6 Blogger ile Kitaplıkta Hazine Avı


Altı Blogger toplaşıp keyifli bir etkinlik yaptık :)
Kitap İklimi, Bookowski, Minik Bir Düş, Kitap Arası Kahve Molası, Vampirella'nın Güncesi ve ben  üçer soruluk kitaplık keşfine çıktık :) 
Bu benim böyle mutfağına karıştığım ilk etkinlik, o yüzden baya heyecan yaptım :)
Sizler de katılmak isterseniz kendi cevaplarınızı yazabilirsiniz...
Bakın bakalım sorularımıza beğenecek misiniz :)

*****


Kitap İklimi'nin Soruları:

  •  Kapağında evlilikle ilgili bir nesne bulunan kitap (Yüzük, çiçek, gelin-damat) 

Duvak da olur di mi Pınar :P
  • Kapağında topuklu ayakkabı resmi bulunan bir kitap (Sadece ayakkabıda olabilir, giyenle birlikte de) 
Şeytan Marka Giyer :) Hem topuklu hem kırmızı daha ne olsun...

  • İsminde müzikle ilgili bir terim ya da nesne olan kitap (Müzik, nota, müzik aleti vb)
Pınar, sen soruyu çok aradın mı bilmem ama ben bu kitabı baya baya aradım :))


Minik Bir Düş'ün Soruları:
  • Kapakta sporcu resmi olan kitap {hokey, beyzbol,basketbol} 
Hiç yaratıcı değilim farkındayım ama aklıma başka bir şey de gelmedi :)

  • Kapakta gökyüzünden nesneler olan kitap{dünya, ay, güneş vs.} 
Daha soruları hazırlarken çarptı bu kapak gözüme, başka bir şey yazsam olmazdı :)
  • Kapakta dört elementten biri olan kitap{ateş,su,toprak,hava}
Soruda dört element diyince insan ciddi ciddi oturup düşünüyo :) Tam gökyüzü havadan sayılır mı diye yırtmaya çalıştığım anda Ateş Ustası yetişti imdadıma, alın size ateş :)



Bookowski-TKKB'nin Soruları:

  • Tanıtımına en uygun kapağa sahip olanı hangisidir? 
En zor sorulardan biri bence :) Çelişkide kaldığım bir yanıt olacak


  • Kapağında tarihi bir öğe/yer barındıran kitap hangisidir? 
Bu soruya yanıtım illa bir Garwood kitabı olacaktı, rastgele birini seçtim :)

  • Kapağında ünlü bir kişi barındıran kitap hangisidir?
Biyografiler falan kurtarıcı olur derken aklıma Yılmaz Özdil geldi, çok severim kendisini :)



Benim Sorularım:

  • Dışarıda taşımaktan utanacağın kitap kapağı 
Bu sorunun bir sürü yanıtı var aslında :) Yayınevlerinin basmayı sevdikleri bir tür bu denli gündemdeyken hemde...

  • Kitap kapaklarındaki çiçeklerden oluşan bir bahar bahçesi oluşturduğunu varsayarsan hangi üç kapak görselindeki çiçekleri tercih ederdin? 
Favorim leylaklar olsa da bu üç kitap kapağındaki çiçeklerden bir bahar bahçesi isterdim :)

  • Görselinde pencere olan hangi kitabın kapağından bakmak isterdin?
Bu soruda az biraz hile yapmış olabilirim :) Cevabıma göre soru yazdım gibi oldu sanki :)


  • Kapak resimlerindeki kızlardan en güzeli sizce hangisi? 
Kitap yorumumda da belirtmiştim; ben kapak kızına bayıldım :)
  • Kapak resminde hayvan olan kitaplardaki hangi hayvana sahip olmak isterdiniz? 
Hani şu köşedeki minik köpecik var ya... İşte o benim olsun isterdim :)
  • Sizce kış temasını en güzel anlatan kapak hangisi?
Kelebeğin tezatına rağmen, daha iyi bir kış manzara düşünemedim :)


  • Kitaplığındaki en kötü karakter kim? 

Bir sürü vardır tabi de en son okuduklarımdan birini yazıcam :) En son Fatma Erdek'in Kara Kış Beyaz Düş'ündeki Selim'den nefret ettim. 

  • O aldığına bin pişman olduğun kitabın adı ne? 
Üzerinden bir yıldan fazla geçmesine rağmen bu soruya hala aynı cevabı veriyorum: Tepeden Tırnağa... Şimdiye alıp da bu kadar pişman olduğum tek kitap tahtını kimseye kaptırmıyor :)

  • Sana hediye edilen o güzel kitabın adı ne? (Bir çekilişte ya da yarışmada kazandığın bir kitabın adını yazsan da olur. Yoksa, dert etme.)
Kırık Camlar Üzerinde Dans... Son zamanlarda birbirinden değerli ve güzel hediyeler aldım ama favorim bu kitap :) Meltem'in kulaklarını bir kez daha çınlatayım :)

Etkinliğe katılan arkadaşların cevapları içinse:


Görseller için Pınar'a ve Canan'a çok teşekkürler :)



16 yorum :

  1. Garwood hiç aklıma gelmedi bir de kitap gözümün önündeydi ya :D Seninle'nin kapağını çok sevdim ama gönlümün efendisi başkaydı benim o sebeple tercih etmedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklıma Garwood'dan başka bir şey gelmedi :) Senin kapak kızın da güzel ama ben son dönem okuduklarımdan gözümün önünde olanlardan seçtim :)

      Sil
    2. Seninle'yi ben de merak ediyorum, kısa sürede okumayı planlıyorum :))

      Sil
    3. Ben pek aradığımı bulamadım kitapta, kapağı beğenmekle kaldım :)

      Sil
  2. Pınar'ın son sorusu beni de bayağı zorladı. Laurelin Page kitabını hayatta almam (kapak için değil konu için), hem alınsa da şu kapakla dışarı çıkmak da cesaret ister :D Şeytan Marka Giyer! Benim aklıma bu gelmemişti, gerçi kitaplığımda yok ama filmi çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laurelin Page kitabını ben de alamam, ama bu soru için aklıma ilk o geldi. Kitaplığımda olmayıp da yazdığım 3 kiaptan biri o :) Evde okuyup sonra dibe köşeye saklanmalık kitaplar bunlar :)

      Sil
    2. Allahtan benim sevdiğim kitapların kapakları gayet makul, yoksa evde barındırmak zor olabilir :D

      Sil
    3. ahahahh :) evde barındırmak cidden sıkıntı. Benim Grinin Elli Tonu bu konuda ilk ve de son tecrübem oldu. Kitaplıkta dururken bir tanıdık farkedip anneme oku diyince bir daha böyle bir şeyle sınanmayayım dedim :D

      Sil
  3. Hahah o soru beni de zorladı merak etmeyin :D Şefika olmasa balerin falan yapacaktım :D
    Ayrıca niye yaratıcılıktan uzak olsun ya, mis gibi sporcu. Kitap dandik olsa da adam yakışıklı (dır herhalde tam seçemedim)
    Bu arada senle de baya ortak kitabımız varmış. Boşuna zevklerimiz uymuyor demek ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fark ettim ortak kitapları :) Uysun zevklerimiz Pınar, elleme böyle iyidir :)

      Sil
  4. Yahu çok kızdım kendime şuan..o kadar Judith M., Julie G. severim ama tarihi deyince hiç aklıma gelmedi..
    ve o dört element..ay gökyüzü havadan sayılır mı dedin ya beni benden aldın :) bu seriyi çok severim ama bu da aklıma gelmedi görüyon mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhh :) Canan benden böyle acayip tepkiler gelir ara sıra :) yırtma söz konusuysa hayal gücüm çifte mesai yapıyo :)

      Sil
  5. "Tepeden Tırnağa" neymiş öyle ya? = ) Bir gün karşılaşırsam uzak duracağım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle uzak dur bence de :) öyle bir travma oldu ki bende o kitap yıllar geçse de okuduğum en kötü kitap tahtını kimselere kaptıramayacak :D

      Sil
  6. Eğlenceli bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI