Yine Yine Yenidennnn :)

Alışveriş postu yazmayı seviyorum :)
Annem duysa benim alışverişi sevdiğimle ilgili bir cümle ağlar kadın sevincinden;
ama durun ben sadece kitap alışverişini seviyorum :)

Yazdan beri takas yapıyorum malumunuz... Epey bir kitap takaslaştım ama çok azını paylaştım blogda. Bugün birkaçı gözüme çarpınca paylaşayım dedim :)

Malum sıfır almakla baş edemeyince ikinci ele sardım şu ara. Bunlar ukitaptan aldıklarım... Normalde havale ücretiydi, kargoydu falan astarı yüzünden pahalı  hesabına dönüyo ama Ankara'da bir satıcıyla anlaşıp elden yaptık alışverişi. Çok da şeker bir kızcağızla tanıştım bu sayede. Kitapları da son derece temizdi, sıfırdan bir farkları yoktu. İlgilenenler için link vereyim belki alışveriş yaparsınız :)
Tıkkk
O Gecenin Ardından pdf'den okuyup kitaplığıma eklemek istediğim bir kitaptı. Uygun fiyata denk gelmesi süper oldu. Bir de üstüne ikinci defa okudum :) Yalancı Sevda ve Aşka Merhaba ise alışveriş listemin tepelerindeydi. Çok iyi denk geldi Burcu'nun kitapları :)



Bunlar da yine ukitap ve vikitaptan yaptığım takaslardan geldiler. Kürşat Başar kitapları çok sevgili Berrin'den. Hiç ikinci el gibi değil kitaplar... Üstelik birini hediye etti, çok mahcup etti beni :)
Anne kitabı da Kitap İklimi blogunun sahibesi Pınar'la ilk takasımızdan :) Anne'yi de acayip istiyordum güzel oldu :)
Aşka Veda uzun süredir okuma listemdeki bir kitaptı, Can Dündar'ı çok severim ben zaten. Bu kitabı bir de Çalıkuşu'nu  vikitap'tan Sevgi ile takaslaştık. İlk takasımız değildi, her defasında çok memnun kalıyorum gönderdiği kitaplardan :) Çalıkuşu'nu okumadın mı sen hala diyecek olursanız, elbette defalarca okudum:) Ama kitaplığımda bulunsun... Ah bir de aynı mantıkla takas ettiğim En Uzun Gece var. Bu kitap aslında kitaplığımda vardı; ama ödünçten dönmedi :( Ahmet Altan'ın en beğendiğim kitabı olduğundan yeniden edindim.                                                                                                                    

Fırtına Çiçekleri, Bana Aitsin, Hep Seni Bekledim kitapları sevgili Müjde'yle sayısını unuttuğum kez yaptığımız takaslardan gelen kitaplardan bazıları. Birkaç kitap daha var ama üşendim açıkçası kitaplığı eşelemeye :)
Müjde de hem ukitap'da hem vikitap'da takas yaptığım çok güvenilir biridir. İlgilenirseniz buraya alayım sizi :) Tıkkkk
Yitik Cennet ise yine ukitap'dan bir takastan geldi. Çok merak ediyorum; ama henüz okumaya fırsatım olmadı.

 Bu kitapları kimlerle takas ettim inanın hatırlamıyorum :) Güle Güle'yi yine Sevgi'yle takaslaştık, Gül ve Avcı ise Kitap Günü'nden hediye; ama diğer ikisinden emin değilim :)
Ve yine üzülerek belirtiyorum henüz okumaya fırsatım olmadı bunları da...


Baba da tıpkı aynı yazarın Anne'si gibi uzun zamandır edinmek istediğim bir kitaptı. Şükür seriyi tamamlamış oldum, sıra okumakta.
Huzursuz Kemikler polisiye meraklısı bir kitap severin Emanetçi kitabı için bana gönderdiği bir kitap oldu. Cesedin Şifresi'ni de edinmeden okumak istemiyorum o yüzden beklemede. Çiçeklerimi Rüzgara Verdim daha bu hafta takaslaştığım bir kitap. Ukitap'dan Tuğba'yla takaslaştık onu da. Kitap listesine göz atmak isterseniz BÖYLE alayım sizi :)
Veee Marian Keyes... Bu kitabı da ukitap'dan Satıgül Ablam'la takaslaştık. Aslında bunun yanında bir de İnce Memed Serisi'nin ilk iki kitabı var; ama çok eski basımlar o yüzden resimlemedim :) O da yine takas düşünenlere tavsiye edeceğim bir üyedir :) Listesine bakmak isterseniz ŞÖYLE buyurun!

Bu arada link verdim ama ukitap'a daha evvelden üye olmadıysanız artık üyelik zorlaştı. Üye olmak için referans üye belirtmeniz gerekecek... Şimdiden kolay gelsin :) Gerçi asıl bana kolay gelsin, okunacaklar git gide artıyorlar ve her gün yeni bir kitap çıkıyo.

Veee keyifli okumalarınız olsun :)

9 yorum :

  1. Hepsi birbirinden güzel, güle güle oku canım.

    Gidip,dönmeyen kitaplar, insanın ne kadar canını yakıyor değil mi :(

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın Meltem'im :)
    Vallahi sorma ödünç vermek acayip zor. Herkese hayır da denmiyor; ama artık akıllandım sayılır :) Öyle herkese vermiyorum ödünç :)
    Geçen teyzem benden aldığı kitabı çantasında taşımış, kenarları kıvrılmış kitabın :) 'Teyze naptın kitaba' dedim, acayip alındı :D Ama napiyim çocuklarım gibi kitaplarım, çok üzülüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel kitaplar edinmişsin güle güle oku :D
    Hassas bir okuyucu daha :D Ben hiç takılmam sayfaları yerinde dursun yeter, rahatıma düşkünüm :D

    YanıtlaSil
  4. Hassas mı :D Takıntılı desek daha doğru :D
    Ama ne yapayım çok üzülüyorum sonra :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım benim :)

    Aşka Zaman Ver kitabının yanı sıra , Erin Quinn'in Mists of Ireland Serisinin 2. ve 3. kitaplarını takas yapmıştık seninle , ayrıca serinin 1. kitabını hiç bir yerde bulamamıştım onuda bana hediye etmiştin unuturmuyum :)) Doğrusunu istersen o seriyi okuyacak olmamda, yazarı kadar seninde emeğin var : ))

    Öptüm seni :))

    YanıtlaSil
  6. ben o kadar çok takas yaptım ki inan artık karıştırıyorum :)
    Şimdi sen söyleyince anımsadım, doğru o seriyi takaslaştık. Keyifle oku:)
    Takasın bana en büyük getirisi kitaplardan ziyade senin gibi edindiğim arkadaşlıklar :)

    YanıtlaSil
  7. şu an çok heycanlandım... benim niye haberim yok böyle sitelerden :'( Burçin ablaa internette olduğun bir zaman bu takasla ilgili beni aydınlatırsan sana çok çok minnettar kalacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki canım benim geniş bir zamanımda seve seve bilgi veririm

      Sil
    2. bekliyorum ben teşekkür ettim :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI