O Gecenin Ardından-Linda Howard || Kitap Yorumu

Kitabın Yazarı: Linda Howard
Orjinal Adı: After the Night

Çeviren: Aslı Tümerkan

Yayınevi: Epsilon Yayınları

Kitap Türü: Günümüz Aşk, Macera

Yayınlandığı Yıl: 2011
Sayfa Sayısı: 416
ARKA KAPAK

Sevgili okuyucu;
Bütün kitaplarım arasında O Gecenin Ardından en sevdiklerimden biri ve Faith Devlin ile Gray Rouillard en sevdiğim iki karakterim. Faith güçlü, gururlu ve korkusuz. Gray ise ah, o inanılmaz derecede seksi. Faith'in, annesini ve Gray'in babasını içeren korkunç skandal hakkındaki gerçeği arayışı merak uyandırıyor. Bunun üzerine Güney ateşi de eklenince elden düşmeyecek bir kitap çıkıyor ortaya. Umarım O Gecenin Ardından'ı beğenirsiniz.
Sevgilerimle,
Linda Howard

Linda Howard'ın en sevdiğim kitabı... Tıpkı yazarın arka kapaktaki notunu haklı çıkarırcasına, ne kadar kitabını okursam okuyayım bu kitabın yerini tutmuyor hiçbiri. Üstelik ikinci kere okudum kitabı :) Yine aynı yerde ağladım, aynı satırlar içime oturdu, aynı yerde gülümsedim. Sanırım bu kitap hep yeri ayrı olanların içinde olacak benim için...

Evvela kitabın konusundan bahsedeyim sizlere: Faith yıllar sonra doğduğu kasabaya döndüğünde tek bir amacı vardır: Kendini tüm kasabaya ispat edip, ailesinin geri kalanı gibi bir 'süprüntü' olmadığını kanıtlamak...
Yıllar evvel Faith'in hayatını biçimlendirmiş 'o' gecede yaşananlar Faith ve Gray'in arasında kopmayacak bir bağ oluşturmuştur; ama bu bağa rağmen ikilinin bir araya gelmeleri pek mümkün değildir. Çünkü Gray'in babası Faith'in annesiyle ortadan kaybolmuştur.

Faith geri döndüğünde yıllar öncesinde kalan bu gizemi çözmeye kararlıdır. Her ne olursa olsun Gray'in babası Guy'un, annesiyle kaçmadığını kanıtlayacaktır. Ama hiçbir şey genç kadının planladığı kadar kolay olmayacaktır.



Bundan sonrasında SPOİLER var, aman dikkat edin!
Geçmişten bahsedilen kısımların tümünde boğazımda bir yumruyla okudum satırları. Faith o kadar güçlü bir karakter ki sanırım kitap tam da bu yüzden benim favorilerim arasında. Tüm o şartlarda onun hayata tutunma çabasına, kardeşine sahip çıkmasına, omuzlarına yüklenen tüm sorumluluğu kabullenişine hayran kalmamak elde değil. Yıllar sonra geçmişin tüm o karanlığının karakterini nasıl şekillendirdiğini fark etmemek elde değil. Ne babası ve ağabeyleri gibi bir alkolik ne de annesi ve ablası gibi hafif meşrep biri o... Aksine epey erdemli bir genç kadın.

Gray ise bambaşka :) Kitap boyunca beni sinir etmesine rağmen kızamadım ona. Yine de benim için Faith'in gölgesinde kaldı birazcık.
Aralarındaki o tutkuyu ve çekimi hiç yadırgamadım. Yazar o kadar güzel işlemişti ki...

Sadece kitabın son kısımları bir parça aceleye gelmiş gibiydi.

Bu arada şu noktaya da değinmeden edemeyeceğim: Geçmişin kırıklarını toplamak için kasabalarına dönen kadınları sık sık görüyoruz kitap kurgularında. Benim aklımda kalanlar Linda Howard ve Rachel Gibson... Zaten kurguların birbirlerinden çok da farklı olmadığına inanan bir okuyucu olarak bu iki yazarı da beğenerek okurum mesela :) Bunu neden söylüyorum: Benzer kurgu Rachel Gibson'un Sırlar Aşka Engel Mi kitabında da vardı. Ben o kitaba da bayılmıştım:)


Gelelim kapaklara... Kitabın yurtdışı kapakları yukarıdaki gibi... Bence Epsilon'un tercihi çok daha yerinde :)
Kapaktaki kızın kızıl saçları Faith için biçilmiş kaftan :)

Bi de çeviri diyeyim bari :) Öyle pek ahım şahım bir çeviri değildi; ama kendini okutuyordu. Yine de daha iyisi olabilirmiş.
Velhasıl-ı kelam bu kitabı okumadıysanız okuyun... Puanım 9...
Keyifli okumalarınız olsun :)





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI