takas yaptık. İlkinde Dadı Günlükleri' ni konuşmuştuk, sanırım ben de ona Güle Güle'yi gönderdim. Kitabın eski basım olmasını sorun ederek yanına bir de Baba ve Piç'i eklemiş; kargoyu görünce hem çok şaşırdım hem de mahcup oldum. Hemen peşine bir takas daha yaptık kendisiyle :) Kitaplığım eksik iki Judith'ine daha kavuşurken Stiletto Serisi'nden iki fire verdim. Olsun... En azından kitaplarım çok isteyen birine gittiler :)

Diğer yandan yine ukitap'tan tmy rumuzlu üyeyle bir alım yaptık. Kara Kraliçe Kösem ve Nefes Nefese'yi satın aldım kendisinden. Öncelikle belirteyim fiyatları son derece uygun bu üyenin. Kitap kondisyonları da idare ederdi :) Nefes Nefese'yi okumuş ve çok beğenmiştim. Böylece Ayşe Kulin kitaplarından da bir eksiğim daha tamamlanmış oldu.

Bir diğer takası yine aynı siteden Karacapol rumuzlu üyeyle yaptık. Nicolas Spark'ın İlk Bakışta Aşk'ı, Sürgün Kral ve Beastly kitaplarını gönderdi bana. Ben de Elif Şafak'ın Aşk'ını, Bir Rüyaydı Seninle Aşk'ı ve Fettan'ı gönderdim.
Diğer üç kitap ise hemen fark edeceğiniz üzere A101 ganimeti :) Sanırım bu üçü herkesin kitaplığında vardır artık... Hayır, bir de ne çetin bir savaş verdim teyzenin biriyle, bu kitapları almak için görseniz gülmekten ölürdünüz. Neticede kitaplar bende kaldı :)
Veee en güzellerini sona sakladım :)
Bunlar takas değil, hediye <3
Meltem'den daha evvel de bahsetmiştim sizlere, Kitap Meltemi'nin güzel sahibesi...
Taa İzmirlerden bana kitap yolladı... Tabi mühim olan kitap değil düşünülmüş olmak. Kırık Camlar Üzerinde Dans'ı o kadar çok okumak istiyordum ki unutmamış onu almış. Bugün bir kez daha anladım ki çok şanslıyım ben yahu :) Böyle güzel dostlar nasip etti Rabb'im bana <3
Neyse efendim ben çok duygusala bağladım şu ara, siz bakmayın bana :)
Keyifli okumalar olsun hepinize :)

2 yorum :

  1. Canım benimm güzel günlerde oku inşallah :) Bugun yazdığın o mesaj beni çok mutlu etti. Daha doğrusu mutlu olduğuna mutlu oldum :D Sende bana nasip olan güzel bir dostsun kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. postaneden dönüp bir açtım kargoyu şoklardayım :) cidden sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ama çok çok mutlu oldum <3 şimdi mesajları ifşa etmiyim burda Meltem :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI