İnsanın Başına Ne Gelirse Meraktan

E-posta gelen kutumu görüp de aynen şu ruh durumuna bürünmüş bulunuyorum! Kızgınım, kızgınım, kızgınım!!! Hakkikaten de merak iyi bir şey değilmiş bundan bir kez daha emin oldum bugün itibariyle.
Efendim her şey DUYGUSAL ZEKAmı merak etmemle başladı. "E, be kızım işin gücün mü kalmadı?" diyecek olursanız, kendime göre haklı sebeplerim var :) Ciddi ciddi oturdum duygusal zeka testini googlattım, karşıma çıkan sitelerden ilkini de girip önüme sıralanan soruları cevapladım sırayla. Testin sonunda karşıma çıkan eposta ve isim isteyen kutucukları da bir güzel doldurdum. Hani, sonuç eposta atılacak belki diye düşünüyorum kendimce. Sonra ne göreyim!!! Beni saçma sapan bir arkadaşlık sitesine üye yapmışlar. IQ ELITE mı nedir, saçma sapan bir yer. Üstelik bunu da bana gönderilen bir maille farkettim iyi mi! Neymiş efendim Mustafa bilmem kimle ilgileniyor muymuşum! İLGİLENMİYORUM kardeşim, kimseyle ilgilenmiyorum yahu! Bu neyin kafası!
Sonra üyeliği iptal edeyim diye bir baktım bir de ne göreyim. Meğer benim gibi sazan bir dünya mağdur daha varmış. Üyeliği iptal edemiyorsunuz, eposta aboneliği kalkmıyor! Ay ya Rabb'im ya!
Konu hakkında bilgisi olan, nasıl iptal edileceğini bilen, mağdur olup içini dökmek isteyen var mı aranızda sahi :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI